2018/01/22

201801 日本石垣島第三日

第三日既早上,我地先係酒店食早餐,酒店既早餐有兩間餐廳比你選擇,一間係自助餐,另一間係即叫即整既日式早餐,我地今日先試自助餐。自助餐種類勁多,西日冷熱,應有盡有,比禽日朝早既豐富好多好多,洲際果然係洲際。







今日早上我地會去玩紅樹林獨木舟,之前我上網訂獨木舟活動時,第一間 Email 覆我話唔識英文,所以只接待日本人,我再上網搵,先搵到呢間肯接待非日本人。10:20 有架專車黎酒店接我地,佢架 Van 仔都幾殘舊,好少係日本見到有咁舊既車用黎接遊客,唔通獨木舟呢門生意真係唔太好搵?其實佢只係收 ¥3000 一個人,係日本算好平!

我地坐左十分鐘車,去到佢地個營地。我地先去穿救生衣,然後去個大草地聽教練講解。個教練都係唔識英文,全程用日文及身體語言教我地。我地用左五分鐘左右就學完,正式出發。我地兩個人一條獨木舟,男士坐後,女士坐前。坐獨木舟要雙腳向前放,都幾扯大脾條根,我後來見教練盤膝而坐,我都轉盤膝,即刻舒服好多。


我地先係紅樹林逆流而上,因為逆流,好似划極都唔係太郁,好鬼攰。當我地去到紅樹林中間,獨木舟係樹木中間穿插,好好玩。當去到一個大山洞,係咁近距離見到呢個自然生態,真係好開心!回程時因為順流,所以輕鬆好多,唔駛點划都會自己郁。我地足足玩左一個鐘獨木舟,原本以為會好攰,跟住會手痛腳痛,但又冇事喎。可能因為我地玩完有做返拉根動作,舒緩返肌肉。




係酒店梳洗完,我地去左酒店附近既「鮨人迴轉壽司」食午餐。去到日本唔食返餐壽司,跟本好似冇去過日本。我上去 Tabelog.com 見呢間迴轉壽司都幾高分,應該冇死啦!係日本是但入去一間壽司店,真唔會唔好食啦!點知今之就錯啦!呢間迴轉壽司既壽司勁普通,冇驚喜,食完我都完全冇印象食左咩。後來同去過石垣既朋友傾開,佢地都同意石垣係冇好既刺身。點解石垣四面環海都冇靚刺身既?


下午我地揸車去島既北面觀光,我地先揸三十五分鐘車去到川平灣。川平灣係石垣島最靚既沙灘,石垣島名信片一定有佢出現。不過今日下午天氣唔好,天色灰暗,幾靚既沙灘都死!去到川平灣我地照去坐玻璃船,睇下海底既珊瑚,因為冇太陽射落珊瑚度,所以都冇咩顏色,有些少失望。如果大家去川平灣,都係好天先好去。








加左工既相,好似真係好靚
係川平灣有間高嶺酒造所,係一間好細既舊式酒廠,入到去一眼睇晒,唔駛十分鐘。






見時間仲早,所以去埋御神崎燈台,又係天氣唔好既關係,一落車大風到人都吹得郁。係燈塔望出去個海,波濤洶湧,冇左禽日既翠綠見底既大海。



食飯前,我地由去返石坦市公設市場行下商店,買埋最後既手信。



晚餐我地去左一間叫「あだん亭」既居酒屋,呢間居酒屋我又係 Tabelog.com 搵出黎。呢間居酒屋地方唔大,似係家庭式經營,店員跟我地雖然語言不通,但都盡力使用身體語言,非常親切。係沖繩縣,我地叫左當地特產海葡萄及炸苦瓜,另外仲叫左好多當地美食,例如刺身、豆腐、沙律及炒麵。





最後衝刺,食完飯,再去 AEON MaxValu 及藥粧店,買呀!買呀!



No comments:

Post a Comment