2014/12/14

201412 日本九州第五日 - 九十九島,豪斯登堡 (海賊王),嬉野温泉

今早的酒店不包早餐,我地 9:00 退房,然後開車去酒店旁的便利店,光顧開設於便利店內的 Bell Beach Burger Shop。佐世保是日本美軍基地,因此傳授了日本人漢堡文化,所以現在漢堡已成為佐世保名物,於佐世保四圍都可找到漢堡店,而官方更有一個漢堡店地圖,Bell Beach Burger Shop 是漢堡店地圖介紹的其中一店,所以都是有水準的店!為了節省時間,我們於車上食漢堡,即叫即製的漢堡新鮮熱辣,配上帶甜的醬汁,我覺得不太美式,但好日本風味!

一早出發

Bell Beach Burger Shop
我們第一站先開 15 分鐘車到展海峰眺望九十九島,九十九島當然不是指有九十九個島嶼,而是佐世保市海岸的群島,實際上有二百多個島,而九十九只是形容有很多的意思。展海峰是眺望九十九島最佳的地方,於展海峰的觀景臺可以 180 度觀看令人目定口呆的美景,整個九十九島盡收眼底!

展海峰

右手邊就係展海峰觀景臺

九十九島全景圖

展海峰觀景臺後面有幾隻羊咩咩
由展海峰回到九十九島碼頭,買船票坐遊覽船,每位 ¥1240。遊覽船有兩架,一架是海盜船「海王」,另一架是中世紀貴族船「珍珠皇后號」。原本我想坐海盜船,不過去到剛好下一班是 11:00 的「珍珠皇后號」,所以只好照坐「珍珠皇后號」。後來我看到停泊在旁邊的「海王」,原來都幾殘舊,「珍珠皇后號」豪華好多!上到船,霸了個窗口位,然後買了杯咖啡,一面嘆咖啡,一面看風景。唔怕凍仲可以上甲板三百六十度睇九十九島!

海盜船「海王」

貴族船「珍珠皇后號」

霸左個窗中位

出發

甲板上

甲板都幾凍,都係返船倉睇風景

近距離看九十九島
豪斯登堡一個十幾二十年前旅行團必去的景點,一個仿歐洲式的主題公園,我從來冇諗過我會去一個扮歐洲的日本地方,要睇歐洲建築,不如直接去歐洲!但世事無絕對,我今次竟然安排一定要去豪斯登堡,原因就係為左「海」!「賊」!「王」!由 2011 年開始海賊王的烈陽號海盜船登陸豪斯登堡,各海賊王粉絲可以登上烈陽號跟一眾草帽海團船員揚帆出海,真係聽見都未出發先興奮!

豪斯登堡既然係一個主題公園,當然有入場費。不過,豪斯登堡竟然分收費區同免費區,免費區即係唔駛入場費,而海賊王就正正位於免費區,真係好啦!開車去豪斯登堡免費區記得要去免費區個邊個停車場,因為收費區同免費區既入口係唔同架。泊好車後,唔好似為免費區連泊車都免費,乖乖地去比錢先啦!豪斯登堡免費區都唔係流架,地方好大,全區都係仿歐洲小村,入到去真係幾似去左歐洲。區內有好多餐廳,商店,仲有一個遊戲博物館 (Game Museum),遊戲博物館係講家用遊戲機及街機,裡面兩層高。家用機由雅達利,去到紅白機至 PS4 都有,而街機就有烏蠅機、世嘉紅色架電單車機、街霸二、雙截龍至全新體感射擊遊戲及 VR 騎馬遊戲,最精彩係全部免費任玩。日本人真係大方,竟然開個免費區,仲要應有盡有,悠閒地玩真係可以係度玩足一日!

