2017/10/28

201710 台灣高雄快閃第一日

今次係跟人去台灣,頭兩日我地死跟大隊,所以我唔駛編行程。第三日大隊去小琉球,我就離大隊去月世界,佛光山同義大。第四日下午就同大隊於太魯閣匯合。

今次各自買機票同訂酒店,我就經國泰假期買左套票,坐港龍早上 8:00 機出發,晚上 21:25 飛返香港,早去晚返,玩足四天!酒店就選擇左新開既城市商旅-高雄真愛館。雖然佢叫真愛館,但唔係真愛碼頭附近,佢係位於近幾年重新規劃既鹽埕區,係駁二大義倉庫旁。酒店旁邊就係新既輕軌站,好方便!因為呢區係新規劃,所以環境好整潔,好多綠化既草地!加上面向高雄港,係舊碼頭散步吹海風已經好寫意。

快閃高雄
我地 9:30 到達高雄機場,先去 ATM 提款,跟住去電訊商櫃台買上網 simcard (TWD$300 五日任上網)。然後大家一齊去坐捷運先去酒店放行李。我由機場坐捷運去西子灣,再轉輕軌。我地呢段時期,輕軌仲係試行階段,所以免費乘坐。因為時間早,輕軌上唔係太多人,仲有位坐。輕軌一路沿海邊行,沿途可以欣賞下風景,幾好!

輕軌


後面係我地間酒店 城市商旅-高雄真愛館
係酒店放左行李,我地就行去大隊既酒店,秝芯旅店駁二館。城市商旅係豪華既風格,而秝芯旅店就行玩味風格,房內居然可以有滑梯!

第一個行程係去鹽埕舊區搵食,我地先去食試双妃奶茶,係高雄双妃奶茶及樺達奶茶都好出名。佢地標榜以鮮奶沖奶茶,我個人覺得奶味太濃,搶晒茶味。跟住我地就去左附近既米糕城食米糕,台灣既米糕類似我地既糯米飯,細細碗,上面舖滿肉鬆,好好食!

双妃奶茶


米糕及貢丸湯
係一條後巷內有一間老字號小籠包店,永和小籠湯包。呢間店真係好簡樸,係後巷開幾張檯就開檔。呢度既小籠包超平,十幾蚊港紙就有九隻即叫即蒸既小籠包。而味道真係不錯,不過你唔好用鼎泰豐黎同佢比,鼎泰豐個皮係超薄,成個小籠包係好精緻。呢度就講求平民化,好味抵食!

永和小籠湯包



係另一條後巷內,有一間舖專食雲吞,叫金溫州餛飩大王。呢間都係鹽埕區既人氣店,門口排左唔少人,我地都要等一陣先有位。我地試左佢既餛飩湯及牛肉乾麵,餛飩湯既雲吞係真材實料,但冇咩驚喜,反而牛肉乾麵做得幾好,麵身夠乾,再沾上濃郁既湯汁,呢個仲有驚喜!

金溫州餛飩大王

餛飩湯

牛肉乾麵
食左咁多野,冇可能再食得落,係時候去附近駁二區觀光,等個胃有時間落下格。我地係鹽埕區步行去到駁二蓬萊倉庫群,駁二蓬萊倉庫群及旁邊既哈瑪星鐵道文化園區,係將舊既倉庫及火車站重新改建,成為文化區,去吸引遊客及民眾,令呢一帶再次熱鬧起黎。我地去到倉庫群,最吸睛既係圍繞倉庫群行走既小火車,呢種小火車,大人見到都好想去玩,但牛高馬大去坐,好似好奇怪。今次我地有一位幾歲既小朋友,我地十幾個大人就個個用陪佢玩黎做借口,其實係自己想玩。所以我地成架火車都係大人,得一個小朋友。仲要重到架火車行得比人地慢!

