2015/03/29

201503 台灣東部第二日 - 宜蘭,礁溪溫泉

今日正式租車向台灣東部進發。一早於酒店食完自助早餐就坐的士去和運忠孝站租車,辦理租車手續都搞左超過半個鐘。今次租既 Toyota Camry Hybrid 車尾箱比想像中大,三個大行李加一個細行李都冇問題。

和運租車

呢架就係我地架 Toyota Camry Hybrid
首先開車去宜蘭縣頭城鎮的金車頭城城堡咖啡館,經過蘭陽博物館後,見到左手邊接天宮紅色牌樓,便沿山路駛上山頂。城堡是仿歐洲建築物,似迪士尼的假城堡。因位處山上,眺望太平洋,藍天白雲及蔚藍的海洋,風景非常優美。來到咖啡館,我地當然試試金車的伯朗咖啡,以前我以為伯朗咖啡係外國野,今日先知原來係台灣品牌。

城堡咖啡館

城堡內的景觀

個泡芙都好好食

嘆返杯伯朗咖啡

仲有風車

另一庭城堡咖啡館
落山後,我地駛去蘭陽博物館,蘭陽博物館建於濕地上,外型獨特,為了本著「與環境共生」、「與自然融合」的核心精神,博物館旁保留了一大片完整的濕地生態公園。入到蘭陽博物館,唔知裡面有咩野睇,小冊子介紹裡面,好似比細路仔睇既野多,唔係太吸引,所以冇入去參觀,只係外面影下相。

蘭陽博物館

蘭陽博物館

蘭陽博物館內
蘭陽博物館旁邊就係烏石港,我地入左一間「烏石港活海鮮」食午餐。點菜要去點餐區,所有食材放左眼前,你要食咩、點樣煮就直接同侍應講。我地點左六道菜,有生魚片、蝦、蠔仔湯、花枝丸、吊筒及炒菜。蝦、花枝丸及吊筒超好味。

烏石港活海鮮

點菜的地方

魚生片、吊筒

花枝丸,好好味架!
由烏石港開車到宜蘭設治紀念館,宜蘭設治紀念館是以前縣長的官邸,建於1906年,和洋式混合建築風格,庭園則是全日式景觀。去到紀念館範圍,庭園的山水景、屋內的榻榻米及木格窗門,真係好似去左日本咁。

宜蘭設治紀念館

宜蘭設治紀念館
於宜蘭火車站外就是「幾米廣場」,廣場內把幾米的繪本作品轉成真實場景。雖然我唔係幾米 Fans,但我都識條「向左走向右走」(唔係高登用語)!

幾米廣場

呢個向左走



宜蘭火車站


5:00 由幾米廣場離開,開車去礁溪溫泉。中途見有時間,去左一間叫「四圍堡車站」的咖啡店,此咖啡店模仿哈利波特風格,一入去好似係魔法村的小巷,最入的用餐區就好似魔法學校的食堂。我地四個咩野都冇幫襯,只係入去睇一圈,影下相就走!

四圍堡車站

都好似哈利波特的魔法村小巷

魔法學校食堂
今晚我地入住礁溪溫泉新開的 「捷絲旅 Just Sleep 宜蘭礁溪館」,整間旅館走無印良品的簡約路線。我們入住的是「沛 日式客房」,房間地方不大,但有一個私人溫泉池。不過最奇怪係個花灑冇凍水,熱到跳舞,最後我只好用個小木桶攞溫泉池水沖涼,沖得好唔爽!

捷絲旅 Just Sleep 宜蘭礁溪館

接待處好有型

牆身舖上榻榻米,好香

大堂一旁的休息地方

我間房,有私人溫泉

房內的洗手間

放杯的地方都好有型

公眾露天大浴池,要穿泳衣

男裸湯
晚餐走去旅館附近的一家「添喜海鮮小吃部」,網上不少好評,說是平價又好味的小店。添喜海鮮小吃部樣子非常平實 (即係冇裝修),點菜跟下午的「烏石港活海鮮」一樣,走去放滿食材的點餐區點。我地點左一條蒸魚、臭豆腐、炒溫泉空心菜、糕渣、角蝦及一個湯。今次應該係我第一次食角蝦,肉質鮮甜,好好味!臭豆腐及糕渣都幾特別,一試無仿。呢一餐四個人一共食左 TWD$1370,又真係好抵食喎!

添喜海鮮小吃部

平實的添喜海鮮小吃

角蝦、臭豆腐、糕渣、炒溫泉空心菜
礁溪最熱烈的地方就是礁溪路五段,兩旁開滿食店及商店。在整條街上最多人聚集既就係「奕順軒」,「奕順軒」是一間專賣手信的烘培店,有麵包、蛋糕、奶凍捲、中式糕點等。入到去,樣樣都有得試食,仲有免費茶水供應。真係入去轉一圈都食飽啦!

奕順軒勁多人

試食完,一定要比個 like 啦!
我地見時間尚早,開車去宜蘭東門夜市買宵夜。然後夜晚就可以一路浸溫泉,一路食野!

宜蘭東門夜市

買宵夜

No comments:

Post a Comment