2015/06/18

201506 日本四國第六日 - 祖谷温泉,松山,道後溫泉

為左去浸溫泉,今朝 7:00 左右起身,立即坐纜車去谷底。入到去露天溫泉,裡面已經有兩個人早過我浸緊。佢地浸左一陣就離開,淨番我一個人包場。我計一計,架纜車來回要十五至二十分鐘,即係我起碼有十五分鐘可以自己一個人浸。襯呢個機會,我更係拎部電話入黎影下相啦!

一早去浸溫泉
8:30 去返禽晚食晚餐既地方食早餐,早餐依然好精彩,一碟碟精美小碟,仲有條燒魚。呢間旅館真係正,坐纜車去浸溫泉已經好特別,間房又舒適,食物質素同賣相又好,職員服務又體貼,而成間酒店所有地方都面向山谷景,冇得頂!9:30 我地執埋行李去接待處比錢,個年青既職員比左張單我睇,然後我就比張信用卡佢碌,碌左簽個名就走啦!

早餐

好豐富,好精緻

離開前係門口合照
祖谷溫泉有個必到既景點,就係旅館附近岩石上既小便小僧。據說以前有細路跟旅客係岩石上鬥大膽,而呢個小便小僧就係跟據呢件事整出黎。

小便小僧

小便小僧
離開祖谷,向松山方向進發。大約揸左兩個鐘車,去到松山市內既松山城。松山城於 1602 開始建築,二十五年後,於 1627 年建成。要上松山城,可以乘坐吊車或吊椅,我地到達前因為落過雨,吊椅仲濕,所以暫停開放,只可坐吊車上山。吊椅睇落好似好好玩!上到山,遊人唔係太多,好悠閒,好舒服。我地慢慢行去天守閣,上去參觀下。老實講,特別就冇咩特別,同大阪城,熊本城差唔多,呢度係多左個吊車坐下咁啫!

松山城坐吊車

吊車

吊椅好似好好玩

松山市

松山城既天守閣

天守閣內

天守閣上睇到既松山市
午餐我地去左一間創業於 1635 年既鄉土料理餐廳「五志喜」。1635年呀!係三百八十年歷史,一間餐廳做左三百幾年,好鬼勁!愛媛縣既美食有五色素麵及鯛魚,黎到五志喜就可以試下。五色素麵既麵條真係有五隻色,因為麵條分別加入雞蛋、抹茶、梅子及蕎麥,所以做出唔同顏色。不過一大堆麵入到口,大家個口有冇可能分別出呢幾種味?我就唔得啦!鯛魚做成刺身,跟德島既釜飯唔同食法,刺身更食出魚既鮮味。

五志喜

好豐富既午餐

鯛魚刺身好靚

五色素麵

五色素麵仲可以買返屋企
午餐後,我地去左松山著名商店街「大街道」行下,跟住走左入三越買左兩支最近好流行既日本威士忌。大約行到 5:00,就揸車去道後温泉。

大街道商店街

買左兩支威士忌
道後温泉跟有馬溫泉及白浜溫泉並列為「日本三古湯」。道後温泉位於松山市內,揸十分鐘車就到,非常平易近人。我地先去今晚住宿既「茶玻瑠」Check-in。茶玻瑠創業於 1967 年,差不多有五十年歷史,不過佢有全面裝修過,所以入到去感覺好新。茶玻瑠算係中型溫泉旅館,露天溫泉設於天台。房間方面,傳統和室,地方夠大。

松山市內既電車

茶玻瑠

我間房
茶玻瑠對面就係「道後温泉本館」,温泉本館係日本首個公共浴場,成座建築物係三層木結構。據講宮崎駿「千與千尋」內既湯屋都係參照温泉本館畫出黎,所以好古色古香。黎到道後温泉,唔浸都一定要黎睇睇。

道後温泉本館

道後温泉本館
温泉本館旁就係道後商店街,穿過商店街就會見到道後溫泉站,呢個站保留左明治時期的建築樣貌,旁邊仲停泊左舊式蒸氣火車(少爺列車)。如果時間夾到,可以去坐下呢架少爺列車遊覽松山市。
道後商店街

道後溫泉站

少爺列車
我地預約左 7:30 食晚餐,有少少時間多,我地揸車去松山市既 AEON Mall 超級市場入下貨,買左啤酒、蜜瓜同蘋果。

AEON Mall 入貨

超級市場內
返到酒店,換返件浴衣,跟住就去一樓餐廳食晚餐。呢間餐廳裝修好西式,我其實比較鍾意坐地下,日式榻榻米上食日本料理。今日呢餐其實都唔差,不過禽晚祖谷溫泉個餐太精彩,一有比較,精美度、份量及質素,呢餐就輸左啦!

食晚餐

其實非常不錯架

不過跟昨晚比就失色了
飯後著住浴衣走出去溫泉街行下及到道後温泉本館影下相。我見到都好多人食完飯去温泉本館沖涼,搞到我本來冇諗住去浸,都改變主意去試下。我地走返酒店,再拎住酒店提供既小竹籃及小毛巾,然後出發去温泉本館。温泉本館收費都幾複雜,佢地下就係神之湯,二樓有休息室,三樓有專用個室,休息室有茶點供應。如果只去地下神之湯,價錢就最平,去埋二樓又貴少少,上埋三樓就最貴。我地旨在感受下懷舊氣氛,所以只係去地下神之湯。神之湯係傳統舊式浴場,入到去睇見牆上既畫,出水既水龍頭,全部都好有歷史。黎呢度沖涼,浸溫泉,你唔好以嘆緊,享受緊既心態黎,因為呢度完全唔豪華。應該以參觀歷史,感受古人情懷既心態,先可以領略到當中既趣味!
著住浴衣係温泉本館前, 真係好似去返古時日本咁

晚上既道後温泉本館



神之湯 (相片來自道後温泉本館)

回到酒店,試下頭先係超級市場買既蜜瓜,好甜,好鬼甜,好鬼死好味!食到入口,唔駛講野,個個都心心眼!

道後啤酒

超甜蜜瓜
宵夜後就去酒店天台既露天溫泉又浸下,今日一日內浸左三次溫泉,好過份!係酒店浸溫泉跟剛才温泉本館真係完全不同,呢度可以浸係度,望下天,睇下星星,爽爆!

茶玻瑠天台露天溫泉 (相片來自茶玻瑠網站)

茶玻瑠室內溫泉 (相片來自茶玻瑠網站)
有個小插曲想講講,話說今日去松山市既車程中,我用 iPhone 睇下 email,突然見到祖谷溫泉間旅館發左個 email 比我,仲用英文寫,不過係日式英文,我完全唔知佢想講咩!我估下估下,佢應該係話收少左錢。我即刻睇返今日張碌卡收據,佢只係收左我 ¥1200,係禽晚晚餐時開左支酒既錢,佢完全冇收我 ¥61,600 房錢。我覆佢 email 話比佢知佢真係收少左錢,跟住我就等佢再覆我。呢件事聽日繼續發展!

2 comments:

  1. hi, 你個遊記好詳細呀! 想問下茶玻瑠個露天溫泉有無分開男女湯架? 好似好正咁~

    ReplyDelete