2014/12/15

201412 日本九州第六日 - 柳川,福岡

一起身即時走去浸溫泉,跟住就去食早餐。早餐是自助餐,有非常多種類食物,仲有嬉野溫泉豆腐。不過我有少少失望,因為唔係一人一份既日式料理早餐。大約 9:30 離開溫泉旅館,攞車時看見成架車被一層薄薄既冰包住,昨晚一定好凍!

和多屋別莊門口

早餐,左上面係嬉野溫泉豆腐

成架車被一層薄薄既冰包住
今日原來想去門司港一日遊,由嬉野溫泉開車去門司港都幾遠。諗諗下,都係唔好咁趕,所以最後決定近近地去柳川。由嬉野溫泉去柳川途中經過佐賀 YouMe 商場,見有時間就入去睇下。 YouMe 商場跟 AEON Mall 差不多,場內有很多商店,行下行下就行左超過一個鐘,仲係無印良品買左件特價羽絨外套。

佐賀 YouMe 商場

佐賀 YouMe 商場內
柳川市區內有很多運河穿插,所以被稱為水都。遊客可以坐小船悠哉悠哉地遊覽運河。我們到達柳川大約11:30,先去「水辺の散歩道」參觀柳川運河。柳川運河其實沒有特別之處,我地等小船經過,再配合河邊的垂柳拍照,照片上的感覺好似比較良好。

柳川運河

有船經過

柳川運河

柳川運河

上船地方,不過我冇去坐船
我去柳川主要其實不是去睇運河,而是去食鰻魚飯。識食鰻魚飯,一定食柳川鰻魚飯!柳川是日本鰻魚飯的發源地,而最有名的是創業三百多年的「元祖本吉屋 本店」。我們開車穿過窄窄的小街,到達「元祖本吉屋 本店」,一落車,已經聞到陣陣燒鰻魚的香味,好香呀!因為今日係平日,人不太多,所以唔駛等位。之前我已經上網做定功課,睇定餐牌,所以一坐低就可以即刻點菜。黎到「元祖本吉屋 本店」其實最出名係「蒸籠鰻魚飯」「せいろ蒸し(きも吸,香物付)」,其他定食,浦燒鰻魚全部要當睇唔到。我地兩個好貪心,叫左兩客有個「特」字係頭既「特せいろ蒸し(きも吸,香物付)」,「特」即係再大份,多鰻魚既「蒸籠鰻魚飯」,一客 ¥3800。

元祖本吉屋 本店
因為即叫即蒸,等半個鐘左右就有得食。「蒸籠鰻魚飯」由一個特製既長方型蒸籠載著,一打開蓋,立即飄來一陣香噴噴既煙,而整個面層舖滿睇見都流口水既鰻魚。好想即刻放入口,但要忍一忍,相機先食!相機及 iPhone 食完頭啖湯,到我可以食啦!以我呢個自稱鰻魚飯專家一試,「元祖本吉屋 本店」取代左名古屋「薘萊軒」,成為我心目中最喜愛鰻魚飯第一位!係第一位呀!恭喜!恭喜!這個「蒸籠鰻魚飯」的鰻魚非常油潤肥美,入口有炭燒的香味。因為以特製蒸籠炮製,蒸氣由底層經飯粒上到面層的鰻魚,而鰻魚的味道及醬汁又可均勻地透入米飯中。最驚喜是這個「特」係有雙層鰻魚,飯中間仲有一層鰻魚。一客「特」的份量非常多,不過因為太好味,我地兩個都食晒成個飯,食完飽到上心口!

特せいろ蒸し「蒸籠鰻魚飯」

一人一份

個底好特別既設計
2:30 由柳川開車去博多港的 Bayside Place 光顧冬季 (1/12-15/3) 限定的燒蠔小屋。(剛剛食飽鰻魚,又去食燒蠔!痴線架!) 燒蠔小屋內一個一個炭爐,開爐費每人 ¥300,而每一盤蠔就 ¥1000,大約有 10 至 13 隻蠔。我們先點了一盤蠔,開頭未掌握好燒蠔技巧,燒到乾晒,變左蠔豉乾。後來慢慢熟習火路,就燒到仍保留蠔汁的美味烤蠔。眨下眼好快就食完一盤,我地再加多一盤,燒下燒下就食晒囉!

燒蠔小屋海報

燒蠔小屋門口

燒蠔小屋就係下面帳篷

帳篷內

食即烤蠔

肥美新鮮烤蠔
食完下午蠔,先開車去 Dormy Inn 博多祇園攞房及放底行李,然後開車去博多站前的豐田還車。今晚選 Dormy Inn 博多祇園,唔駛講梗係貪佢有溫泉浸,而唔知點解佢又突然間 22.5 平方米的雙人房做特價,¥10000 一晚,價錢唔貴,又近地鐵祇園站,不二之選。

Dormy Inn 博多祇園
去到豐田還車,跟住就去博多站附近商場行下,行下 Tokyu-hand、Yodobashi,然後去食晚飯。下午個餐都未落格,跟本都唔想點食,但唔食又驚夜晚會好肚餓。是是但但係博多站走入一間叫「まぐろ屋」食海鮮飯,呢間餐廳自稱出名吞拿魚刺身,就試一試你個吞拿魚。唔知係唔係我真係仲好飽,食呢碗飯覺得好似只係一個任務,完全唔享受!個吞拿魚又好一般!

好大間 Yodobashi

「まぐろ屋」食海鮮飯

「まぐろ屋」食海鮮飯
食完飯,走到博多站前的戶外地方,四周都掛滿聖誕燈飾,好靚!原來車站外舉行一個聖誕市集 (Christmas Market),一間間小屋賣啤酒、食物、聖誕飾物,扮得都幾似德國的聖誕市集。點解香港搞唔到呢 d 咁有氣氛既市集呢?講開聖誕燈飾,回港後,走左去尖東,香港的聖誕燈飾點解同我十年前睇既冇咩分別?都係用燈泡!點解人地日本博多 d 燈飾靚咁多?香港搞咩呀?

博多站前聖誕市集

好靚既燈飾

聖誕市集


No comments:

Post a Comment