2015/06/14

201506 日本四國第二日 - 淡路島,鳴門,德島,高松

今早 8:30 出發,先開半小時車,經過明石海峽大橋去到淡路島。一進入淡路島,左手邊就係淡路SA (Service Area),即係公路既休息站。呢個 SA 應該係大部份觀光客都會停既 SA,因為淡路 SA 除左有比一般 SA 大既商店及餐廳,仲有摩天輪及可以欣賞雄偉的明石海峽大橋美景,及瀬戶內海的風光。而我地仲順便入去 SA 內既餐廳食早餐。

淡路SA既摩天輪

淡路SA

早餐

明石海峽大橋
食完早餐,係淡路 SA 影下相。跟住就開 15 分鐘車,去到「あわじ花さじき」賞花。呢個花園好好架,佢種左好多不同品種既花,任何季節黎到都一定有花睇。最正係免費入場,我真係好好奇,究竟呢個花園靠咩野維生呢?我地呢個季節剛剛有紫色既馬鞭草花海,跟薰衣草差唔多,真係好靚!

あわじ花さじき 賞花

四周都有呢 d 繡球花

有日文字既路牌, 特別好 feel

好多唔同顏色既花

種得好靚

唔同顏色既菊花

有隻蜜蜂同隻蝴蝶

隨便影都好靚

呢 d 係唔係薰衣草?

馬鞭草花海

馬鞭草

冇用 Photoshop 執架, 旁邊 d 花真係冇色架
Tabelog 網站 (類似香港 Openrice 既日本網站)搵左附近一間叫「麺乃匠 いづも庵」既小店食午餐。開車去到,嘩!好多人係門口等,即係代表呢間係好野啦!我地等左十五分鐘左右就有位啦!呢間小店食烏冬為主,我地見佢個招牌菜係淡路島名物洋蔥烏冬,我就叫黎試下。呢個洋蔥烏冬對我地呢 d 見識少既人黎講,真係第一次見咁樣食法。一整個洋蔥切開少少,切到好似含苞待放既花咁,然後成個拎去炸。炸好既洋蔥放係醬油湯上,再配上冷烏冬,好特別。我平時好少成隻洋蔥食,但淡路島既洋蔥真係好甜,唔怪得呢間店敢成隻洋蔥上啦!

麺乃匠 いづも庵 門口好多人

等緊位

店內

洋蔥烏冬

湯烏冬
飯後要食下水果先夠健康。我地揸十分鐘車去到「淡路島フルーツ農園」摘士多啤梨食。入園費 ¥1300 一個人,每人帶一桶水入溫室,摘左既士多啤梨可以用呢桶水洗一洗先食。唔知係唔係唔啱季節,呢度既士多啤梨唔係太大隻,入口又有帶酸,同九州既士多啤梨比,差好遠。

淡路島フルーツ農園

摘士多啤梨

摘左既士多啤梨

最靚呢粒
去淡路島必去睇鳴門漩渦,我地去左坐 3:30 開出既観潮船「日本丸」。去到鳴門海峽,瀨戶內海與太平洋兩邊的水相遇,形成好多不同大小既漩渦。而我地係船上近距離睇漩渦,好正!大家去鳴門一定要出海睇下!

坐船既碼頭

日本丸

開船啦

鳴門漩渦

鳴門漩渦
另一種睇鳴門漩渦的方法就係去位於大鳴門橋內的渦の道。渦の道是大橋下的通道,大家可以行到漩渦 45 公尺高上方,透過地下的玻璃觀看漩渦。不過漩渦唔一定出現係玻璃正下方,所以都未必睇到,我覺得坐船出去睇比較實際。

渦の道

要經過呢條又大風又凍既通道

渦の道

透過地下的玻璃觀看漩渦

面向太平洋
睇完漩渦就開車去德島食晚飯,食完晚飯就去「阿波おどり会館」睇 8:00 開始既阿波踊舞。晚飯我地去左會館附近一間叫「とりぞう」既小居酒屋。我地去到居酒屋先係 6:30,大把時間食。黎到德島更係要試下當地出名既阿波美雞,另外仲有鯛魚釜飯。呢間居酒屋得一兩個廚師,所以上菜都幾慢,我地本來大把時間食,但佢搞到 7:40 先黎個釜飯,個釜飯又熱,我地又要快食,突然變得好鬼趕。

とりぞう 居酒屋

小店內,後面就係廚房

開餐啦!

右下角就係阿波尾雞

左下角係鯛魚釜飯

仲有大雞翼
最後我地遲左少少,8:05 先去到「阿波おどり会館」。阿波踊舞已經有四百多年歷史,每年八月德島都會舉辦阿波踊舞祭典,不少人於街頭跳阿波踊舞,非常熱鬧。好似我地咁,唔係八月去既朋友,就可以去「阿波おどり会館」睇阿波踊舞表演。阿波踊舞步法簡單,音樂節奏輕快,大家不其然會跟舞者手舞足蹈。去到表演尾段,台上會請觀眾出去一齊跳,好好玩!

阿波おどり会館

阿波おどり会館內

阿波踊舞

漂亮既浴衣

有小朋友表演

觀眾都出左去跳

走前同舞者影張相
今晚我地會住係高松既 「JR ホテルクレメント高松」(JR hotel clement takamatsu),並且會住三晚。由德島去高松,車程約一小時十五分鐘,我地去到酒店都已經 10:15。呢間酒店位於高松 JR 站對面,又近碼頭,地點一流。我地住既房面向無敵海景,房內仲有兩邊窗,非常光猛。浴室浴缸旁有一大玻璃,可以一路浸浴、一路睇風景,不過後來我發現塊玻璃唔係單面玻璃,出面係可以望到入黎,所以之後浴室塊玻璃窗全程拉底窗簾。

JR ホテルクレメント高松

我間房, 有兩邊窗

廁所都有窗

房內望出去既景

No comments:

Post a Comment