豪斯登堡,都幾似歐洲小鎮

仲有個歐洲式建築既高塔

遊戲博物館 (Game Museum)

遊戲博物館 (Game Museum)

玩緊 VR 騎馬機

博物館內有 d 影相位
好啦!講返我黎豪斯登堡既重點 - 海賊王!去到豪斯登堡免費區,四周圍不時都見到擺了海賊王船員們的人形板。當行到去烈陽號售票處,烈陽號就停泊在旁邊的碼頭,一比一實物原大,顏色鮮艷的烈陽號就在眼前,旁邊仲有購物船迷你前進號,太滾動啦!要坐烈陽號出海,每位 ¥1100,平日一日有七班次,我地買左 2:20 的船飛。有一個鐘頭多才開船,梗係去海賊王餐廳食海賊王午餐,之前上網見到其他粉絲食草帽飯及喬巴甜品,我又要去試下。搵左一陣都搵唔到間餐廳,我走去問下豪斯登堡職員,「One piece restaurant?」,跟住佢講一大堆日文,然後做一個交叉手勢,跟住我問另一個職員,佢又係咁!我問佢「Closed?」,佢話「はい!はい!」。吓,居然已經冇左海賊王餐廳?有冇搞錯呀!冇得食海賊王餐,是但去左一間叫「二男坊」食博多豚骨湯拉麵。

海賊王船員人形板

海賊王船員人形板

烈陽號船頭獅子

好大隻吹氣芬奇

午餐食拉麵

午餐食拉麵
二點前,我已經急不及待排隊上烈陽號,船上有不同的房間,有烏索普的工作室、山治的廚房、喬巴的醫療室及娜美的橙樹等,而船長路飛就企係船頭甲板指揮大家。我諗我都係唔講咁多,大家睇下面相片啦!

售票處旁有得扮路飛及喬巴

烈陽號,好靚!

唯一美中不足係冇開帆

購物船迷你前進號,好可愛!

係船頭既路飛

開左船出海啦!

向偉大航路進發

芬奇

魯賓及布魯克

奈美

卓洛及山治

烏索普的工作室

喬巴的醫療室

航行中的烈陽號

呢個細路跟住個記録指針航行
坐完烈陽號,就回到售票處的商店買一些豪斯登堡限定既海賊王商品。然後就去遊戲博物館打一陣機,大約 4:00 離開去嬉野温泉。

嬉野溫泉位於佐賀縣南部,是九州其中一個有名溫泉。今晚我就下榻於「和多屋別莊」溫泉旅館,並訂了一泊二食。和多屋別莊經營超過六十年,是嬉野溫泉著名的溫泉旅館,雖然經營了那麼長時間,但經過翻新及四周擺放日式藝術擺設,感覺不會好古舊。安頓好後,開車出去入油及到酒店附近的藥房及超級市場入貨。回到酒店換上浴衣就出發去食晚飯,我們去到旅館內「利休」餐廳,一間間的箱房,自成一閣。嬉野茶及溫泉湯豆腐是嬉野的名產,溫泉湯豆腐,以當地溫泉水製成,入口即化,並有香濃的豆香,再配上地道的佐賀和牛,輕輕於湯上一灼,已經非常美味。還有其他十多道精心炮製的日式菜式,超滿足的一餐!

和多屋別莊

內部都幾靚

我間房

房間望出去的嬉野全景

旅館附近藥房及超級市場

換左衫去食晚飯

獨立房內用膳

我地今晚菜單,另外再叫了清酒

季節之前菜、銀鱈魚西京燒、芝麻玄米炸雞塊

海鮮鍋物、鯛鮪三文魚刺身、佐賀牛溫泉湯豆腐

季節饅頭、香菇蕎麥麵、佐賀米飯、布甸
嬉野溫泉是「日本三大美肌の湯」之一,飯後走去旅館的商店逛左一陣,然後就去浸一浸美肌の湯。「和多屋別莊」的溫泉有室內的大浴場「御影殿」及露天「浮世風呂」。浮世風呂位於嬉野川河邊,四周庭園林景,一面聽見的流水聲,一面享受溫暖的泉水,舒服到不其然地抬頭輕嘆一口氣。頂!一抬頭仲要見到流星,唔駛嘆到咁盡呀?

浸完溫泉返房食生果,後面隻柿好甜,好多汁


No comments:

Post a Comment