2015/04/04

201503 台灣東部第八日 - 台東

禽晚又上網搵下台東有邊間人氣早餐店,好多網民都話「明奎早餐店」,所以今朝就去試一試。9:15 去到明奎早餐店,門口排滿人,果然人氣極高。

明奎早餐店
明奎早餐店的名菜是「法式肉鬆吐司」,即係我地香港既西多士,中間加了肉鬆,西式跟台式食品的結合。除了台式西多士,我仲叫了桂圓奶茶及總匯三明治,即係香港既公司三文治。點完到有得食要等十五至二十分鐘,可能因為即叫即製啦,都幾耐下!好啦!個法式吐司,我覺得香港既茶餐廳做得比較好,可能我地由細食西多士食到大,好清楚咩係好既西多,咩係唔好既西多,所以我覺得好一般。台灣人比較少食西多,所以就趨之若鶩。


西多士及總匯三明治
我地今日坐下午 1:00 火車去台北,然後坐巴士去桃園機場返香港。見仲有時間,我地開車去海濱公園,睇下個國際地標。跟住又去「楊記家傳地瓜專門店」買多幾包手信,同買隻烤番薯一陣坐火車時食。

海濱公園

好鬼大浪

有架單車,扮下野先

呢個就係國際地標

又去幫襯楊記家傳
12:15 去到台東火車站和運還車,然後上火車去台北。火車車程約四小時,列車為普悠瑪號,是新型號既電氣化火車,價錢每位 TWD$783。列車車內舒適,四小時車程瞓瞓下就到台北。於台北車站轉坐國光巴士到桃園機場,順順利利跟預計一樣,準時到達機場。

一共行左 795 公里

台東火車站

普悠瑪火車

火車內,好舒適

四小時火車之後,去到台北車站

上機前,我地走左去食台式鐵板燒

好平既台式鐵板燒



No comments:

Post a Comment