2014/12/13

201412 日本九州第四日 - 高千穂峡,阿蘇,鳥栖,佐世保

今日行程非常厲害,由九州東面去到西面,全程有 400 公里。首先由宮崎出發去高千穂峡,再經阿蘇去到鳥栖,然後直駛去佐世保。因為行程緊迫,早上一早於酒店食完早餐,大約 8:30 立即起行出發!

由宮崎去高千穂峡,大約 140 公里,預計要兩個半小時車程。我跟著 GPS 指示於宮崎西走上高速公路,當走到都農 IC ,GPS 叫我駛離高速公路,然後走 10 號國道,沿路又多車又多燈,當走到日向市,又叫我上回高速公路,有冇搞錯,咁做咩係都農時又叫我離開高速公路行國道,浪費了很多時間!後來我上網研究過,原來都農 IC 至日向 IC 這段高速公路是於 26/03/2014 才通車,個 GPS 一定係資料唔夠新,以為未通車,所以叫我行國道。因為浪費了不少時間,我唯有駛出瞬間轉移 (唔係超速呀!),最後竟然大約 10:40 到達高千穂峡!比預定時間還早!

高千穗神社前鳥居
首先我們參觀高千穗神社,一間沒有特別的日本神社,順道才來看一看。跟著,我們就開車去高千穂峡,高千穂峡是以前阿蘇火山噴發出的火山碎屑冷卻後形成的溪谷及懸崖。遊客可以租小艇近距離觀看岩壁,不過今日因為都頗凍,所以我都係睇人地遊船河好過!講真,高千穂峡的溪谷懸崖,加上崖邊的樹木、瀑布及小艇,呢個景色又真係好鬼靚!

高千穗神社

夫妻杉

落到去高千穗峽

有好多魚池於峽谷旁

租艇的地方

高千穗必影靚景

另一個角度

整張自拍

突然見到夜神樂的鬼怪
因為冇租艇,又慳左好多時間,大約 12:00 便開車離開高千穂峡,下一站去「南阿蘇ふれあい農園」摘士多啤梨。今次車程約一小時,我跟住 GPS 行,當到達目的地,完全看不見有農場的蹤影。好彩我都早有準備,一早搵定另一間士多啤梨園的地址。再行了二十分鐘車,我們去到另一間士多啤梨園「阿蘇いちご畑」附近,因為有些肚餓,所以是但走到對面一間叫「武蔵茶屋」的小店食午餐。

武蔵茶屋位於公路的十字路口旁,附近沒有任何建築,只有這家店,所以都幾顯眼!武蔵茶屋主要賣烏冬,配天婦羅蝦,野菜及牛蒡,天婦羅牛蒡真係第一次食,有些似炸淮山,都幾得意。

武蔵茶屋

我們叫的烏冬
食飽之後就開車過對面摘士多啤梨,去「阿蘇いちご畑」要經過窄窄的田間小路,我仲行錯左要掉頭。到達士多啤梨園,全場得我地兩個客,包場!摘士多啤梨有兩種玩法,¥1500 一位入場冇時限任食,另一種係免費入場,摘完帶去磅,每 100 克 ¥200。跟據我以往經驗,入去任食其實食得唔多,反而摘完拎走,之後幾日慢慢食仲好!我們向全個士多啤梨園唯一既少女職員表示我們摘士多啤梨拎走,她就給我們一個小紙箱,然後帶我們去另一個溫室開始摘士多啤梨。今次士多啤梨品種是「かおり野」,かおり野是2010 年的新品種,又香又甜又大粒。我們於溫室內走來走去,看見一些大大粒白色的士多啤梨,我以為係未熟,後來知道係好貴既白色品種,哎呀!好笨呀!冇摘到!

阿蘇いちご畑

士多啤梨花

嬌艷的士多啤梨

好大粒士多啤梨係手上

摘左一箱仔

仲買左士多啤梨果醬

走時先記得係入口影相
玩完摘士多啤梨已經 2:40,我們繼續慢長既一路向西車程。開了半小時,去到菊陽町附近,突然於右邊有一間好大既驚安の殿堂,門口有大型停車場,看看鐘,應該仲有時間,可以入去行一陣!

驚安の殿堂

都買左一小袋野
於驚安の殿堂大約行了 45 分鐘,跟住就直駛一小時十五分鐘去大家都好熟悉既鳥栖 Premium Outlets。今次行 outlet 跟平時一樣都係冇咩收穫。最主要係搵個地方落車行下,休息下!

鳥栖 Premium Outlets

鳥栖 Premium Outlets
禽晚食唔到宮崎牛,今晚要食返佐賀牛!一講佐賀牛,熟悉既人一定聽過「季楽」呢間餐廳,季楽是由 JA佐賀(佐賀県農業協同組合)直營,所有食材由縣內生產。而「季楽」有四間店舖,分別於佐賀、鳥栖、博多及銀座。上次來九州,我專登開車去佐賀食佐賀牛。今次就順道可到鳥栖分店光顧!

食和牛可以火鍋、鐵板或者燒,識食和牛梗係食燒和牛啦!季楽有個「盛合せ(2人前)」的二人燒肉套餐,價錢 ¥9100。套餐有佐賀牛肩脊、佐賀牛扒、縣產和牛横隔膜、縣產和牛腸、肥前櫻花豬扒 、佐賀骨太有明雞腿、佐賀骨太有明雞頸及香腸。另外佐賀米白飯 ¥300 一客,仲要係白飯任添。燒和牛最緊要唔好燒過熟,燒得好既和牛真係入口即溶,和牛油香包圍整個口腔,再扒一口香軟的日本米飯,簡直係天上的美食!

盛合せ(2人前)

佐賀牛

燒緊肉

製作中的牛肉
食飽後開今日最後一程車去佐世保的「九十九島海灣度假酒店Flags」,全程走高速公路,大約須要一小時十五分鐘。九十九島海灣度假酒店Flags 位於九十九島碼頭旁,方便我們明早去坐船遊九十九島。一入酒店大堂,好新式的裝修,不過其實是一間溫泉酒店,我今晚訂了一間日式榻榻米房間,房間剛好位於溫泉附近,好方便!

去到酒店已天黑,呢張相係第二日早上影既

正門入口,酒店有停車場

酒店大堂

我地間房
今日由九州東面去到西面,一共走了四百多公里。當初都好驚要開咁長途車,怕好辛苦。但今日開下,又停下,又落車玩下,不知不覺就玩左一日,亦不知不覺到達了九州的西面,比想像中輕鬆好多!



No comments:

Post a Comment