2015/01/24

201501 韓國首爾第二日 - 東大門、Leeum

離開  SPAREX 汗蒸幕,先去食早餐。因為禽日肚痾,今早都係食清淡早餐好些。我們去了東大門 apm 後街一間叫「本粥본죽」既韓國粥連鎖店,入到去睇睇個餐牌,都幾貴喎,最平蔬菜粥都要 W$6,500 (HK$48),最貴飽魚粥要 W$20,000 (HK$144)。我點了一碗 W8,000 (HK$58) 牛肉蘑菇粥。因為即叫即煲,所以都要等十分鐘左右。收得你 W8,000,一定唔會得一碗粥,點都跟幾碟仔配菜。碗粥用料又真係好得,成碗粥好濃牛肉味,好香,不過我都係覺得好貴,試一次就夠啦!

早晨!東大門

本粥門口

好貴既粥
早餐後去東大門新開既東大門設計廣場 ( Dongdaemun Design Plaza - DDP) ,廣場建築外型獨特,好似一架外星飛碟停泊於東大門。廣場內部有藝術廳、博物館及小商店。由於展品不太多,所以都是入內看看內部的建築。

東大門設計廣場

東大門設計廣場內部,都好有簡約風格
由東大門行十多二十分鐘,去到有一百年歷史的廣藏市場 (서울광장시장) 。廣藏市場的貨物包羅萬有,有布料、衣物及韓服等。不過大家去到廣藏市場,最主要是光顧韓國小食,據聞有綠豆煎餅、紫菜包飯及黑大腸,而我因為要留肚食午餐,所以只係行下,睇下人地食。

廣藏市場

廣藏市場內的小吃

有醬蟹賣
午餐去了廣藏市場附近的陳玉華奶奶一隻雞,陳玉華奶奶一隻雞附近有幾家食一隻雞的餐廳,大家要認清楚個門口呀!陳玉華店內很簡單,每張檯的客人就只是吃雞煲。一坐下來,有講國語既侍應前來解說,其實都不太要解說,就係叫一隻雞,再加年糕、白飯、薯仔或麵。因為我地得兩條友,唔食得太多,所以一隻雞加年糕就夠!店內水及泡菜就自助式,我見好多人將泡菜放入煲內跟雞一起煮,成煲變成紅色,好似好惹味,我就怕辣,唔敢試!

陳玉華奶奶一隻雞,好多人,要等位
主角一隻雞來到,個湯望落水咁清,好似冇咩料到,試飲一啖,真係冇咩料到!不過煲煲下,開始黎料,清湯變雞湯,當差不多可以食時,阿豬媽就過黎用較剪將隻雞分屍,而年糕亦可放入湯內。煲下煲下就可以食啦!雞肉沒有網上寫到咁精彩,我覺得 70 分啦!反而個年糕勁好食,煙煙韌韌,再點少少醬,好正!

一隻雞及年糕

開動!
下午 2:30 回 Hotel ibis Budget Ambassador Seoul Dongdaemun 攞房,呢間酒店位於東大門歷史文化公園站 4 號出口對面,雖然唔係東大門中心地帶,但都算方便。酒店剛於年頭新開張,所以裝修很新,色彩很活潑及年青。我訂了一間標準雙人房,房間地方雖然不大,不過透過設計師精心佈局,地方很實用。例如設計師把床加高,床底下就可擺放行李,而地下使用木地板,行李就可輕鬆地由床底拉出拉入。

Hotel ibis Budget Ambassador Seoul Dongdaemun 

房內

房內
於酒店休息了一會,跟住就坐地鐵去位於漢江鎮站的 Leeum, Samsung Museum of Art (三星美術館),我們由漢江鎮站 1 號出口出,往梨泰院方向走,再步行上半山的三星美術館,大約行十分鐘。三星美術館內主要展出來自韓國本土藝術家的大作,我對韓國藝術家不太熟悉,所以都好快睇完。反而最深刻是三星美術館這座建築,內裡的白色螺旋樓梯,戶外的金屬球藝術裝置都非常驚艷!

三星美術館門口

三星美術館門口另一角度

三星美術館內

白色螺旋樓梯
睇完美術館,行返落大街,入左去 Banana Tree 食下午茶,其實我都唔知呢間野都幾出名,後來返到香港先知,真係誤打誤撞走左入去。入到去叫了左杯咖啡及一個出名既盆栽蛋糕,盆栽蛋糕真係好似一盆盆栽,蛋糕係泥,上面插上假花,隻匙羹仲要好似泥鏟,好得意。

Banana Tree 食下午茶

咖啡及盆栽蛋糕

我覺得都幾好食
食完下午茶就返東大門一帶行下商場,大約 8:00 就去八色五花肉食晚餐,東大門的八色五花肉位於大廈二樓,去到時已有一條人龍於樓梯排隊,大約要等半小時才入座。八色五花肉即是有八種不同味道的五花腩肉,有大蒜、葡萄酒、松葉、香草、咖喱、味噌、辣椒醬及人蔘味。我地兩個人食唔晒八色五花肉,所以點了另一個三色套餐,套餐包括有原味五花肉,新鮮元貝及沙蔘。每檯除了燒肉外,還跟一個足料海鮮鍋,燒緊肉時又可以食下海鮮鍋濕濕口,真係想得周到。在韓國烤肉中,配角生菜非常重要,這裡的生菜塊塊完整新鮮,把燒好的肉沾一些醬汁,再包上生菜,放入口,真係好美味!

東大門八色五花肉

位於二樓

海鮮鍋

三色套餐

兩個人食兩大盆野

燒得好靚,好好味

No comments:

Post a Comment