2017/10/29

201710 台灣高雄快閃第二日

今早係酒店食自助早餐,種類唔算太多,我都係食下多士,食個粥就算。早餐後走去酒店對面既駁二藝術特區行下,影下相。然後跟大隊匯合後就一齊去微熱山丘高雄駁二特區門市。

駁二藝術特區





微熱山丘賣鳳梨酥賣到出晒名,係台灣已經有好多分店。高雄呢間分店以船舶造型為外觀,簡約既內部設計,配合返駁二既藝術特色。微熱山丘試食既地方好似一間餐廳,有專人帶你入座,然後另一位專人將一件鳳梨酥及一杯熱茶送到你面前。服務周到,收費全免。食左人一件免費鳳梨酥,大部份人都會買返幾盒走。所以微熱山丘唔怕免費請你食一件!

微熱山丘試食既地方



今日既午餐係同其中一位團友慶祝生日,我地去左一間叫 Smokey Joe's (冒煙的喬) 既美式餐廳。我地食左意粉、薄餅、豬肋骨、意大利飯等!味道正正常常,份量大,價錢比香港美式餐廳平好多。

冒煙的喬美式餐廳





下午我地去旗津半天遊,今次因為有小朋友,又有幾個大朋友唔識踩單車,所以我地租左三架電動四人車。電動四人車速度唔太快,駕駛非常簡單。我地由碼頭先去參觀高雄燈塔,跟住沿海邊揸去彩虹教堂、雙螺台及旗津海珍珠。

電動四人車


高雄燈塔上既風景

高雄燈塔


雙螺台

雙螺台

雙螺台

旗津海珍珠
本來打算再去埋旗津風車公園,但去到半路,有一架車冇電。我地發現每架車都由兩舊水電推動,咁我地即時水電工上身,將其中一架車既電換去冇電既車,然後掉頭返去旗津碼頭。行左一陣,本來冇電既車又再次冇電,咁我地又將另外架車既電換埋比佢。終於都捱到返去還車。

晚餐我地係旗津食海鮮,我地已經揀最多人幫襯既一間,但都係唔太多食,海鮮始終都係香港比較煮得出色。





我地坐船返去酒店,休息一下,跟住就坐的士去食第二餐晚餐,鼎王麻辣鍋。鼎王唔駛講啦!雖然價錢唔平,但材料新鮮精緻。(對比台灣物價唔平,但對比香港既打邊爐,佢算係平)




食完第二餐,諗住去埋附近六合夜市食第三餐,但去到已經有好多檔口關門,咁我地買左小食及果汁,返去酒店先慢慢食!

六合夜市

No comments:

Post a Comment