2015/04/02

201503 台灣東部第六日 - 花蓮觀光糖廠,瑞穗牧場,三仙台,都蘭,小野柳,台東

今日既早餐係粢飯、豆漿及生果,聊勝於無!早餐後帶埋行李離開花蓮,向台東出發。由花蓮去台東路程都幾遠,我選擇了中途停幾個景點,花蓮觀光糖廠、瑞穗牧場、北回歸線標、三仙台、都蘭國小、新東糖廠、水向上流及小野柳。

早上的花蓮

簡單早餐
由花蓮到花蓮觀光糖廠大約一小時十五分鐘車程,去到糖廠冇咩人。糖廠中間有個鯉魚池、涼亭,好老土!我地四圍行下,睇下介紹糖廠歷史既文物館,去同火車影下相,大約半個鐘左右就走啦!都幾無聊!

花蓮觀光糖廠

花蓮觀光糖廠

花蓮觀光糖廠

有火車
三十分鐘車程左右就去到瑞穗牧場,瑞穗牧場以黑白色乳牛吸引遊客,所以一入去圍欄、洗手間、餐廳都係以黑白乳牛圖案為主。我預計會係青蔥草地上看見一大群乳牛,但成個草原得一隻駝鳥,一隻牛都冇,跟想像好大落差,好失望!冇咩做,唯有入去餐廳食件芝士蛋糕,點都算係用乳牛牛奶做呀!正想離開時,有一班人走去最入最入既牛棚,原來可以入去睇架,我地跟其他人一齊行過去,見到好多乳牛係牛棚裡面,終於都見到乳牛,不過好臭好臭!

瑞穗牧場

都有好大既草地

不過草地得一隻鴕鳥

去餐廳買蛋糕

芝士蛋糕

終於見到乳牛

隻牛牛咁眼啤住我
瑞穗牧場附近有個北回歸線標,一個白色既標誌建築,順道走去影張相。

北回歸線標
我地由近山既花東縱谷公路,經玉長公路翻過山頭,去到海旁的花東海岸公路。呢條花東海岸公路可以看到廣闊既太平洋,隨便停埋一邊,睇下個海,超正!估唔到台灣都有咁靚既海景!

隨便停車影張靚相

太平洋做背景
揸左一小時多車,我地去到台灣東海岸一個熱門的景點「三仙台」。三仙台其實係一個好近岸既小島,傳說呂洞賓、李鐵拐、何仙姑曾經登臨此島,所以叫三仙台。連接小島有一條八拱的橋,因為外形獨特,已成為當地著名的地標。不過呢條橋好睇唔好用,要過橋必須又上樓梯,又落樓梯去過呢八個拱,行完都幾辛苦。

三仙台

三仙台

另一角度的三仙台

條橋又上又落
揸半小時車,我地去到南東河,有一間非常出名的「東河包子」,今日的午餐就係食包啦!我食了一個肉包,一個芝麻包及一碗貢丸湯。包子的外皮好鬆軟,有麵粉的香甜味,肉餡多汁,幾出色。呢個包我比七十五分,不過一定要趁熱食!

東河包子

今日午餐食包
由南東河向台東方向走,好快就去到都蘭村。我地首先去全台灣人氣最旺的小學「都蘭國小」,點解呢間小學咁出名呢?原因係台灣總統馬英九夫人周美青買了她學校的書包,並於公眾活動中帶上,所以印有「都蘭國小」的書包就成了潮流物品。

都蘭國小

都蘭國小內

放學時見到的祝福

學校門口地下有原住民的文字

原住民的圖案

原住民的文字

都蘭國小書包
都蘭村另一個景點就係「新東糖廠」,新東糖廠以前係一間糖廠,現在成了一個文化園區,就好似前幾日去過既松山文化園區及文化創意產業園區。台灣而家都幾多將舊工廠改建成藝術文化小村。

新東糖廠

木雕藝術品
新東糖廠附近有一個幾得意既景點,叫「水向上流」,估名思意,就係有一條水道內既水會向上流。我地去到見到呢條水道,真係向上流喎。不過我非常深信牛頓發現既萬有引力 ,水冇可能自然地向上流。我拎出 iPhone,打開水平尺個 App,量度一下條水道既水平,其實條水道係微微向下,但因附近行人道係跟水道相反,大家有個錯覺,覺得條水道係向上既!

水向上流左手邊個條水道就好似流上山
到達台東前,最後一個景點係小野柳,小野柳地形跟北部野柳相似,所以叫小野柳,不過梗係唔會有女皇石啦!

小野柳

小野柳
今晚我地住東椿民宿,因為我地住兩晚,第二晚係假期前夕,成個台東的酒店都好滿,幾經辛苦先搵到呢間。呢間民宿好簡樸 (大家都明咩係簡樸啦!),乾乾淨淨,地方又大,算係咁啦!不過我地住三樓及四樓,冇電梯,要抬行李上去都幾辛苦。另外呢間民宿近台東火車站,不過原來台東火車站唔係市中心,所以附近得民居,冇咩店舖,好彩我地有車,去邊都方便,如果冇租車既朋友,我建議住市中心比較方便。

東椿民宿

我的房
今晚打算去一間係山上叫原始部落餐廳食原住民山地美食,並且有原住民的舞蹈表演。但民宿主人介紹我地去原始部落餐廳旁邊的響羅雷餐廳,佢話係原始部落餐廳的師傅走出黎開既,價錢比原始部落餐廳平,所以我地去左響羅雷餐廳。響羅雷餐廳今日唔係太多人,我地點左招牌菜脆皮燒雞、塔香鹽烤魚、塔香螺肉及阿拜。首先講下咩係阿拜,阿拜係一種類似粽既食物,唔同族群會有自己既餡料同做法,而佢地多數會係慶祝豐收時做黎食。脆皮燒雞係必食既一道菜,雞皮香脆,雞肉嫩滑,必食!塔香鹽烤魚就燒到剛剛好,魚肉仲保留水份,唔會太乾。響羅雷餐廳野食就好好,不過氣氛就麻麻,我本來以為有原住民歌曲同舞蹈睇,點知得一個後生女唱幾首流行曲,台下因為唔多顧客,佢有佢唱,下面有下面食,完全冇互動,好怪。後來走時經過原始部落餐廳門口,睇見好似比較多顧客,氣氛都好似比較好。

響羅雷餐廳

有人表演唱歌

我地既野食黎啦

阿拜

烤魚

燒雞
食完飯走去鐵花村行下,鐵花村其實係舊台東火車站,真係位處市中心,現在改為音樂會場地及小型市集。

舊台東站

鐵花村的小檔

成個鐵花村四圍都係小熱氣球

真係勁多小熱氣球
黎到台東,夜晚梗係去台東觀光夜市行下,唔食都去感受下個氣氛。我地買左幾個台東特產釋迦 (即係我地叫既番鬼佬荔枝)。不過我其實唔係太鍾意食,但佢係特產就買黎試下啦!返民宿前我地去左出名既寶桑湯圓食湯丸冰,呢間寶桑湯圓我又唔覺佢有咩咁特別喎。

台東觀光夜市買釋迦

寶桑湯圓

No comments:

Post a Comment