2014/12/10

201412 日本九州第一日 - 鹿児島

10 月中時,香港快運突然出一周年特價 $1 機票優惠,第一個目的地是福岡。嘩!一蚊機票,唔駛問,即刻上網搶啦!係香港快運網站選擇不同日子,好多時都死死地,空白一片。間唔中出到可選航班,選好後,輸入完個人資料,一提交資料,又空白一片,死左!不斷選不同日子,不斷入資料,搞左成個鐘,終於買到十二月出發去福岡機票,連稅及行李費,來回每位 HK$ 958,荀野!

福岡上空
今次係第二次去九州,上次去晒熱門的北九州,如別府、湯布院、熊本及阿蘇等地方。今次想去一些冷門少少的,如鹿児島、宮崎、佐世保及門司港等。不過這些地方位於九州東、南、西、北,即係要走遍整個九州,開車一定開到傻。編行程時都幾頭痕,因為九州太大,無可避免,每日最少開幾小時車,最勁一日由宮崎開去佐世保,路程超過 400 公里,想起都有少少驚。唯有盡量中途加插景點,可以休息一下!不過,最後我放棄了去門司港,改去柳川睇下運河及食鰻魚飯,還是悠閒些好!

出發當日坐 13:05 飛機直飛福岡空港,飛機準時起飛,大約 5:00 到達福岡空港,比預計時間早了些少。一步出機場,走去 Toyota 租車櫃檯取我預先訂了的 Toyota AQUA 混能車,即香港的 Toyota Prius c。
到達福岡機場

機場 Toyota 租車

我們租了這架 Toyota Aqua

最近九州 EXCO西日本首次推出於2014年10月1日至12月26日期間使用的外國遊客路費PASS,名叫 Kyushu Expressway Pass (KEP),於購買日期內可以以固定優惠價格無限次使用九州高速公路!我買了 6 天,只須 6,500 円。正價一程由福岡去鹿児島,已經要 6620 円,所以行一程已經回本!

好順利地,6:20 已經搞好晒租車手續,可以出發。第一程車就係由福岡空港直駛去鹿児島,約 280 公里,車程預計要三個半小時。點解安排一落機就開長途車?一落機如果去福岡住一晚,明早才開車去鹿児島,便會浪費了明天白天的三個半小時。所以不如今晚即刻開車去鹿児島,明早便可開始玩鹿児島!

一開車已經是天黑,加上落雨,於冇街燈的高速公路上飛馳,加上要熟習這架車的性能,開頭都不敢開太快。開了十多二十分鐘後,開始可以超速了!哎呀!唔係超速!係加速先真!大家當我冇講過「超速」!講一講架車,我覺得三個字「唔夠力」,加速時常要地板油,搞到加車「her ....her...」聲。去到 130 km/h 已經好極限,成架車好多噪音同埋 「her」 住去,唯一可取係超慳油。(我冇開到 130km/h 架!真係冇架!我唔「超速」架!)

三個半小時車,中途不停一停休息是不可能的。當駛到接近熊本時,高速公路有一個北熊本休息站 (Service Area - SA),我便駛入去食個晚餐。休息站地下有便利店及快餐,我們光顧了二樓一家叫「レストラン」的餐廳。我們點了一份鐵板牛扒定食及一份牛肉石頭飯。食物係一貫日本餐廳的好味,不過驚喜不大。

北熊本休息站

牛肉石頭飯

鐵板牛扒定食

牛肉石頭飯
吃了大約 45 分鐘飯,又繼續餘下的兩小時車程。我們今晚的目的地是鹿児島的 Chisun Inn Kagoshima (チサンイン鹿児島),此酒店正正位於鹿児島著名的商店街天文台通旁,地點優越。價錢方面,簡直無敵,我上網搵了多家酒店網站,日本酒店通常 Jalan 係最平,但 Expedia 突然有優惠,HK$555 兩晚 (不包早餐), 仲要唔係最細既 Semi-double room,而係 Superior Double Bunk Bed Room,可以瞓三個人,面積有 18 平方米。

鹿児島的 Chisun Inn Kagoshima (チサンイン鹿児島)

大堂有免費飲品

我們的三人房
去到酒店已經是晚上 10:15,把車泊於後一條街跟酒店有聯繫的停車場,一晚 1000 円。入到酒店,大堂有免費飲品機,可以沖茶及咖啡飲。上到房放下行李,落街去了附近的 Mister Donut,買了兩件冬甩宵夜!

深夜的天文台通,很少人

宵夜食冬甩,加酒店免費綠茶


No comments:

Post a Comment