2015/06/19

201506 日本四國第七日 - 道後溫泉,大久野島,広島

酒店既早餐相當唔錯,有好多愛媛縣特產,都幾有特色。我地 9:30 出發,不過今朝又開始落雨,溫度跌左好多,有涼意。今日我地既行程係揸車經過瀨戶內海既大島、伯方島,然後去到大三島既盛碼頭。係碼頭連人帶車坐船去大久野島,即係兔仔島,睇完兔仔就坐船去對面岸本州既忠海碼頭,跟住落廣島。

酒店食早餐

有好多特色野食

開車去大三島中

連接大三島及生口島既多々羅大橋
我地雨中揸左兩個鐘車去到碼頭,係個非常簡陋既碼頭,四周圍咩野都冇,人都唔多個。我行去一個好似售票處既地方問下個伯伯,原來真係同佢買船飛。我一次過買晒兩程船飛,架車連一位司機一程收 ¥1990,另外每一位乘客一程 ¥310。11:50  左右隻船開門比我地揸架車上去,準時 12:00 開船,船程只係 13 分鐘,好快到。

等上船

我地架車上左船

可以去船既上層坐下
係架船度都仲落緊雨,我好擔心落雨搞到兔仔變晒濕毛雞,未冇野睇?不過好神奇,我地一落船,雨就停左,真係講都唔信!架車落左船就要停係一邊既停車位,因為大久野係唔比車行既,我估係驚唔小心車到兔仔。我一落車,附近草地上既兔仔已經即刻跳過黎搵我,佢地完全唔怕人,可以話係見人就衝埋去。唔駛幾秒,我已經被十幾隻唔同色,唔同大細既兔仔包圍,佢地真係勁可愛。(佢地冇變濕毛雞!)

碼頭旁既草地, 勁多兔仔

完全唔怕人
我地一早係超級市場買定紅蘿蔔黎餵兔仔,班兔仔見到有野食,開心到死!我地係碼頭邊個草地餵下兔,影下相,唔覺唔覺就玩在成 40 分鐘。

餵兔仔

餵兔仔

餵兔仔

食緊紅蘿蔔既兔仔

有 BB 兔

中間隻跑緊

呢兩隻休息緊


大久野島上有間酒店 (休暇村) ,我地打算去食午餐。由碼頭沿海邊行去酒店,路程唔係太遠,不過沿路依然勁多兔仔,我地又唔忍心唔同佢地玩下,所以都行左半個鐘先去到。酒店既餐廳 1:30 關門,我地剛剛 1:29 入到去,佢肯做埋我地生意,真係好彩,如果唔係成個島冇其他野食!我叫左個烏冬餐,十分鐘就送到黎,我花十分鐘左右就食晒。睇下個錶仲可以即刻埋單,然後坐 2:00 酒店免費車返碼頭,再趕上 2:13 船去本州既忠海碼頭。臨上船前,我都仲有少少時間同碼頭旁既兔仔玩左一陣。

酒店內有張大 Poster 比遊客影相

賣咖啡都用兔仔做招牌

食午餐

冷烏冬

另一個餐,唔記得咩名

上船前見到呢隻好細既 BB 兔

佢真係超細隻



由大久野島坐船去忠海碼頭,只係 13 分鐘。落船時,忠海碼頭好多人。其實大部份人去大久野島都係坐 JR 去忠海,然後再坐船過去。好少人好似我地咁由四國穿過大久野島玩返上本州。

由忠海揸車去廣島,大約一個鐘。我地先去位於廣島港既 Price Hotel (グランドプリンスホテル広島) check-in,呢間酒店位於海邊,因為附近得呢個建築物係咁高,所以都幾觸目。

到達廣島,見到當地既電車

我地住呢間酒店

我間房

都見到海景架
放低左行李,休息一陣,我地就揸車入去廣島市既本通一帶行下街,本通一帶好似大阪難波咁,有商店行、有商場、有百貨公司,不過更係冇咁大型啦!行到7:30 左右,我又靠 Tabelog 幫我搵左一間回轉壽司,叫「のん太鮨」。都係不過不失既回轉壽司,唔會有驚喜!

本通一帶商店街

Jump Shop 門口見到悟空

有大百貨公司

仲有激安之殿堂

晚餐既地方

其實都唔差
好啦!講返祖谷溫泉酒店收少左錢單野,今日我繼續同佢用 email 來往,我繼續估佢 email 既英文想講咩,大致上我估佢想搵我收返錢,我話比佢知我今晚係廣島既 Price Hotel,我仲比埋房號比佢,佢話今晚 9:00 黎搵我。嘩!佢由祖谷黎到廣島都幾遠喎!我準時 8:45 左右返到酒店,我同大堂職員講一陣會有人搵我,黎到就打電話去我房叫我落黎。我一上到房,電話就嚮起,祖谷溫泉酒店個人真係準時 9:00 到達。我走去大堂,原來係一位約五十多歲既中年男士,佢比張卡片我,嘩!原來係老闆,佢親自黎搵我收錢!佢不斷同我 Say Sorry,我都唔好意思要佢長途拔涉黎廣島,佢話揸左四個鐘過黎,嘩!來回未要八個鐘!我快快比錢佢,等佢可以早 d 返去,走前佢仲送左佢地酒店既護膚品以表歉意。

No comments:

Post a Comment