2015/01/23

201501 韓國首爾第一日 - 東大門 SPAREX 汗蒸幕初體驗

今次旅程係因為於 Accor 酒店會員戶口的分將快到期,所以要是但搵一處地方,三月前出發,用分訂酒店。剛好香港快運又有特價,$1488 一張來回機票去首爾,連稅及 20kg 行李,都算好抵啦!不過平野一定有代價,就係晚機去,去到首爾機場零晨 2:25。回程就好少少,中午 12: 30 機,不過要一早出機場,都係冇左一日!

坐香港快運去首爾 (但架機係香港航空)
其實未出發前一路都好擔心會好凍,因為早幾年前,一月去首爾,去到負六度,凍到跟本唔想出街。今次出發前上網睇下天氣預測,好好喎!平均都有三至六度,都冇咁驚!

23/1 出發當日請左一日假,中午去左某酒店食自助午餐,有生蠔食,我地兩個人每人都食左大半打。食完先返屋企休息一陣,唔知係唔係生蠔唔乾淨,我地兩個都肚痾,痾到痾水咁。出機場前我強迫自己快快痾晒,否則上到機仲痾就好麻煩。去到機場,走去貴賓室食清淡少少既食物,飲下熱茶。個肚好左少少,雖然不斷「咕咕」聲,但起碼仲忍到,唔駛急到要即刻解決。

班機遲左少少起飛,但都趕到準時到達首爾。飛機降落時有驚險事發生,話說航班上有一團幾十人既強國團,飛機一著陸,仲係跑道行緊時,呢班人居然起身攞行李,仲要唔係一個人,係成班十幾人一齊起身。果位空中服務員 (男既) 嚇到大聲叫佢地坐低,但完全冇人理佢,呢位盡責既空中服務員唯有起身走去續個制止佢地,當佢制止完佢地走番機尾個位時,我見佢一路行一路搖晒頭。

落機後過海關,全個機場都冇咩人,好似得我地呢班機,同呢班旅客。過左海關後先去櫃員機提取韓圜,我提了 W500,000,連手續費,銀行扣了我 HK$3620.05,匯率即 138.12,而當地機場匯率是 133.9,當日香港百年是 137.3,又係用提款卡提款最好!

冇人既首爾仁村機場
時間已經係早上 3:30,因為太夜,所以已經冇鐵路出市區。機場有一間汗蒸幕叫 「Spa on Air」,位於地庫 B1,我打算入去瞓到 10:00 左右,然後坐巴士出市區。入到「Spa on Air」的接待處,職員話已經滿了。點算?唔通係機場等天光?冇得瞓一定累死!

Spa on Air 門口
我記得最後一班出首爾火車站的巴士將於 3:50 開出,我地即刻急急腳走去巴士站,好彩趕得到!由機場去到首爾火車站,大約一個小時。一落巴士即刻轉的士去酒店,今次訂了位於東大門新開的 Hotel ibis Budget Ambassador Seoul Dongdaemun。因為太早未有房,所以先寄存行李。

先坐巴士去首爾火車站

清晨時份的首爾火車站
寄存行李後都早上 5:30,唔可能唔瞓直落到夜晚。我們走到東大門 Good Morning City 地庫一間叫 SPAREX 的汗蒸幕,沖一沖涼及瞓幾個鐘。SPAREX 入場費 W8,000,比錢後,櫃檯位阿豬媽會比條儲物櫃鎖匙、一件衫、一條褲及一條毛巾比你。跟住走去一排鞋櫃搵你條匙個編號,鎖好自己對鞋。鎖好後就跟指示牌去前面男女分開的洗澡區,洗澡區跟日本的溫泉一樣,一入去有個更衣室,更衣室內有儲物櫃、洗手盆,再入去就係洗澡及泡湯的地方。

SPAREX 的汗蒸幕

SPAREX 接待處

換左衫個樣
脫光衣服後就走入去沖涼,係日本大家會有條毛巾仔帶入去遮一遮重要部位,但韓國人個個好豪邁,坦蕩蕩毛巾都冇條走來走去,你攞條毛巾仔遮遮掩掩反而仲奇怪。入到去沖涼既地方,有日本式坐底對住塊鏡沖涼個種,另外仲有牆身一個個花灑,好似運動場更衣室,跌左番梘千奇唔好彎底身執個隻!日本人通常坐底沖,但韓國人個個企係花灑沖,咁我唯有都走去企係度沖啦!沖涼時四圍都見唔到有洗頭水及梘液,只有一塊塊用過既番梘,我猶疑緊用唔用呢塊番梘時,我再望真下塊番梘,有條毛係上面既?嘩!我唔敢用啦!而我梗加驚如果拎上手,一下唔小心跌左落地,究竟好唔好彎底身執呢?

齋沖完身便走去泡湯,泡湯池旁有兩張搓澡床,有兩個男人正在搓澡,畫面真係好似其他人網上形容咁,兩塊豬肉放係張床上面比人反來反去,擦來擦去!要光脫脫比人放係張床舞來舞去,旁邊仲有係泡湯池內的一眾觀眾,我仲未接受到,所以我冇試到!

沖完涼就可以出返去經樓梯落去下層既休息區及食堂。休息區地方非常大,不過都好多人,個個席地而睡,我地走了一圈,隨便搵一個唔阻人既地方就瞓。不過瞓得唔係幾好,側邊有兩個韓國女人不停傾計,後來佢地走左,終於可以瞓。但我又唔慣瞓硬地板,不停要轉身,醒下又瞓下,大約 10:00 左右就起身啦!

休息區,呢張係走前影架,晚上成地都係人係度瞓

左手面一個個洞,d 人就走入去瞓,前面圓形係高溫屋

86 度的高溫屋

入左個洞扮瞓

No comments:

Post a Comment