2015/04/03

201503 台灣東部第七日 - 初鹿牧場,伯朗大道,悟饕池上飯包文化故事館,台東

台東呢間民宿唔包早餐,我禽晚上網睇下附近有冇吐司同豆漿,比我搵到一間路邊冇名舖仔。我地 9:00 去到,竟然咁早賣晒吐司,咁我就叫左件蛋餅食。即叫即整既早餐,又夠地道,好味!

  街邊賣早餐的小店

蛋餅
今日行程係行山路上返北面。首先我地揸左半個鐘車,去到初鹿牧場。呢個牧場比之禽日去既瑞穗牧場好好多,牧場內有馬車、騾仔、草地上既乳牛,又有山羊仔同豬仔四圍走,仲可以喂佢地食野。瑞穗牧場真係一個牧場,而今日呢個初鹿牧場就係一個觀光牧場,大家自己識得選去邊個牧場啦!

瑞穗牧場

有乳牛

小山羊

小豬

乳牛 BB

仲有得玩!
伯朗大道位於池上鄉,大道位於青綠色稻田中間,因金城武於此地拍攝了伯朗咖啡廣告,所以叫做伯朗大道,而於廣告內出現那棵樹就叫金城武樹。所有汽車都不准進入伯朗大道一帶,我地先泊好車,一落車就好多人叫你租單車去伯朗大道,我地見伯朗大道好似唔係好遠,大約行十分鐘就到,所以走路過去算吧啦!沿路見到有幾棵樹,獨立於田野間,好似 Microsoft Windows XP 張 Wallpaper,好靚,唔通係金城武樹?但樹下又冇咩人,應該唔係。行多一陣,終於去到金城武樹,吓!呢棵甩皮甩骨既樹就係金城武樹?我即刻上網睇下伯朗咖啡廣告既相,棵樹個時好靚架喎!我估應該好似香港棵許願樹咁,因為大多人搞佢,所以搞死左棵樹。我覺得應該係金城武個名搞死呢棵樹,你睇之前見到個幾棵樹,冇金城武個名,佢地依然健康成長,依然咁靚!

伯朗大道旁的稻田

伯朗大道

甩皮甩骨既金城武樹

金城武樹下
悟饕池上飯包係台灣出名既飯包品牌,飯包即係我地講既飯盒。該品牌已經有七十年歷史,起初主要賣比坐長途火車由台東去花蓮既旅客,現在分店開滿全台灣,成為出名的品牌。我地去到池上,梗係順便去悟饕池上飯包老店食午餐。悟饕池上飯包老店裝修成池上飯包文化故事館,門口放有兩卡火車,顧客可以買飯包走上火車卡上食,感覺好似以前坐花東鐵路食飯包既人!

悟饕池上飯包文化故事館

門口有架火車

整得似模似樣

仲有月台位置可以食飯

店內賣野地方都整得好靚

我地係架火車上面搵到位

火車上食飯包

我食既飯包
回到台東,我地去一間台東特產「楊記家傳地瓜專門店」買手信,佢有番薯酥及番薯蜜,番薯酥脆口,番薯蜜軟甜,兩種都係手信佳品。但要留意,番薯蜜只可室溫存放一兩天。另外不可不提就係佢個即烤番薯,隻番薯烤到漏晒蜜汁,入口粉甜,真係堅好食,一定一定要試!

楊記家傳地瓜專門店

超好美烤番薯
位於寶桑路上有一家賣仙草出晒名既仙草屋,仙草熱食、凍食、沙冰,點食法都有。我地 4:15 左右去到,未開門,原來 4:30 先開,我地四圍行下,等十五分鐘到,就有得食啦!我叫了碗凍仙草,配上不同配料,例如綠豆仁、珍珠粉園、紅豆等。呢碗燒真係好得,個燒仙草係以仙草長時間熬煮,唔係用仙草粉整,入口有香濃帶微甘仙草味。真係同係賣珍珠奶茶舖頭叫既一杯杯燒仙草完全係兩回事。

仙草屋

一人一碗燒仙草

燒仙草
我地食完就去臺東鐵道藝術村行左一陣,然後開車上山睇日落同觀星。位於山上有一家「星星部落景觀咖啡」,呢間咖啡屋每日日落時先開門,好有性格。我地日落前到達,佢真係唔開門,我地等左二十分鐘,等到日落先入得。入到去隨便搵個露天位,可以眺望台東市區的景色,然後落單點吐司及珍珠奶茶。天漸漸變黑,台東市的燈光越見明亮。天空亦都可見不少星星。 不過跟澳洲及紐西蘭的密麻麻佈滿繁星的星空差好遠。黎呢度可以睇下夜景,睇下星,好舒服!

台東舊火車站的路軌

有架火車比人影相

星星部落景觀咖啡

入到去自己搵位

台東市夜景
晚餐我地去一間叫「老東台 米台目」食米台目,食之前我都唔知咩係米台目,係民宿個姨姨話一定要試。原來米台目係客家人既粉,台東代表小吃,類似香港既銀針粉。我地一人叫一碗,再點小食,價錢便宜,食物又唔差。綿羊先生食完之後,第二日又想再食多次!

老東台 米台目

老東台 米台目

老東台 米台目
因為晚餐只食米台目,所以大把空位去台東觀光夜市食宵夜。章魚小丸子就食得多,夜市有一檔章魚大丸子,粒丸比平時大一倍以上,不過又係好睇唔好食,我都係鍾意食小丸子多 d。

台東觀光夜市

章魚大丸子

章魚大丸子

買串燒

仲買左烤蟹


No comments:

Post a Comment