2016/04/08

201604 荷蘭第六日 - 阿克馬(Alkmaar),福倫丹漁村(Volendam),荷蘭風車村 (Zaanse Schans)

今日天氣預測,都係陰晴不定,時好時壞,我地照原定行程,9:00 出發,揸一個半鐘車去阿克馬 (Alkmaar)。

阿克馬 (Alkmaar)
阿克馬最出名係傳統芝士交易市場 (Alkmaar Cheese Market),每年四月至九月既逢星期五早上,係市中心既廣場,當地芝士業者就以古老芝士交易方法去拍賣芝士。兩人一組既工人,純熟地以傳統木架搬運芝士,非常有趣。另外場內仲有穿著傳統服飾的荷蘭小姑娘即場售賣芝士,我地為左吸引佢地過黎同我地影相,都買左幾袋芝士。後來返香港開左呢幾袋芝士食,真係好好味喎。係廣場旁仲有間阿克馬芝士博物館,我地張博物館證可以免費入場,所以入左去睇下。

市中心既廣場

滿地芝士

傳統運送芝士

穿著傳統服飾的荷蘭小姑娘

為左同佢影張相,所以買左一袋

袋裡面既芝士

旁邊仲有好多小攤檔

賣芝士既小攤檔

阿克馬芝士博物館
12:00 由阿克馬揸半個鐘車,去到福倫丹漁村 (Volendam)。福倫丹位於海邊,海邊既街上開左不少餐廳、小食店、賣紀念品既小店,就好似我地長洲咁,遠離城市,好簡樸舒服既地方。

福倫丹漁村 (Volendam)

福倫丹漁村 (Volendam)

福倫丹漁村 (Volendam)
所謂靠海食海,黎到呢度,我地既午餐更係食海產啦!係荷蘭,當地人好鍾意食生希靈魚 (Raw Herring)。日本人會將希靈魚切片,再混入一粒粒黃色的魚籽醃製食酸酸甜甜味道既刺身片。荷蘭人就張手指左右大細既希靈魚醃係醋或特製鹽水內,然後成條食。聽聞係福倫丹食希靈魚係好新鮮,所以一定要試下。我係街邊一檔點左一條,個店員幫我張條魚切開一塊塊,唔駛成條放入口,心理上已經好左少少。條魚表面滑潺潺,都幾肉酸。第一塊放入口,感覺都幾核突。不過衝過第一啖既關口,食落又唔錯喎。起碼下次再黎荷蘭,我會再食希靈魚。只係食左條魚仔,更係唔夠飽,我另外仲食左 Fish and Chips 及 Poffertjex (即係 Pancakes),荷蘭既炸魚薯條原來都幾好食架。

賣希靈魚既檔仔

生希靈魚

買炸魚薯條

炸魚薯條

Poffertjex, 荷蘭班 Pancake
我地由福倫丹揸左半個鐘車,去到著名既風車村 Zaanse Schans。好多旅行團都會黎風車村,因為呢度係免費入場。亦因此,村內有好多商店黎賺返遊客錢,例如餐廳,芝士廠、木屐廠、糖果店等。我覺得小孩堤防比較鄉郊,而風車村商業味就較濃,我比較喜小孩堤防。雖然風車村商業味比較濃,不過環境真係好靚既。好多古老既房屋,再有風車、草地、小河流。真係隨便舉起相機影,都影到靚既風景相。

風車村 Zaanse Schans

風車村

風車村

可以入去風車內參觀

風車內睇其他風車

風車內部,用風力去磨穀物

合照

木屐廠


好閃既木屐


由風車村返去烏得勒支 (Utrecht),大約一個半鐘。我地今晚食米芝蓮推介既法國菜,叫 Elvi。餐廳唔係太大,大約十張檯左右,裝修格調走大路既簡約型格路線。我地叫左四道菜既晚餐,價錢係 €40,另外再加生蠔,每隻€2.9 。Elvi 既上菜速度係好正宗既法國餐,超慢!我地真係食足三個鐘。不過慢工出細貨,由頭盤、主菜、甜品都整得好好,賣相同味道都對得住「米芝蓮推介」呢個稱號。

Elvi

Elvi 內


先叫左隻生蠔,再食頭盤

主菜

主菜




3 comments:

  1. 請問去芝士交易市場泊車在那裡呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係交易市場旁有個多層停車場, 地址係 Karperton, Dijk, 1811 MC Alkmaar (€1.74 per hour)

      Delete