駁二區

小火車

其實好細架

我地全部大人坐左上去,都仲行到

玩完火車,又去食野!係倉庫群中有一家專食愛玉既店,叫小本愛玉。佢係將愛玉整成玫瑰花既形狀,然後再配上不同味道既糖水,例如檸檬味、鳳梨味、百香果等味道。呢度既愛玉跟平時夜市食既愛玉冰完全係兩回事,呢度既愛玉專業好多!

小本愛玉

玫瑰花形既愛玉
黎到駁二蓬萊倉庫群,大家一定要去哈瑪星台灣鐵道館睇下佢既鐵道模型展館,呢度以 1:87 既比例去將台灣既鐵道風光呈現出黎。再配合燈光聲效做出日與夜既變化,不論係唔係鐵路迷都一定會被呢個超大型模型吸引。

哈瑪星台灣鐵道館









係哈瑪星鐵道文化園區,有一大片昔日係火車廠既地方,而家被綠化後,係上面放置左幾個大型藝術裝置,就變成高雄市民假日休閒活動既地方。我地見好多一家大細係度放風箏、情侶拍拖影相。

昔日火車廠



係高雄有個地方有好大型既 3D 錯視畫比大家影相,叫做時空之城,地點係台糖高雄物流園區既停車場天台,好奇怪既地點!我地由哈瑪星坐輕軌去夢時代站。下午既輕軌超多人,迫到同港鐵繁忙時間既情況一樣。台糖高雄物流園係一座典型既工業大樓,我見到都懷疑點解會係呢個地方,所以走去問更亭既保安去確定我冇黎錯地方。入到去係門口旁登記及比入場費,然後坐電梯去到一個展場。跟住有職員會介紹一下台糖既製布資料,不過個職員知我地個目的係去影3D 錯視畫,佢都好識做,快快介紹完放我地去停車場天台。係停車場頂層畫左好多大型 3D 錯視畫,係我見過最大型既,足足有兩三層樓高!有部份影出黎好似真,但有部份影來影去,同埋唔同角度都影唔到立體既感覺。

3D 錯視畫位於工廠天台








去完影野,又係食野既時候,我地坐的士去到瑞豐夜市。因為今日係星期六,瑞豐夜市人頭湧湧。成個夜市人貼人咁行,跟本冇咩位比你停低慢慢睇下食咩!我地好辛苦咁買左慕尼黑德國豬腳、港式脆皮臭豆腐、乾燒蛤、法式朱古力雞排及串燒魷魚。慕尼黑德國豬腳真係好食,燒得好香。港式脆皮臭豆腐我覺得台中既一中夜市比較出色。乾燒蛤就最得,花甲用酒煮,煮得剛剛好,唔會太熟,花甲肉仲好多水份,入口嫩滑無比。法式朱古力雞排就好搞笑,炸大雞排面層塗一層朱古力,然後再用火槍燒一燒。因為佢用唔係好甜既朱古力,所以又唔會覺得唔夾。

瑞豐夜市

慕尼黑德國豬腳


臭豆腐
因為個夜市真係太多人,雖然未食夠,但都冇心情再入去同人迫,所以我地就坐的士返酒店!今早太早未有房攞,所以我地而家先 check-in 攞房。我地間房好大,有兩張大床,廁所浴室分開,浴室有浴缸及淋浴地方,唯一唔好既地方係我地訂左冇窗既房,睇唔到個海景。雖然冇窗,但佢都整左幅大窗簾係牆身,扮落左簾既窗,即時冇左密室既感覺。



夜市個餐食唔飽,所以要出去食宵夜。係酒店附近冇咩地方食野,我問酒店既人,佢話行返去玫瑰聖母聖殿主教座堂對面有間通宵營業既熱炒。咁我地就慢慢行過去,當行到去途中,我地見到一間叫「駁一活海鮮」既小店仲未關門,我地就入左去食。我地叫左炒螺肉、炒豬肉、炒菜、炸花枝丸,睇價錢牌,泊得住香港大牌檔既價錢。雖然貴,但炒得好好食,我最鍾意佢個炒螺肉,螺肉炒到爽口又入味。





No comments:

Post a Comment