2015/06/15

201506 日本四國第三日 - 小豆島

今日我地會去小豆島玩,而我地架  Puris α 會由得佢自己係酒店停車場。去到小豆島就租另一架車仔。今早本來想去高松火車站買人氣名物章魚便當做早餐,去到賣便當間舖頭,佢話冇章魚便當,點解架?我地只好去火車站買麵包上船食。

高松火車站有個笑面

早餐食麵包
去小豆島有普通船及高速船兩種,我地坐 9:10 高速船,每位 ¥1170,船程只係 35 分鐘。到達小豆島土庄町碼頭,唔好以為一出碼頭就可以租車,我打算去既 Orix 租車公司,由碼頭行去要五分鐘左右。去到 Orix ,佢話冇車喎,吓?咁點算好?Orix 其中一位伯伯,佢識少少英文,我問佢仲有冇其他地方可以租車,佢叫我去附近一間叫 Ohkido hotel 酒店既櫃台試下。我地行到去酒店,又真係有車租喎,不過比 Orix 貴。我地租左一架三菱既車仔,個樣好似 IQ 博士揸既車,租金係 ¥7500。本來 Orix 租一架車四千幾日元已經可以,而家貴左三千幾日元。估唔到星期一都咁多人租車,大家去小豆島租車記得上網預訂定先啦!

我地坐船去小豆島

買船飛

坐後面隻高速船

船上

到達小豆島, 先去睇下地圖

小豆島土庄

去酒店櫃枱租車

租左呢架車仔
租完車都 10:20 ,我地先去小豆島オリーブ園 (小豆島橄欖公園)。小豆島氣候類似歐洲地中海一帶,所以適合種植橄欖。而因為小豆島與希臘的米洛斯島結為姊妹城市,所以係橄欖公園會有希臘風車同希臘既藍頂白小屋,風景好似地中海沿岸一帶。

小豆島橄欖公園

橄欖樹

睇到瀨戶內海

圓形花園

希臘風車

希臘風車

希臘風車

有個幾靚既花園

好希臘既小屋

希臘式教堂


小豆島有一家叫「野の花 」,是用小豆島當地食材既創作料理,網上評價好好,我地開車去到,竟然又 Full Booking,冇位冇得食。點解小豆島星期一都咁多人架?

野の花, 環境好好

有得睇, 冇得食
唔知食咩好既時候,即刻用手機上 Tabelog 搵下附近有咩食。突然醒起小豆島素麵非常出名,而島上有一間叫「小豆島手延べそうめん作兵衛」,可以參觀素麵工場,又有得食麵,不過今日星期一休息。所以我都係搵下附近仲有冇素麵食。原來係橄欖公園旁邊有一家叫「平井製麺所」,好!就去呢間啦!

平井製麺所
去到平井製麺所,門口有一個麵檔,不過冇人。我走入去旁邊小賣部問有冇麵食,裡面個姐姐話有,然後走去麵檔開檔煮麵。佢整左一人一碗素麵比我地,真係好素,菜都冇條!一入口,大家即時「登」一聲,好味呀!小豆島素麵非常幼細,入口彈牙,熱天食一碗冷素麵,簡直涼透心!埋單時四碗麵一共 ¥2200,收錢位姐姐仲送左四包素麵比我返屋企自己煮,好開心!

小豆島素麵

坐露天位食小豆島素麵

走時送我地四包小豆島素麵
寒霞溪係日本三大溪谷美之一,我地由橄欖公園去到寒霞溪纜車站,大約二十分鐘車程。搭纜車時可以欣賞到壯闊既溪谷風景及奇形怪狀既岩石,我覺得成個寒霞溪最靚係呢個位。上到山頂站,我地都唔知有咩睇,所以只係走去鷹取展望台,鳥瞰瀨戶內海既景色。

坐纜車上山

坐纜車上山

山谷美景

上到山頂

行山路去鷹取展望台

沿路好多高高大樹

鷹取展望台
我地經銚子溪方向山路走,經過上山落山既路,呢架車仔真係唔惦,落山時居然剎唔切車,搞到衝左過對面行車線,好彩冇對頭車,呢 d 車仔都係唔好開咁快!行行下車,我地見到有個觀音像,就走入去影張相。

行山路返土庄

經過見到個觀音像
安全返到去土庄町,我地先去土渕海峡影張相。呢個海峽係全世界上最窄既海峽,並且入左健力士紀錄大全。影完相見肚餓,我地走去海峽旁一個大型超級市場買魚生食。四國出名鰹魚,我專登買左一盒鰹魚刺身,真係堅好食!

土渕海峡說明牌

土渕海峡

食刺身

鰹魚
小豆島最後一個景點,就係天使の散歩道,天使の散歩道係一條一日只出現兩次如夢似幻既路。實情係一條連接小豆島及余島既砂路,每日潮退時,天使の散歩道就會係大海中現身。另外仲有一個有關呢條路既傳說,傳說係話跟重要既人一齊手牽手走過呢條路,就會永遠得到幸福。今日下午 3:26 潮退,我地 4:20 去到,已經退得好勁,條天使の散歩道好闊,唔似係一條會消失既路,睇落冇咩特別。其實應該開始潮退時黎到,睇住條路慢慢出現會比較特別。

天使の散歩道

天使の散歩道

天使の散歩道

戀人之聖地

天使の散歩道
我地 5:00 揸返去 Ohkido hotel 還車,然後坐 5:10 高速船返高松。我地酒店送左個 Welcome Drink 仲未飲,所以我地返一返酒店,上去佢頂層既 Sky Lounge 飲下野,睇下日落,休息下。

酒店 Sky Lounge

Welcome Drink 可選不同既 Cocktails

休息下

睇日落
休息到 7:30 就揸車去高松既 AEON Mall 行下,又係典型兩層高既 AEON Mall,不過呢間 AEON Mall 居然冇 MUJI 同電器店,但我地都行左個半鐘。

AEON Mall

典型 AEON Mall
晚餐費事再出去搵,就係 AEON Mall 內搵間餐廳搞惦,我地入左一間叫「四六時中」,「四六時中」是日本 AEON 集團既連鎖和食家庭餐廳,餐廳主打桶裝海鮮飯,價錢只係一千三百幾円,食物質數不錯,好抵食!

四六時中

桶裝海鮮飯

桶裝海鮮飯
離開 AEON Mall 前,我地去左超級市場買零食及宵夜,另外買左個超甜多汁既蜜瓜。

超級市場入貨

不同既啤酒

宵夜

5 comments:

  1. 真是很美啊~
    請問在小豆島的車有沒有GPS? 是否都是入TEL NO.就可以帶你去景點?
    請問有沒有你去的所有景點的TEL NO. 可以給我們參考?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小豆島的車有 GPS,入電話就可以啦!小豆島オリーブ園 (橄欖公園) TEL: 0879-82-2200, 土渕海峡 TEL: 0879-62-7004,我得呢兩個,其他我係 GPS 個地圖直接選個位置!

      Delete
  2. 真是謝謝妳啊~ >3<

    ReplyDelete
  3. 你好!為何不直接揸㗎車搭船過去小豆島?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 架車坐船好貴,去到租過架仲平!

      Delete