2015/03/31

201503 台灣東部第四日 - 太魯閣,花蓮

今早 8:00 去酒店大堂食早餐,真係酒店大堂呀!佢係大堂即時擺膠檯椅,旁邊放食物,就變成食早餐既地方!都係快快食完快快走啦!

酒店大堂食早餐
今日會去太魯閣國家公園行山,先由宜蘭開車去太魯閣遊客中心,車程要三小時。本來由綿羊先生開車,一去到蘇花公路就轉為我開。蘇花公路是連接花蓮及北部的唯一道路,大部分臨海鑿岩闢建,路線多急彎及陡坡。最攞命係成條路都好多大型泥頭車。有時過窄彎,對面線既泥頭車都過晒中線。你想慢慢揸,我覺得係冇可能,因為成條路都係車,你一慢就塞住後面既車。揸呢條路真係要膽大心細,最緊要唔好驚。我覺得蘇花公路都算難揸既一條路。

蘇花公路

途中停一停清水斷崖,但太多樹木,咩野都睇唔到

大清水?
去到太魯閣遊客中心已經 11:30。係遊客中心睇左一陣,就去遊客中心內一間餐廳食午餐。咁早食午餐係因為一陣行山時就唔會再有餐廳食野。

太魯閣遊客中心

遊客中心前有一大片草地

午餐

遊客中心有雪條賣,又靚又好味
今日打算去行白楊步道,我地先由遊客中心開車向山區前進,沿東西橫貫公路駛去天祥。整條公路都是於峽谷開鑿,我地駛經不少山洞及崖壁,當年興建東西橫貫公路的工程真係好厲害!

東西橫貫公路

斷崖鑿出黎既路

斷崖鑿出黎既路
將車停泊於天祥,然後沿馬路上山,行大約二十分鐘就會去到白楊步道入口。白楊步道係一條容易行既山路,好少上落斜,來回需時大約兩小時。白楊步道本來是興建發電廠的施工道路,後來因保育而擱置計畫,這條施工道路就成了大家欣賞峽谷溪流景觀的白楊步道。

天祥遊客服務站

附近好多馬騮

白楊步道入口

白楊步道地圖
行白楊步道大家要準備雨衣及電筒,因為全條白楊步道有七條漆黑一片的鐘乳隧道,而最終目的地就是水濂洞,洞內的水由洞頂傾洩而下,大家一定全身濕透。

開始行白楊步道

沿河谷行

好多隧道

隧道內的鐘乳

吊橋去睇白楊瀑布

白楊瀑布

白楊瀑布

下面水流仲勁過白楊瀑布

水濂洞入口

水濂洞內,左邊有條河,我地沿右邊行

好多水由洞頂流落黎

好難先影到相

挑戰成功
由白楊步道回到天祥已經下午 4:15 ,上車沿山路駛落山,中途於慈母橋停車影張相 (最近因為香港發生既事,對慈母呢個字好反感)。本來想去燕子口及長春祠睇下,但去到燕子口開始落雨,所以算把啦!直接駛去花蓮!一離開太魯閣就見到東西橫貫公路的路牌,呢個牌落幾大雨都要落車影啦!

慈母橋

呢段路都係崖邊鑿出黎

東西橫貫公路的路牌


2012 年係另一邊谷關影既東西橫貫公路的路牌,集齊一套,有冇獎換?

東西橫貫公路石碑
大約開四十分鐘車就去到花蓮的璞拉漫民宿,去到花蓮又變返好好天。璞拉漫民宿由周先生及太太經營,全間民宿走中東風格,一入去到好舒服及親切的感覺。璞拉漫共有四種房型,分別是璞拉漫、亞瑪、Yoga及舒活。我今次入住亞瑪雙人房。房間位於三樓,好彩璞拉漫有電梯。亞瑪雙人房面積都幾大,房內有張小梳化,傢俬以原木為主。浴室面積亦很大,有浴缸,非常清潔。我每一晚都浸一浸暖水浴,舒緩一下!

璞拉漫民宿

民宿內

我的房

床頭燈都好靚

好大既浴室
今晚打算到專食曼波魚的三國一休閒餐廳,開車到去餐廳附近,轉左幾圈都搵唔到,停埋一邊上網查下,原來已經結業。打電話比民宿周太太有冇另一間食曼波魚餐廳,佢介紹去竹陽海鮮餐廳。竹陽海鮮餐廳裝修簡樸 (都係冇咩裝修!)。我地點了曼波魚湯、炒曼波魚、雞、蒸魚及炒菜。曼波魚入口煙韌,唔似平時魚肉,好得意,去到花蓮,大家要試一試。今餐我地四人一共食了 TWD$2200,比昨晚渡小月貴 TWD$1000,我覺得渡小月比較好食!

竹陽海鮮餐廳

雞、炒曼波魚、曼波魚湯及蒸魚仔
飯後去花蓮金三角商圈行下。因為綿羊太太明天就要回香港,今晚要食盡 d。我地先去出名既液香扁食,其實我唔知咩係扁食,綿羊太太係福建人,佢話扁食係北方人既雲吞。綿羊太太試左話好食,不過隻扁食有少少大隻,如果細隻返就好似佢家鄉既扁食。

液香扁食

液香扁食

液香扁食
五霸焦糖包心粉圓冰是花蓮有名的冰店,一碟五霸焦糖包心粉圓冰有紅豆、桂花、花生、芋頭、仙草、粉圓、豆花及仙草等餡料,然後舖上碎冰,再於冰上淋上焦糖及煉奶,畫出格仔圖案。賣相本已經好吸引,入口餡料充足,非常好味!去到花蓮,呢個五霸焦糖包心粉圓冰一定一定要試。

五霸焦糖包心粉圓冰

五霸焦糖包心粉圓冰
泊車地方旁有一間叫「楊子萱愛玉」,我突然記得上網搵料時,好多人都話專程去光顧「楊子萱愛玉」。我地攞車回民宿前就去「楊子萱愛玉」買了一杯愛玉冰返民宿慢慢嘆!

楊子萱愛玉

No comments:

Post a Comment