2015/01/25

201501 韓國首爾第三日 - 「來自星星的你」展覽,北村,仁寺洞,弘大,梨大

今日原本打算去南怡島,但因為睇見天氣報告預測今日會有雨,所以改為明天才去南怡島。今日一早到東大門的韓版麥當勞 Lotteria 食早餐,然後 10:00 乘坐專車去位於 Kintex 的「來自星星的你」展覽。
坐專車去 Kintex,車上面都印有都敏俊 c 同千頌伊

由東大門去到 Kintex 大約 45 分鐘,Kintex 附近好荒蕪,而「來自星星的你」展覽就於一個臨時搭建的大帳幕內。今日場內好少人,我估要去睇既人一早已經去左,熱潮亦已經開始退減。我們首先經過入口的都敏俊c 既時空門進入會場,場內先有拍攝古代時既道具,之後就進入都敏俊c及千頌伊既屋企,仲有佢地時常撞到既電梯大堂。因為好少人,工作人員主動為我地拍合照。見佢地咁熱心,我就幫襯佢地影左一張都敏俊c屋企露台既合成相。大約玩左一個鐘,我地就坐接駁車去附近大化站,然後坐地鐵去北村 (安國站)。

「來自星星的你」展覽的大帳幕

入場票

都敏俊c 時空門

電梯大堂

都敏俊c 間屋好大

其實我係 Camera Man

工作人員主動熱心幫我地拍合照

都敏俊 c 睡房

到千頌伊睡房

另一個熱心工作人員為我們拍千頌伊間屋前合照

合成相

走前同兩位主角合照
去到北村,終於開始落雨,好彩只係微微雨。我們先去百年土種蔘雞湯食午餐,入去餐廳先經過戶外座位,因為落雨,所以冇人坐,否則坐露天位食人蔘雞都幾爽。我們坐底後,即刻點了兩客人蔘雞,13000 韓圜一客。點菜後大約三分鐘就有得食,仲快過麥當勞。食人蔘雞湯,第一口湯通常人蔘味都很啖,因為人蔘藏在雞內,要挑開隻雞,人蔘味才會走出黎!而我最鍾意食雞內的糯米,糯米吸收了雞湯及人蔘的味道,越食越好味!寒冷天氣下,食碗熱辣辣人蔘雞湯,好幸福呀!

百年土種蔘雞湯

百年土種蔘雞湯

百年土種蔘雞湯

有粒人蔘
北村保留了很多朝鮮時代以瓦磚建築的韓屋,村內有很多不同的博物館及工作室。我們慢慢細雨中欣賞古色古香的小巷及建築物,經過半山到達三清洞。

北村韓屋

北村韓屋

北村韓屋
三清洞是一條充滿獨特風味的街道,傳統的建築物與現代摩登藝術的結合,我覺得好似歐洲小鎮的小街,於街上隨便逛逛都非常寫意。今日下午茶就到了三清洞的 Beans Bins,Beans Bins 是一間連鎖咖啡店,以前三清洞的 Beans Bins 位於韓屋內,非常有特色,但最近已搬到一般的三層樓內,所以我覺得唔需要專登去三清洞的 Beans Bins,隨便任何一間 Beans Bins 都可食到它的招牌窩夫 (Waffle)。Beans Bins 的招牌窩夫太吸引,雖然我剛剛食完人蔘雞,但都忍唔住點了一份芒果窩夫,窩夫餅底有少少脆,上面舖滿忌廉及芒果肉,中間仲有一個芒果雪糕球,望見都好開心!

三清洞的 Beans Bins 

超好味的芒果窩夫
由三清洞雨中漫步去仁寺洞,仁寺洞好似香港以前的旺角 (唔係而家全是金舖及連鎖店的旺角),一間間獨立小店,售賣不同的衣物及精品。我們去仁寺洞的目的是去仁寺洞宣傳館玩韓服體驗。由人人廣場 (Ssamziegil) 對面的小巷行入去,就會看見古老建築的仁寺洞宣傳館。講開人人廣場,大家可以去看看這個類似香港元創方的年青創意藝術市集。講返韓服體驗先,網上據說仁寺洞宣傳館有免費韓服體驗玩,不過我地去到見到要收 3000 韓圜一個人,即港幣二十幾蚊,抵玩啦!宣傳館的職員登記我們名字,排隊等穿韓服,好彩今日唔係好多人,等十分鐘左右就有得玩。我地從幾件韓服中挑選了自己喜歡的一件,工作人員會幫手替我們穿上韓服,不過拍照就要自己拍。而另外又有兩個香港女仔穿韓服,所以可以叫佢地幫手拍照,我幫下佢地拍,佢地又幫下我地拍。廿幾蚊港紙,有韓服著,超好玩!

雨中漫步三清洞

仁寺洞宣傳館

韓服體驗

韓服體驗

人人廣場
由仁寺洞附近鍾路站坐地鐵到首爾站的樂天超級市場,打算買下手信,點知今日竟然休息, 超級市場都有休息日?我真係又學到野啦!

首爾站
今日晚餐,我地坐地鐵去弘大,光顧一間叫 마포나루냉면 的傳統韓國食店食醬油蟹。大家食醬油蟹,通常去新沙洞的醬蟹街光顧元祖馬山 (원조마산아구찜) 或者 Pro 醬油蟹 (프로간장게장),但價錢就頗貴。我見網上有人介紹去弘大呢間食店食醬油蟹,價錢平好多,又好味,又地道。因為得個韓文名,我都搵左一陣,走左幾轉先搵到呢間食店。店舖有幾層,裝修走懷舊路線,除了醬油蟹,仲有其他韓國料理。我們坐地下果層,有一位講國語的服務員,可以溝通到。我們點了一份大的醬油蟹,價錢 36000 韓圜,已經夠兩個人食。另外服務員介紹我們叫了一支栗子酒,酒中真係有少少栗子味,好得意。醬油蟹跟湯、飯及泡菜,我第一次食醬油蟹,一入口,咸咸地,輕輕用口輕蟹身,蟹肉就自己濟出來了。蟹肉質感似牡丹蝦刺身,齋食比較咸,送飯就一流!

마포나루냉면 傳統韓國食店門口

栗子酒

兩個人食一份大醬油蟹

有兩隻醬油蟹
食完飯,於弘大行了一陣,跟住就同老婆去梨大買化妝品。夜媽媽既梨大,好多店舖都已經關門,但專做大陸人,香港人生意的化妝品店仍然燈火通明,人來人往,好鬼勁!

No comments:

Post a Comment