2015/03/30

201503 台灣東部第三日 - 宜蘭,羅東

早上浸一浸溫泉,然後去酒店餐廳食早餐,早餐種類都幾多,有麵包及台式清粥等。大約 10:00 搬埋行李上車出發去蔥仔寮體驗農場玩。

礁溪溫泉

Just Sleep 的早餐
宜蘭的三星蔥非常出名,我地去蔥仔寮體驗農場參加了一個 DIY 活動,活動包括蔥田導覽、摘蔥、洗蔥及自製蔥油餅,每位 TWD$150。一開始有位姨姨介紹三星蔥點解咁出名,然後大家戴上草帽,出發去蔥田摘蔥,我地唔會帶新鮮蔥走,所以只係體驗一下,每人試摘一枚蔥。大家帶住剛摘既蔥去水池洗下佢,姨姨會教我地洗蔥既技巧。最後我地走去另一場地整蔥油餅,其實個麵團同蔥粒都一好預備好,我地只係搓平個麵團,放蔥粒,再捲好個餅,跟住就拎去比另一個姨姨幫我地煎。煎好既蔥油餅熱辣辣,裡面蔥粒仍好新鮮,好多水份,好香,三星蔥果然名不虛傳!當我想買枝汽水飲時,小賣店個姨姨推介我試金車黑麥汁,又真係幾好飲,又比汽水健康!

姨姨先介紹三星蔥

落田摘蔥

洗蔥

整蔥油餅

另一位姨姨煎蔥油餅

田邊食蔥油餅

好好飲既黑麥汁
12:40 開車去金車威士忌酒廠,金車威士忌KAVALAN 剛剛奪得全球最佳單一麥芽威士忌 (World's Best Single Malt Whisky),所以我地專登黎睇下。酒廠佔地很大,參觀是免費的。我地本來想參加導覽團,不過今日太少人,所以冇導覽團。我地可以自己走入酒廠參觀,睇下釀酒的工具、過程及木桶儲存區。參觀完酒廠就可到旁邊的酒堡,酒堡有試酒區,賣酒的販賣部及咖啡館。我地試完酒,然後就買了幾支得獎威士忌帶返香港!

金車威士忌廠的會議中心

蒸餾廠門口

釀酒工具

木桶儲存區

有威士忌味雪糕

KAVALAN 出好多不同既威士忌

品酒

今年攞獎既 Solist 威士忌
下一個目的地就係羅東林業文化園區,泊好車見開始肚餓,係停車場對面有一間傳統小店叫「林場肉焿」,附近一帶最旺場係呢間,所以我地入去試一試。店內只賣肉焿,有肉焿麵、肉焿米粉、肉焿粿及肉焿飯。我叫左碗肉焿米粉,好唔好味?我地香港人平時好少食肉焿,都唔知咩係好味既肉焿,咩係唔好味既肉焿,總之放入口,感覺唔太差啦!對肉焿,我地真係識條鐵咩!

林場肉焿
羅東林業文化園區昔日是太平山林場製木材、儲木及辦公的地方,佔地16公頃。現在保存了以往日式建築物、儲木場、儲木池、運木材的蒸汽火車、森林鐵路及竹林車站。遊客可在這鬧市中的綠州,悠悠地感受當年羅東輝煌的林業景象。

羅東林業文化園區入口

儲木的地方,好多大大條既木

環湖木棧道

儲木池

森林鐵路

運木材的火車

另一架載客火車
28/3 至 17/5 剛好有個宜蘭綠色博覽會的活動於武荖坑風景區舉行,好似有好多花花草草睇。我地 5:00 去到門口,準備入場,但門口保安話 6:00 關門,5:00 開始停止入場,所以唔比我地入!白白走了一轉過黎!

宜蘭綠色博覽會門口
今晚我地住羅東市山水商務飯店,開車去到酒店門口,一見個樣唔對路,都幾殘舊。入到大堂,感覺好似十年前去台北住麒麟大飯店既格局。我記得上網訂房時,張相唔差架喎,網上仲話係 SPA 飯店!死啦!中伏!成間酒店仲有當年麒麟大飯店果陣霉舊味。冇辦法下照上房啦!都係捱一晚啫!(大家去佢網頁睇下房相,睇相真係唔差架!)

羅東市山水商務飯店

我地住既房
因為唔想逗留係呢間酒店,所以一放低行李就去食飯。今晚我地去宜蘭出名既渡小月餐廳,此渡小月不同台北食擔擔麵的度小月,此渡小月是辦過國宴、有五十年以上歷史的中式台菜餐廳。點菜又係去放滿食材的點菜區,但今次完全冇價錢,因為餐廳會跟據人數預份量。

渡小月餐廳

點菜的地方
我地今次點了風味西魯肉、油條珍珠蚵、鮮蝦鱈花魚、蘭陽酥糕渣、及炒 A 菜。風味西魯肉是一個湯羹,裡面有好多不同材料,如豬肉、菇、白菜及芋頭,材料足,又香濃,好味!油條珍珠蚵以油條包住蝦膠,再跟蠔仔一齊炒,油條的脆脆口感跟蝦膠的爽滑又好匹配。鮮蝦鱈花魚就是以鱈魚肉包鮮蝦,我地每人以一隻元寶型的碗放上一件,賣相已經100 分。蘭陽酥糕渣,糕渣是蘭陽地道美食,可能我地唔慣,口感怪怪的,但黎到宜蘭,點都要試下。最後甜品係杏仁豆腐,大家唔好以為好普通,呢個杏仁豆腐好特別,因為豆腐不是平是軟滑的豆腐,而是帶有煙韌口感及香濃的杏仁味,真係要比個讚。去宜蘭,大家真係要去試一試渡小月餐廳,平時係香港跟本食唔到呢種手工傳統台菜。我地四個食到好滿足,一共只係食左 TWD$1230,完全唔貴!

炒 A 菜 蘭陽酥糕渣、油條珍珠蚵、風味西魯肉

鮮蝦鱈花魚及杏仁豆腐
晚上我地去左羅東觀光夜市,因為係渡小月餐廳食得好飽,所以係夜市都係食唔到野,只係行左一陣,買左杯愛玉冰飲。

羅東觀光夜市

羅東觀光夜市
去完夜市就要返酒店,一聽見要返酒店就好失落。返到酒店,快快去沖涼,然後瞓覺。去到浴室,有個有黑色漬既浴缸,浴缸上面有部殘舊既機器,好似吹手機,但有條喉,可以駁去一個吹氣墊,我估係開一缸水,放個墊落浴缸,開左部機,個墊會有氣泡出,所以呢間酒店自稱為 SPA 酒店。喂!我見到你個有漬既浴缸已經唔敢浸浴啦!而部機舊到開唔開得著都成問題,如果開得著,我驚放落水電死我!本來我對羅東既感覺都幾好,就係呢間酒店令我對羅東有少少負面評價。其實去旅行住間靚靚酒店真係令你比較開心,對個地方既回憶都好好多!今次真係中伏!

No comments:

Post a Comment