2017/10/30

201710 台灣高雄快閃第三日

今日離隊,兩個人租左架車去玩。一早係酒店食左早餐,然後坐的士去和運租車。拎左車,我地就揸一個鐘車去到田寮區月世界。




月世界佈滿鋸齒狀的山脊,由於山脊是由泥岩、砂岩、頁岩等構成的青灰岩,高鹼性地質令草木都不能生長。看上去好似月球表面,所以稱為月世界。月世界內有很多條木棧道,經棧道可近距離觀看月球表面。如果要影張月世界全景相,就要爬上木梯既棧道登山。今日天氣都幾熱,又烈日當空,我地上到山,真係成身都出晒汗,濕晒!







由月世界揸半個鐘車,我地去到佛光山。我地兩個都唔係信佛既人,我地既目的其實係去佛光山既漢來素食健康概念館食午餐。好多人都叫漢來素食健康概念館既素食係五星級素食料理,我地平時食既素食,多數都好簡樸。但漢來素食就以高級餐廳既方法來經營素食,所有菜式都係色香味俱全既佳餚。呢度真係比我一個素食既新體驗。








食完午餐,係佛光山參觀下不同既佛像。然後我地就揸二十分鐘車去到義大世界購物廣場。義大世界購物廣場其實係一個 Outlet 商場,旁邊仲有個遊樂場叫義大遊樂世界。我地係呢度都行左兩個鐘,都買到野,有些少收穫。





晚上約左係高雄讀書既姪仔食飯,我地 6:30 左右去到佢間大學,四圍行下參觀下。台灣既大學跟香港既大學,最大分別係地方夠大,好多草地,好有校園既感覺。香港叫石屎森林,香港既大學就係縮細版既石屎森林。

去到已經天黑,只可以影下門口個牌
接左姪仔及佢女友,我就先揸返去高雄市還車。然後大家一齊坐的士去美麗島站附近一間叫「著火的牛阿根廷烤肉」餐廳。呢間餐廳係台灣叫「吃到飽」既餐廳,即係任食。每位台幣六百幾,有不同既阿根廷牛肉,豬肉,雞肉及阿根廷小食任食。師傅一燒好,就即時拎去你張枱問你要唔要,咁既價錢,咁既食物質數,CP 價超高,超抵食。





食完烤肉,我地去左勞工夜市。呢個夜市我真係第一次黎,佢唔係日日都開,星期一先有,係當地高雄人喜愛去既夜市。呢度好多攤檔,人流都多,但冇六合夜市咁誇,我覺得好好行!如果你地剛好星期一係高雄,就要黎行下啦!



No comments:

Post a Comment