2017/10/31

201710 台灣高雄快閃第四日

今早唔想係酒店食早餐,我地就左出去附近舊區食台式蛋餅早餐。跟住走去試埋另一間奶茶名店-「樺達奶茶」。其實同双妃奶茶差唔多,都係奶味太濃,我唔係太鍾意。

食早餐

蛋餅早餐



食完野,我地先坐輕軌去一個貨櫃屋市集,叫「集盒 KUBIC」。市集以不規則既排列方式,將三十幾個色彩繽紛既大貨櫃堆放出不同既空間。我地去到因為太早,所以市集內既咖啡店及精品小店都未開。我地本想影下相,突然有位帶住口罩既工作人員係市集內噴殺蟲濟,我地唔想中毒,即閃。係集盒旁有間 IKEA ,我地就走左入去行下,行左一陣先再出去集盒影相。







我地坐輕軌返去駁二四圍行下,影下相。大約 12:00 返酒店拎行李退房。

駁二






今日約左姪仔同佢女友去夢時代食午餐,我選左去老乾杯烤肉店食炭燒和牛。呢間餐廳係 2016 年拎左米之蓮一星,亦係全球第一間拎到米之蓮既烤肉店,好似好有來頭。


午餐有不同既套餐,我地叫左四客澳洲和牛套餐,每客 NT$880。套餐先有蒸蛋、沙律及湯,跟住一塊澳洲和牛,一隻蝦及蔬菜。因為呢間係高速公路餐廳,所以有專人係我地面前幫我地燒,燒完佢會將牛扒切細,放上碟比我地食。澳洲和牛雖然冇日本和牛咁入口即溶,但牛味,咬口非常好。只係以 NT$800 去食和牛,有專人燒,真係非常抵食。

炭火爐








食完我地就坐的士去大魯閣草衙道大型購物中心及遊樂場。並且會合返去左小琉球既團友。大型購物中心我就興趣不大,我地主要係去佢既棒壘球打擊場及鈴鹿賽道樂園。

棒球係香港唔係太普及,所以我地好少玩到,但因為我地時常睇日本漫畫,所以都時常接觸到有關棒球既題材。今次我地黎到棒壘球打擊場,終於可以試一試打捧球既滋味。棒壘球打擊場內有一條條擊球道,每條擊球道門口都有寫明球速,入到去大家帶上頭盔,拎起捧球棍就開始玩啦!當然之前你一定要係門口入左錢先,咁佢部機器就會自動投球比你打。當打中個球,發出清脆既擊球聲,原來真係好興奮架!




鈴鹿賽道樂園係日本鈴鹿賽道授權既賽車主題樂園,樂園有好多有關車既機動遊戲,適合不同年齡既人,一家大細黎玩。而係樂園有一條將日本鈴鹿賽車場 10:1 等比例縮小既迷你鈴鹿賽道,係賽道大家可以玩時速有 70km/h 既小型賽車。我地本來成班十幾人去玩,但佢地非常嚴謹,見到女士們要佢地一一先試車,睇下夠唔夠力去操控架車,點知所有女士都唔玩得,只有我地三位男士可以玩。而每一位係 NT$550 玩 8 分鐘,如果第一次係呢個場玩,要比多 NT$100 上堂,上左堂會比張證你,下次就唔使再上堂。



上堂係學習一下架車個操控,安全事宜及賽道上每個彎位要注意既地方,好專業。我地試車及上堂都搞左一個鐘,5:30 先真正落場玩。一個圈平均 45 秒至一分鐘 ,8 分鐘大約可揸到 8 個圈。小型賽車因為好貼地,所以速度感好高,入彎出彎都好緊張,彎位爬頭就更加刺激。雖然短短 8 分鐘,但都玩到心跳加速,手心冒汗。如果可以再多朋友一齊玩,一定更加刺激。



我地坐 9:25 飛機返香港,由大魯閣草衙道去機場只須一個捷運站。所以我地都玩到 7:00 先走,臨上機前係機場食埋台灣牛肉麵及珍珠奶茶先走。

No comments:

Post a Comment