2015/06/13

201506 日本四國第一日 - 関西空港,神戶

四國,一個已經想去好耐既地方。三年前已經 Plan 好左行程,不過當時日元高企,計計下數,去九日既使費仲貴過去歐洲,所以冇去到。最近日元跌得好勁,而又訂到廉航機票,所以四國之旅終於成行!

坐廉航去関西空港

架機叫「腸粉」
我地坐下午 2:55 機去関西空港,晚上 7:30 到達,比預定時間早左 10 分鐘。不過過海關要排好耐隊,攞埋行李,足足搞左一個鐘。好啦!又係去提款機提日元啦!今次用獅子銀行提款卡攞左 ¥100,000,銀行戶口扣左我 HK$6340.26,匯率即係 0.0634。當日香港百年匯率係 0.06315,差個少少,點解仲咁多人去百年排大隊唱錢既?

去到日本都天黑啦

排隊提款
本來想租左車先,然後一路開車去神戶,一路睇下途中有咩食。但實左太肚餓啦!所以先係関西空港醫肚。係日本第一餐,我地光顧了「がんこ壽司」。我叫了一份吞拿魚魚生套餐,套餐除左有不同部位的吞拿魚魚生,仲有天婦羅、豆腐、湯、飯及漬物,價錢 ¥2000,好抵食!

がんこ壽司

好多野食

刺身有三款唔同部位既吞拿魚
8:30 去 Toyota 攞車,今次上網租車不斷三心兩意。最先預訂了 Corolla Fielder,後來睇見 Sienta 好平就轉左訂 Sienta。跟住上網睇,好多人都話 Sienta 唔夠力。我地成個行程靠架車走遍四國,好似租架好少少既車比較好。最後轉左租 Puris α 混能車,行李箱夠大放四件行李,既慳油、又好力、又舒服!

租車,唔駛 15 分鐘搞好晒手續,仲借埋 ETC 卡

我地架 Puris α 混能車

我地架 Puris α 混能車
9:40 開車出發,因為太夜,我地唔會直去四國,今晚會係神戶住一晚。由関西空港去到神戶已經晚上 11:00 多。我地快快 check-in ,泊好車,上房沖涼,然後馬上瞓覺。今晚既酒店叫「カサベライン神戸 (Casabella Inn Kobe)」,其實只瞓一覺,所以冇咩要求,平平地,乾乾淨淨就算啦!

カサベライン神戸 (Casabella Inn Kobe)

間房好細,張床好細,瞓幾個鐘,算啦!




5 comments:

  1. Hi Joseph,
    又想請教你了,HK Express 機ok嗎?也想請教你關於機票價格,唔小人揀Peach, 但我上網check價又唔係平,仲貴過ANA添,搭什麼航空去關西好呢?另外,可否給我Toyota booking網呀?個網是否日文的呢?謝謝。

    ReplyDelete
    Replies
    1. HK Express ok 架,係時間差 d,夜晚先到日本,不過平!冇辦法!Peach 係佢特價時先抵!

      Delete
    2. Toyota 網頁:https://rent.toyota.co.jp/, 要日文網頁先可以 online 預訂。另外少少 Tips,去 Hertz 申請做會員 (https://www.hertz.com/),可以係 Toyota 租車有折。

      Delete
  2. Hi Joseph, 唔該哂你!我太遲plan了,和歌山你推介嘅酒店在11月都full哂,大阪近stations的酒店亦都無乜剩了!:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最近日本 d 酒店真係好癲,好多都 full 晒。我估好多人去日本玩。

      Delete