2015/04/01

201503 台灣東部第五日 - 花蓮,賞鯨,七星潭

璞拉漫民宿一切都好好,唯獨早餐比較失色。早餐係外賣買返黎既蔥油餅、菜肉包及生果,再加周太太自製豆漿。

璞拉漫民宿的早餐
8:00 開車送綿羊太太去花蓮火車站坐火車到台北,然後佢會轉國光巴士到桃園機場坐飛機返香港。我地送佢上左火車就回民宿等車接我地去賞鯨。

花蓮火車站

花蓮火車站都幾舊
賞鯨係民宿周太太幫我地訂,每位 TWD$750。本來話 9:30 黎接我地,後來遲左 20 分鐘先到,好彩由民宿去碼頭只需十分鐘左右車程。去到碼頭我先知我地光顧呢間公司叫「鯨世界」。今日天氣好好,海面浪不算太大。我地由碼頭出發,大約開左半小時,終於到達目的地,太平洋海中心!

上船既碼頭

我地坐呢架船

出發!
今日我地一條鯨魚都見唔到,但係見到超多海豚,粗略估計都有過百條。海豚品種係飛旋海豚 (Spinner Dolphin),佢地身形嬌小,喜愛跳出水面,我地見佢地係海面跳出跳入,有幾條海豚仲會游到船頭同隻船鬥快,非常可愛。雖然睇唔到鯨魚,但見到有成百條海豚游來游去,好滿足啦!

飛旋海豚

非常多海豚

佢地好鍾意係船邊跳出水面


12:15 左右回到民宿,民宿周先生介紹我地去附近「大六牛肉麵」食午餐,呢間野真係幾得,牛肉好入味,紅燒湯好鮮甜,麵質彈牙!食食下我地見民宿周太太都過黎食,佢見到我地問我地點解識黎呢間食!我地話周先生介紹我地囉!

大六牛肉麵

大六牛肉麵
午餐後,我地開車去七星潭,七星潭其實唔係一個潭或湖,而係一個海灣。我地係海邊下左一陣,然後打算去七星柴魚博物館參觀,點知今日原來係休息日,入唔到去睇。

七星潭海邊

七星柴魚博物館門口
我係七星柴魚博物館門口攞左張單張,介紹阿美麻糬工廠 (小米文化館),好似唔係好遠,咁我地就決定去睇下。我一心諗住有得玩下整麻糬,點知去到得個大賣場,試下食,買下野。我使鬼開車黎工場試咩?花蓮市內大把阿美麻糬舖頭試食啦!浪費晒我 d 時間!

阿美麻糬工廠 (小米文化館)

冇人開工既生產線
冇得整麻糬,開車去食下午茶!我地開車去提拉米蘇精緻蛋糕位於花蓮的總店。提拉米蘇是花蓮馳名的甜品店,分店開於台灣不同地方。提拉米蘇招牌甜品當然係提拉米蘇(Tiramisu) 啦!我覺得呢個 Tiramisu 係經過改良配合台灣人口味,跟意大利正宗很不同,缺少了酒味及比較硬身!一般一般,但勝在夠平!

提拉米蘇精緻蛋糕

我的下午茶
回到花蓮市中心,泊車於花蓮文化創意產業園區旁,然後入園區參觀。花蓮文化創意產業園區前身為花蓮酒廠,現在改為舉辦文藝活動的地方。我覺得跟台北的松山文化園區好相似。

花蓮文化創意產業園區

花蓮文化創意產業園區

古舊的建築

花蓮的曾記麻糬有種手工麻糬好好味,唔買都要去試食下
花蓮金三角商圈附近有一個叫舊鐵路行人徒步區的地方,是舊時花東鐵路穿過花蓮市區的一段鐵道。不過鐵道已經拆走,只用地磚舖出鐵道的模樣,好假!

舊鐵路行人徒步區
食飯前先回民宿休息一下,今晚我地去非常出名既鵝肉先生。去到鵝肉先生,佢話鵝肉買晒,要等半小時。如果我地要等就幫我地留半隻,半小時後回來,好勁咁喎,我地梗係叫佢留比我地啦!我地係附近行下,比老婆發現一間叫 101 文具天堂的店舖,裡面有佢最鍾意既馬騮公仔,咁就比佢買左幾隻返屋企!

有人買左好多馬騮
回到鵝肉先生,我地點左半隻鵝肉、一碟鵝翼、一碟菜及一人一碗粉。鵝肉切成一塊塊肉片,好似潮州打冷既鵝片,入口淡淡肉,幾好味。我地三個人一共 TWD$545,超平。

鵝肉先生

鵝肉先生
花蓮有兩個夜市,自強夜市及彩虹夜市。彩虹夜市比較新,聽說規模都比較細。我地先去彩虹夜市,夜市得一條百多米既街,行一兩分鐘行完,真係好細,人亦很少,冇咩氣氛。去到自強夜市,整個夜市都係遊人,人氣爆燈,有好多小吃檔仲要排除。大家去花蓮,可以唔去彩虹夜市,直接去自強夜市就可以啦!

彩虹夜市
今日晚餐只係食左鵝肉,仲有大把 Quota 係夜市食野。自強夜市最多人光顧係林記燒番麥,即係燒粟米。林記燒番麥唔同平時夜市的燒粟米檔仔,佢係一大個舖位,有座位比客人坐低慢慢食。林記的粟米係自家種植,品質控制到最好,客人先由軟、Q、硬三種粟米選一種,然後磅重計錢,跟住選擇辣的程度,大約等十五分鐘就燒好。呢條燒粟米真係好得,燒得不會太乾,粟米粒仲有粟米既汁及甜味。我記得十幾年前初初黎台灣旅遊,第一次食燒粟米係超好食,跟住呢幾年去唔同夜市都食唔番,唔係太乾就太硬。今次終於食到好好味既燒粟米!

林記燒番麥

夜市黎講,呢間野規模好大

有唔同口感既粟米

仲有位坐低慢慢食
另外我仲光顧一間排大隊既「妙不可言果汁店」,呢間野既果汁有不同既組合,有選擇困難症既人一定出事。四十幾五十蚊台幣一杯真材實料既果汁,唔怪得咁多人排隊啦!

排大隊既妙不可言果汁店


No comments:

Post a Comment