2014/12/16

201412 日本九州第七日 - 福岡

最後一日啦!9:00 於酒店食完自助早餐,然後坐地鐵去中洲的「激安の殿堂」行逛一下。行完就慢步行去天神商店區,行下商場、又行下地下商店街,咁就行左幾個鐘!

經過那珂川去中洲

天神商店區

天神地下街
午飯於天神區去了一間叫「ひょうたん寿司」的樓上店食壽司,我係「食べログ」搵過,呢間壽司店都好高分。入到壽司店,全店滿店,不過好好彩,等一陣就有位。我留意到所有顧客都係日本人,應該都真係好野黎喎!我叫了午市壽司套餐,¥980 (未計稅) 一客,另外見每一檯都叫蒸蛋,我又叫了黎試下!蒸蛋果然真係好得,又大碗又滑又好食,唔怪得咁多人叫啦!壽司就中上啦!都係宮崎漁港的刺身比較新鮮好味!

ひょうたん寿司

好大碗蒸蛋

午市壽司套餐
食完再係天神行下,大約 3:45 就坐地鐵回酒店取行李去機場。福岡機場非常近市中心,我上次係由市區坐的士去機場,今次上網睇過,原來坐地鐵仲快,所以今次試下坐地鐵。由祗園去到機場真係好快,最弊係我要再坐接駁巴士去二號客運大樓,行去接駁巴士站,再等巴士,駛去二號客運大樓,足足要成十幾二十分鐘,下次真係要預埋轉車時間。

坐地鐵去機場

去到機場

上機前再買手信


No comments:

Post a Comment