2015/06/16

201506 日本四國第四日 - 高松

今日天氣好差,一早落雨,原本打算下午坐船去直島,然後租架單車係島上睇下草間彌生既大南瓜,地中美術館及直島銭湯。而家唯有取消,留返係高松市!

早上我地都仲有個節目,就係去學整讚岐烏冬。我一早預約左 10:00 去「中野うどん学校」上堂,我地早少少 9:30 就去到。揸車途中見到有間「激安の殿堂」及 YouMe 商場,啱啦!今日都冇咩野做,一陣整完烏冬就去行下!

中野うどん学校
開始上堂,一位老師對我地四個學生。首先比一舊粉團我地,然後就用條棍壓扁佢,跟住用刀切成一條條既烏冬,做完!仲比個牌我地同自己整既烏冬影相。唔係掛,咁就完?原來仲有教我地搓舊粉團,原來唔係用手搓,係要用腳踩。老師突然播放強勁音樂,然後拎幾件樂器出黎,叫我地一路跟音樂跳,一路踩個粉團。咁樣整烏冬,好好玩,又好好笑!和牛就話要比音樂佢聽,原來烏冬都要!跳左十分鐘舞,老師見我地舊粉團都合格,終於放人,可以上二樓食自己整既烏冬。我預先訂埋天婦羅,唔駛齋食烏冬咁慘。

搓粉團

切麵條

烏冬製成品

大家既製成品

用腳踩

食自己整既烏冬

配天婦羅
學完整烏冬,雨都仲未停,我地揸車去左「激安の殿堂」行下。呢間野好鬼大間,好多野賣。我地行左大半個鐘,其實未行完,不過想去埋 YouMe 商場睇下。YouMe 商場內有百貨公司,又有大型運動舖 The Super Sports Xebio 及大型電器舖 Edion,唔覺唔覺都行左兩個鐘。

激安の殿堂

有斬鑊

YouMe 商場

YouMe 商場內

買左好多野
行到 2:45,要去食午餐,高松市食骨付鳥好有名,即係燒雞肶。我地去到一家叫「蘭丸」既骨付鳥名店,點知佢下午落場,冇開門,冇得食!我地只好係附近搵下有咩食,點知間間都落左場,冇野食。我地見有間三越百貨公司,我估裡面應該有餐廳仲開門掛。去到三越,好彩仲有日間食日式西餐既餐廳,佢做埋我地生意先落場。我食左個日式咖哩豬扒飯,好正宗既日式咖哩,唔辣,帶甜!

搵野食

三越內食午餐

我食咖哩豬扒飯
食完之後,行左一陣三越,大約 5:30,見冇雨,決定去高松市內既栗林公園行下。栗林公園係四國地方最著名既庭院,更被指定為國之特別名勝,春天係賞花,秋天係賞紅葉既名所。我地雨後去到,就係喂蚊既好地方!雖然栗林公園真係好大同好靚,但真係太多蚊,咬到我彈下彈下咁行。我地快速地行一圈,快速地影左相,快速地閃人!

栗林公園睇地圖都覺得大

入口既園景

有湖有樹, 真係幾靚架

好奇特既樹

掛滿雨水既松葉

園中其中個湖

任何一角度都好靚

仲有楓葉, 如果秋天變成紅葉, 一定好壯觀

仲有大草地

呢棵樹好型, 伸左出個湖

有枯山水

呢種樹好得意
6:30 啦,但因為太晏食午餐,所以仲未想食晚餐。我地再去「激安の殿堂」行下。大約 8:00 ,我地開車去之前經過見到既「燒肉きんぐ」食燒肉放題。燒肉放題既好處係咩都有得食,種類多,但唔好處係量多但唔精。食物好好好普通,都係好似上次係佐賀,搵專食和牛既燒肉食好好多!

再去激安の殿堂

燒肉きんぐ食燒肉放題

食燒肉放題


5 comments:

  1. Hi Joseph,
    唔好意思,在此問你關於和歌山的東西,請問你在和歌山旅程中所住的酒店, 是否都提供免費泊車嗎? 我打算11月份去和歌山自駕遊, 謝謝。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 除左和歌山市 Dormy Inn 1000 円一晚外,其他全部免費!

      Delete
  2. 唔該哂只呀?酒店車位會否full㗎?

    ReplyDelete