2015/03/28

201503 台灣東部第一日 - 台北市

三月頭,綿羊先生打電話問我月尾去唔去台灣?我其實都唔打算去,因為剛剛一月尾去完韓國,黎緊六月又會去日本。不過都好八卦上 Expedia 網睇下三月尾去台灣幾錢機票,香港航空連稅八百幾蚊一張飛,咁平!搞到我忍唔住應承左綿羊先生一齊去。我地打算 28/3 出發 1/4 返香港,玩五日。夜晚返屋企正想訂機票,價錢加到成千蚊一張,我同綿羊先生講唔急既,等幾日再試,因為香港航空時常失驚無神做特價。

Hong Kong Airline 去台北
第二晚放工返到屋企,上網又睇下價錢,價錢都係成千蚊。當晚綿羊先生突然打電話比我,佢話搵到 $851 一張機票,我因為好眼瞓,我同綿羊先生講:「咁你買啦!」然後就上床瞓啦!第二朝早,返到公司,綿羊先生打電話比我,佢話佢整錯野!我問佢係唔係買錯機票?佢話係!佢買左 28/3 出發,4/4 返,一共去八日。唔買都買左啦,唯有請多日假啦!

八日台灣都幾頭痕,左諗右諗,決定 Hea 玩宜蘭、花蓮及台東。編排行程及訂酒店都花左唔少時間。出發前一個星期,上和運網頁租 Toyota Wish,外國人租車要落租車要求,再等佢地覆。我等左兩日見佢未覆,我經網頁意見欄再問,終於有位張先生覆,佢反問我係唔係會員,我答佢我係外國人,唔可以成為會員。又過一日,佢又唔覆,我再係意見欄問,張先生再覆我,今次問我那家門市預約,我覆佢忠考店,跟住佢就再冇覆我。出發前兩日,仲未有聲氣,我再係意見欄問,第二日 (即出發前一日),忠考店終於覆我話冇車。我心中罵出一大堆粗口!我嘗試去問艾維士、台灣 AVIS、香港 AVIS、小馬租車及維格,除左維格,間間都話冇車,維格就直情冇覆過。聽日就要出發,冇車真係好大鑊,搞亂晒成個行程。我電郵去和運忠考店,我話佢地太遲覆,之前位張先生又唔係幫我跟進預約,而家搞到我行程亂晒,都唔知點算。和運忠考店今次好快覆我話比少少時間佢,佢會幫我再搵其他車。大約一個鐘後,佢覆我話搵到一架 Toyota Camry Hybrid,去到呢刻,你比咩車我都要啦!

出發當日,坐早上 9:05 飛機,零晨五點起身,坐巴士去機場。去到機場唔見綿羊先生,打電話比佢,佢叫我地 check-in 先,然後係貴賓室等,我估佢應該遲左好多出門口,有排先到。去到貴賓室食住野等,佢地差不多遲左成個鐘先到,不過遲有遲好,因為機位 overbook,航空公司居然 upgrade 佢地兩公婆去商務客位,真係早起鳥兒反而冇蟲吃!

去到台北機場係早上 10:40,過海關後先去櫃員機提款,我提了 TWD$20000,銀行計埋手續費扣左 HK$4989.83,匯率 4.0082。當日百年匯率 3.938,台灣機場銀行 3.881。所以最好係用提款機,然後百年,最後係台灣機場銀行。有錢後就去大哥大櫃檯買上網 simcard,TWD$500 一張 3G 七日無限上網,雖然不是 4G,但速度都好快。

桃園機場

大哥大 3G 電話卡價錢表
我地先坐的士去城市商旅南東館寄存行李,然後行去松山文創園區,睇地圖好似幾近,但都行左二十分鐘。松山文創園區前身為「台灣省菸酒公賣局松山菸廠」,煙廠於 1998 年停止生產,舊址經綠化後景觀優美,2010年正式轉型為藝術文化展覽場地。而台灣文化代表「誠品」更於園區內開設了自家品牌的酒店。

城市商旅南東館

松山文創園區的誠品行旅

松山文創園區內一間咖啡店
去到松山文創園區,第一件事係去春水堂食午餐,春水堂源於台中,是珍珠奶茶的始祖,除左出名的珍珠奶茶,春水堂的台式簡餐都非常出色。

春水堂食午餐

珍珠奶茶

春水堂
食飽後,我地四個就去舊煙廠行下,欣賞古舊建築及有少少歐洲風格的中庭花園。大約 4:00 左右就坐捷運去淡水睇日落。

松山菸廠的庭園

松山菸廠

松山菸廠



由台北市坐捷運去淡水,車程都差不多一個鐘。今朝因為大家都好早起身,其實非常累。上到捷運,一有位坐底,好快就瞓著左!

本來綿羊先生打算去漁人碼頭,我上次去過,碼頭得條橋,咩野都冇,我建議不如去行下淡水老街先,差不多日落時才坐車去漁人碼頭。我地沿公明街,中正路行,然後再轉出海旁。海旁有個新既大草地,好多人係度放風爭、踏單車、坐草地,係呢度睇日落未仲好過去漁人碼頭!所以我地最後係冇去漁人碼頭。

淡水老街

淡水海旁草地

睇日落

睇日落

去到淡水更要幫襯阿媽的酸梅湯
又坐成個鐘捷運返去台北市,又可以瞓一陣。我地去到中山站,然後去出名既肥前屋食鰻魚飯,去到肥前屋門口,廿幾三十人排緊隊。唔想等,去左附近間京都屋,都係食鰻魚飯。 鰻魚飯賣相都好靚,香味撲面而來,試一試件鰻魚,好普通,油唔多,唔夠肥美。可能之前去過九州柳川食「元祖本吉屋 本店」的鰻魚飯,好難再搵到更好既鰻魚飯。好後悔!早知去鼎泰豐食小籠包好過!

肥前屋排大隊

轉去京都屋

京都屋的鰻魚飯

京都屋內
我地坐的士去台北車站預先買定四月四日由台東回台北的火車票,綿羊太太就會四月一日自己由花蓮回台北,再坐飛機先回港。

老婆次次去台北都要去西門町的猴子物語買公仔,所以我地坐的士去一去西門町,不過原來猴子物語已經結業了。

人來人往的西門町

鴨肉扁新裝修
我地得一日係台北,所以幾累都要去一去夜市,我地由西門町坐的士去饒河街觀光夜市,行左一陣,食左芋圓冰,跟住就行返城市商旅南東館。由饒河街觀光夜市行去酒店大約只係四分鐘,好近。

饒河街觀光夜市

芋圓冰
城市商旅南東館位於十字路口,門口車水馬龍,但一推開酒店大門入內,完全是另一世界,時尚寧靜的大堂,超高天花板,感覺好舒服。我地訂左兩間豪華雙人客房,房間面積有 33 平方米,加上挑高的樓底,空間非常寬裕。浴室有淋浴及浴缸,馬桶電動廁板,最驚訝是浴室跟臥室中間的玻璃,一按電掣就會變成不透明。城市商旅南東館的唯一缺點係交通唔方便,離捷運站好遠,出入都要坐的士,不過我地四個人剛好一架的士就問題不大。

城市商旅南東館大堂

大堂旁的休息地方

我間雙人房

大大間浴室

會變魔術的玻璃

早上攝的相片

No comments:

Post a Comment