2015/06/17

201506 日本四國第五日 - 琴平,大歩危,祖谷温泉

今日冇落雨啦!好野!一早 9:00 ,我地執埋行李上車,揸一個鐘車去到琴平,參觀金刀比羅宮。金刀比羅宮係日本最難參拜既神社,因為神社位於山上,去最遠既嚴魂神社要走 1368 級樓梯。金刀比羅宮供奉著稱爲「金毗羅」既海上守護神,佢主要為信眾去除疾病、消災避禍及帶來好運。

開始爬上去金刀比羅宮
我地去到金刀比羅宮先經過兩旁開滿舖頭既表參道,我地鎖定左兩間著名既舖頭,一陣行完金刀比羅宮就係度食午餐。我地 10:30 開始出發行樓梯,沿路都有停下影下相。大約行左45分鐘,終於行左 785 級,去到御本宮,御本宮已經係金刀比羅宮最主要既宮,要去最遠既嚴魂神社,起碼行多大半個鐘樓梯,我地都係放棄。係御本宮參觀完個寺廟,高眺讚岐平原,我地就落樓梯,返去表參道食午餐。落樓梯經過「こんぴら狗の銅像」(金刀比羅犬銅像),原來又有個故仔。以前參拜既人未必可以長途拔涉親身黎參拜,就派狗仔代佢地去金刀比羅宮,呢個銅像就係紀念呢班狗仔。

好彩途中都有野影下

行左 365 級,有平路行下

行左 500 級,有隻神馬

金毗羅係海上守護神,所以有好大型既船車葉

呢段都幾甘

行左七百幾級, 終點在望

御本宮

望返讚岐景色

金刀比羅犬
落山比上山快好多,二十分鐘就回到表參道。我地午餐就去左一間有六十幾年歷史既讚岐烏冬老店「こんぴらうどん」,正正經經試下正宗讚岐烏冬。我地入到去店舖最入面既座位,座位旁牆身竟然有張小丸子一家係呢間店食烏冬既漫畫,仲要係坐中間呢張四人枱。我地見到,識坐更係坐小丸子都坐既呢張枱啦!我地每人叫左一份跟天婦羅既湯烏冬。熱辣辣既湯烏冬,入口真係堅正,同禽日自己整既烏冬真係唔同。人地煮始終預到時間,剛剛好,唔會太硬或太軟。

讚岐烏冬老店「こんぴらうどん」

小丸子都黎食

我地坐小丸子坐過張枱

天婦羅既湯烏冬
食完烏冬就去左對面間「灸まん」食甜品。琴平最有代表性既和果子就係「灸まん」,開車進入琴平,沿途四周都有「灸まん」既廣告,非常厲害,另外呢間舖既羊羹都好出名。我地叫左一份灸まん加羊羹及一杯薄茶既套餐,另外再加多一客宇治金時。

灸まん

店內隨便座底食甜品

宇治金時

呢粒就係灸まん, 後面係羊羹
大約 1:00 開車離開琴平,出發去大步危,車程大約一小時十五分鐘。大步危係位於吉野川既溪谷,溪谷兩邊全是灰色岩石,配上平靜既河水,型成美麗既風景。我地去到大步危,走左去坐大歩危峡観光遊覧船,每位 ¥1080。黎睇峽谷,坐觀光遊覧船係不二之選,坐係船上,以接近水面既角度,睇見平靜河面反映兩旁既岩石及樹木,我都估唔到大步危既景色可以咁驚喜!

去到大步危

大步危溪谷

去座大歩危峡観光遊覧船

上左観光遊覧船

好美既溪谷

水中有倒影
坐完船,開車駛前少少就係「道の駅大歩危」,係呢度有個妖怪博物館,叫做「妖怪屋敷」。本來都想入去睇下,不過有人好似有 d 驚,而入到去又唔比影相,所以冇玩到!

妖怪屋敷

門口都有少少妖怪睇

門口都有少少妖怪睇
向山上駛入去祖谷溪,有一條日本三奇橋叫「かずら橋」,中文叫祖谷藤橋。呢條橋以樹枝為主要材料,睇落好似用藤做,所以叫藤橋。行上條橋,會感覺到條橋不斷擺動,而橋面以木條砌成,木條同木條之間有兩吋空隙,都幾觸目驚心!我地見好多人都好驚咁扶實扶手,一步一步咁叫住向前行,好好笑架!另外係藤橋出口行過少少有一條瀑布,都幾有型,順路可以去睇埋!

入祖谷溪時見到好靚既大繡球花

係路邊野生都咁靚

祖谷藤橋

入口

橋上影落橋面,剛剛好夠一隻腳闊

好彩我唔怕高既

藤橋出口行過少少有既瀑布
今晚我地住係祖谷温泉既「和の宿ホテル」,呢間野都好出名,因為佢位於峽谷上,而佢個露天溫泉要坐佢專用纜車落山谷底先浸到,成件事變得好好玩!我地由藤橋揸車沿窄窄既山路去到「和の宿ホテル」,到達時大約 5:20。我地先入房休息,房間不算太大,以摩登日式設計,有張按摩椅。另外有一部 BOSE Wave Music System,佢有幾張專係為溫泉設計既音樂 CD,我是但放一張入去聽,部 BOSE 既聲好靚,隻 CD 既音樂好安寧,好悅耳,好配合溫泉旅館洗滌心靈既主題。

和の宿ホテル

我間房

就係呢部 BOSE, 好好聲,右手邊係溫泉 CD

一入房更係即試呢間旅館既茶點, 茶點本來放左係左手邊小盒內, 好精緻

我間房望出去既景
我地預約左 7:00 食晚餐,見有時間,就去試下坐纜車浸溫泉。架纜車唔係太大架,由旅館去到谷底大約十分鐘,大家著住浴衣坐纜車,沿路四周都有不少楓樹,紅葉季節時一定超靚!谷底既露天溫泉景觀開揚,池水唔太熱,浸得耐都唔會頭昏腦脹。池水淡淡白色,浸完皮膚真係滑左。

浴衣

換左浴衣, 出發去浸溫泉

呢間旅館既地圖

就係坐呢架纜車落谷底

纜車內

谷底既溫泉
黎左日本五日,終於又到我最愛既溫泉旅館懷石料理。入到餐廳,冇箱房,只係坐係普通既坐位,有少少失望。不過睇見枱上一碟一碟精美既料理,又開心返!呢餐一共有十二道菜,食物既擺法,器皿既選擇,全都花過心思,所以每一道菜都靚到好似藝術品咁,好滿足既一餐。

好彩都有個景睇下

左上個前菜好靚, 左下係湯, 右下係沙律

隻燒魚配塊柿塊, 又好夾喎

左上果個自己濟出黎, 好好玩
食完飯,返房休息一下,跟住就去沖涼,夜媽媽費事坐纜車落谷底浸,所以係大浴場沖同浸就算啦。聽朝一早起身先再坐纜車落谷底。

大浴場更衣室

大浴場

4 comments:

  1. 你好呀, 請問你記唔記得你在袓谷溫泉係BOOK咩房? 如果BOOK房內冇私人溫泉的, 可唔可以去你話好正的露天溫泉浸?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係 book 普通既和室,只要你係住客, 就可以去好正既露天溫泉浸!

      Delete
  2. 你好,想請問你Book呢間一間酒店幾錢一晚呢?唔該你先

    ReplyDelete
    Replies
    1. JTB 網頁訂,30800 Yen 一間房一晚

      Delete