2015/06/20

201506 日本四國第八日 - 広島, 宮島

我地冇加錢係酒店食早餐,(因為加好多錢,好鬼貴),酒店大堂有一間便利店,我地就係裡面買麵包食算啦!酒店有架快速船直去宮島,半個鐘左右就到,非常方便,但代價係超貴,來回船票,一個人要 ¥3300。慳左早餐錢,就坐快船去宮島!

超貴既船去宮島

今朝既早餐
我地坐 9:30 船,真係 10:00 左右就去到宮島。宮島既大鳥居係「日本三景之一」,對外國人黎講, 一諗起日本,就會諗起呢個位於海上既鳥居,宮島鳥居簡直係外國人心目中日本既標誌,所以係宮島會見到好多好多外國人。我黎左咁多次日本,今次都係第一次黎,真係有少少唔好意思!

日本三景之一
落左船,真係好多人,黎左日本八日,呢度係見到最多人既地方。大鳥居係嚴島神社一部份,我地向神社方向行,沿路會見到有梅花鹿係度走來走去,好似奈良咁,但冇奈良咁多鹿。呢度既鹿會伸個咀去你手袋偷野食,所以要小心!我地經過左一個公園,沿海邊行就去到表参道商店街,街上有好多賣宮島蠔既專門店,仲有宮島名物楓葉饅頭,另外仲有好多手信店。

表参道商店街

表参道商店街

表参道商店街
經過左表参道商店街就會去返海邊,海上大鳥居就出現係眼前。一路向前行,大家既焦點全落在大鳥居身上。去到嚴島神社入口,比左入場費就可以入去參觀,嚴島神社建於約公元593年,有約一千四百年歷史,神社最特別係建於水上,好少神社係咁樣興建。

鹿鹿四圍走

水中鳥居

鹿鹿都睇下個鳥居

梗係要合照啦

嚴島神社入口

成個神社都興建係水面






行完晒都差唔多 12:00,搵野食時間。黎到宮島,一定要試宮島蠔,不過呢度冇烤蠔放題,只有餐廳內一客客烤蠔。我地去左一間叫「とりい」食麵及蠔,一客六隻烤蠔 ¥1360,因為都唔平,我地只係叫左兩客,每人食得四隻,到喉唔到肺。係廣島有隻廣島可樂,大家可以試下,味道好似細細個時,係學校小食部買既維他可樂,好有童年回憶!

午餐的餐廳

廣島可樂

除左食蠔,仲有烏冬

廣島蠔
食完到喉唔到肺既麵同蠔,我地返到表参道商店街,買下手信,又試下食楓葉饅頭,剛剛出爐熱辣辣既楓葉饅頭,又真係幾好味架!仲有免費熱綠茶比你配楓葉饅頭!

楓葉饅頭
我地坐 2:00 船返酒店,放底手信係房,然後立即開車去廣島市中心觀光。廣島最為人熟悉既就係經歷過原子彈爆炸,我地第一站就係去原子彈爆炸遺址 - 原爆圓頂屋。原爆圓頂屋本來係廣島縣產業獎勵館,位於爆炸中心附近,爆炸後附近一帶都夷為平地,只有圓頂屋冇倒下,後來就成為一件紀念原爆既建築物。

原爆圓頂屋
圓頂屋旁邊就係相生橋,相生橋成 T 字形狀,當年美軍以呢個容易識別既地標黎投放原子彈。當年原爆中心一帶,而家係廣島平和記念公園,公園內有個收集原爆資料既廣島平和記念資料館。資料館內資料好豐富, 大家一定要去睇下,了解下原子彈既威力同當年廣島受破壞既情況。

廣島平和記念公園

廣島平和記念資料館

資料館講解原爆既模型

經歷過原爆既三輪車

原爆後既相片
廣島有一間美術館叫「ひろしま美術館」(廣島美術館),館內居然有梵高 (Van Gogh) 同畢加索 (Picasso) 既畫。我地係佢收工前剛好到達,真好彩。美術館其實得一層,好細,展品唔太多,行十幾分鐘就行完。但係日本可以睇梵高同畢加索既畫, 好神奇!

廣島美術館

廣島美術館
大約 5:00 ,要食下午茶啦!午餐食左幾隻蠔,唔係好夠,所以我地下午茶去左廣島港一間自助燒蠔既小店,店名叫「カキ小屋 宇品店」。呢間野除左燒蠔,仲有其他海鮮燒,不過我地主力燒廣島蠔。入到店內,開爐費 ¥300 一個人,包餐具、手套。而一盤 1kg 既蠔就 ¥1000,大約有10 至 12 隻,平過中午既蠔一半有多。呢間店有位叔叔好熱心,教我地燒,每一枱都有個沙漏。位叔叔教我地用個沙漏黎計燒蠔既時間,我地跟住做,又真係燒到剛剛好,唔會熟到乾晒,又唔會太生食左肚仔痛。我地食完一碟又一碟,超越大滿足。

カキ小屋 宇品店

店內

又燒蠔,又燒蝦

美味燒蠔
燒左個幾鐘蠔,之後我地去左附近 YouMe 商場行下,又去世嘉打下機,書店扮下偽文青同去 Edon 電器店行下。大約 9:20 再揸車去一間「太閤うどん」既小店食晚飯。我食左個烏冬鍋,開頭以為係好普通既烏冬,放係一個鐵鍋上面煮,食食下,發現鍋內有飯,食完烏冬就變左食湯飯,好特別,同食到好飽。

太閤うどん

我食好大碗既烏冬飯

冷烏冬

宵夜係酒店食生果



8 comments:

  1. 請問果間燒海鮮燒蠔的地方。。有無地址呀?
    而且如果我8月份去。。會唔會休魚期。。無得食?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://hiroshima-oyster.com/area/
      八月唔開囉

      Delete
  2. e....點解之前的留言沒了~~

    ReplyDelete
  3. HIHI Joseph~ 點解我再打過的MESSAGE又沒了? 你看到嗎?

    ReplyDelete
  4. 因為8月份會到四國廣島旅遊。。如果你唔介意可否給你們的詳細行程給我們作參考?
    另外為何你地去小豆島唔跟去兔子島一樣揸車上船?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 詳細行程係晒個 blog 度囉! 架車坐船去小豆島超貴,係小豆島租架細車仲平!

      Delete
  5. Oic...明白了~ 真是謝謝你回覆^^

    ReplyDelete