2015/01/26

201501 韓國首爾第四日 - 南怡島,小法國村

今日會去南怡島及小法國村玩,一早 8:00 出門口,先去東大門的 Isaac 三文治小店買早餐。Isaac 是一間出名的外賣小檔,看見阿豬媽於鐵板上左煎右煎,幾分鐘就整好一件香噴噴三文治。不過我覺得最可惜係冇堂食,拎到去火車站,食時已經凍晒。

Isaac 三文治小店
去南怡島都唔容易,要預先上網搵定火車及巴士班次,最好預早買定火車票。我首先坐地鐵去清涼里 (Cheongnyangni) 站,然後坐 9:17 開出的 ITX-青春火車去加平站,9:55 到達加平站,跟住衝出去巴士站排隊搭觀光循環巴士,如果唔衝出去排隊,上唔到車就要等一個鐘。觀光循環巴士由加平去晨靜樹木園,中途經南怡島站、小法國村站及清平火車站,全日任乘車票 5000 韓圜一位。好彩我地衝出去排隊,所以順利上到車!

清涼里站

舒適的 ITX-青春火車

加平站

加平巴士站排隊坐巴士

觀光循環巴士
由加平去南怡島站只需五分鐘。落車後行去碼頭,以 8000 韓圜一位購買入島來回船票。本來以為去到南怡島會是四周舖滿白雪的雪景,不過好似因為唔夠凍,所以只有少部份地方有雪。我嘗試用一隻腳踏上結冰的湖上,湖上冰面即刻碎裂,好彩我都估到,冇跌落湖裡。


南怡島售票處
坐呢種船去南怡島

噴水池變左冰山
成個南怡島好多呢隻公仔

成地雪好似好凍,其實唔太凍

冬天一陣霧氣,都好有氣氛

有小冰屋

我就係試踏上呢個結左冰既湖

食個熱紅豆餅

南怡島好多松鼠

冬日戀曲男女主角銅像

南怡島地標,杉樹
呢個湖都有結冰

河邊都結冰
係南怡島都差不多逗留了兩小時,坐船回到巴士站已經 12:45,下一班巴士將於半小時後到達。原來打算去食春川雞,半小時又唔夠時間食,所以係巴士站旁的小吃車買粟米及串燒先醫肚,去到小法國村再食。

小吃車賣小食
由南怡島去小法國村  (Petite France 쁘띠프랑스) 車程大約要 25 分鐘。小法國村入場費每位 8000 韓圜。小法國村是仿歐洲小村建築,結合「小王子」故事書的人物世界。最近不少韓劇及 Running Man 都來取景,所以帶旺了小法國村。

小法國村

小王子

小法國村全景相
本來想係小法國村的餐廳正正經經坐低食個午餐,但村內的餐廳關了門,只有一間賣小食的開門。所以我地既午餐係食韓式年糕,炸雞塊及咖啡,好奇怪的組合。小小的小法國村,我地都逗留了兩個鐘,我地真係玩得好 Hea。

食午餐

咖啡,炸雞塊及韓式年糕

小法國村的小屋內都好多擺設

小法國村的小屋內都好多擺設

冇開門的餐廳

彩繪玻璃

有錯視畫

小廣場

大個仔既小王子
離開時,我們於小法國村門口等巴士去清平火車站,然後坐火車回首爾。當巴士到達時,竟然太多人上唔到車,而下一班巴士要等一個鐘。小法國村附近荒山野嶺,點樣等一個鐘?我即刻睇一睇巴士時間表,對面線下一班巴士回加平十分鐘左右到達,我係其他人仲未諗到坐回頭車返加平,再轉火車回首爾呢個方法前,即刻衝去對面巴士站排隊。其他人見我咁做,都開始走過黎。去加平的巴士準時到達,我地兩個上到車,但有其他人上唔到車。去到加平火車站,走到自動售票機買ITX-青春火車車票,但試幾次都買唔到,佢又冇寫原因。我走去買車站職員,佢話 ITX-青春火車回首爾已經滿座。咁我只好坐速度慢又站站停既京春線火車回去。

我們坐火車去忘憂站,然後行去祭基洞的京東市場人蔘街買人參。人蔘街成條街兩旁都係賣人蔘攤檔,真係眼花撩亂。我又唔識分人蔘,其實都唔知點買。我求其入左一間,個大叔介紹我買一款,我買左 1kg,44000 韓圜,我覺得好平。後來返香港比阿媽煲人蔘雞湯,都好有人蔘味。

祭基洞的京東市場

買人蔘
我地行去清涼里站坐地鐵走,去到清涼里站原來有樂天超級市場,好野!禽日去唔到,今日可以去啦!係超級市場買左兩大袋手信,拎住兩大袋野,諗諗下係附近搵野食算啦!

清涼里站樂天超級市場
於超級市場樓上有一間食韓式自助餐既餐廳,門口好多人等位。我一向去旅行好少食自助餐 (除左早餐),但見呢間野咁多韓國人等位,應該都唔會冇料到,所以決定去試下。入到去,先走去睇下有咩野食,嘩!同平時食既自助餐好大分別,包燒肉既菜都有幾款,韓式冷麵有好多醬汁,都唔知點落?即製石頭飯又唔知要落咩落去?好似大鄉里第一次食自助餐,無從入手!第一輪都係拎左碗湯返埋位先。剛好隔離檯有兩位韓女剛剛坐低,我等左一陣,見佢地出去攞野食,我又跟住佢地出去,我見佢地攞咩,我就攞咩,見佢地落咩醬汁,我又落咩醬汁,哈哈!終於學識點食韓國自肋餐啦!成個自助餐最好味係韓式冷麵,個汁酸酸地,麵有彈牙,另外石頭飯熱辣辣好惹味,甜品自家即製紅豆冰好好玩。最後埋單兩個人 33800 韓圜,好平,好抵食!

食自助餐的餐廳,得韓文名,唔知叫咩

餐廳內

餐廳內

石頭飯及紅豆冰機

石頭飯、冷麵、紅豆冰及燒肉
晚飯後先回酒店放低超級市場買的手信,休息一陣就去東大門行下。去到韓國點都要試下炸雞啤酒,東大門有一間僑村炸雞,網上評價好好,我就親身去試下。僑村炸雞舖位好細,一入去就係點餐既地方,後面就係廚房,樓上有幾張堂食既檯。我點了一客一半原味一半辣味的雞,點完就要等。我見其實佢地主力做外賣,所以都等左半個鐘左右先有得食。原味隻雞肶幾好食,其他胸呀,背呀就冇咩肉食,同埋炸到好乾。辣味就辣到跟本食一兩塊已經頂唔順。食完我覺得好一般,肯得基上校整得仲好食。不過如果大家真係要試,我建議只點雞肶,唔好食其他部位。

僑村炸雞

僑村炸雞

炸雞配啤酒
零晨時份,東大門仍然人頭湧湧,仲勁過香港晚上的旺角。原來晚上東大門就係時裝批發既集中地,個個人一大袋,一大箱咁買,街頭四周都係度執貨寄運。唔怪得同事個老婆時常去韓國啦!

No comments:

Post a Comment