2016/04/04

201604 荷蘭第二日 - 海牙 (Dague)

本來今日安排去小孩堤防,但睇手機既天氣預報,今日會落雨,直到明天下午先好轉。咁我地決定轉一轉行程,今日去海牙,聽日先去小孩堤防。海牙離鹿特丹唔太遠,揸 25 分鐘車就去到。我地先泊左車係 1813廣場 (Plein 1813) 既街邊位,1813廣場其實係一個回旋處,中間有個紀念碑,紀念1813年荷蘭脫離法蘭西帝國既統治。

 1813廣場 (Plein 1813) 既街邊位
早餐方面,我地去左一間專食圓圈包  (Bagels) 既店鋪,名叫 Bagels & Beans。幾個月前係南法埃克斯(Aix-en-Provence) 食過圓圈包,飽身比較硬,覺得麻麻地。呢間 Bagels & Beans 既圓圈包就好食好多,即叫即整熱辣辣,飽面香脆,飽內軟熟,再夾配不同既配料同醬汁。我地慢慢嘆完個早餐,跟住諗住出發去觀光,點知落雨啦!個手機天氣 App 真係好準!

Bagels & Beans 內

有一大隻窗可以望見外面

我食呢個 BLT

另一款早餐
第一個地方係去古代拷問器具博物館 (Museum de Gevangenpoort),去到門口,星期一唔開門。原來荷蘭好多博物館、餐廳、店舖,星期一都休息。

海牙係荷蘭既政府機構中心,連荷蘭女王都係住係海牙。我地去到市中心最主要既地標係國會大樓 (Binnenhof) 及騎士廳 (Ridderzaal)。國會大樓係一座建於十三世紀既城堡,於 1446 年成為國會大樓,係荷蘭所有重要事情發生既地方,例如官方接待外賓及女王演說等。而於城堡中央就係騎士廳,騎士廳兩旁都係古老既建築,係海牙最典雅既建築群。係國會大樓另一旁,有個好大既湖,湖上仲有個噴泉,可惜天氣唔好,否則可以影到好多靚相。

荷蘭真係四圍都係河

國會大樓 (Binnenhof) 及騎士廳 (Ridderzaal)

全景圖

騎士廳 (Ridderzaal)

有個噴泉



荷蘭官方出左一張博物館証 (Museumkaart),拎住呢張証可以一個月內,免費入去好多美術館及博物館。我計過我地花€59.9 買博物館証會比較化算,所以去到莫里斯皇家美術館就立即買左呢証。

莫里斯皇家美術館 (Mauritshuis Museum) 係國會大樓旁邊,呢座建築係荷蘭文藝復興時期風格既豪宅,入到去唔似係美術內,好似去左一個收藏家既屋企睇展品。莫里斯皇家美術館既鎮館名畫就係荷蘭畫家 Johannes Vermeer 既《戴珍珠耳環的少女》(The Girl With The Pearl Earring)。

莫里斯皇家美術館

美術館內好華麗

唔似一般美術館

戴珍珠耳環的少女



午餐打算去憑蘋果批連續多年獲獎既 Dudok,去到門口職員話今日比人包場。跟住行去一間叫 Cheesecake Company,呢間星期一又唔開門。我地是但走左入去一間好細間既小店,名字叫 De Prinsekelder,我都唔知呢間係食咩菜,只係見佢個櫃有好多不知名既食物,我地亂咁叫,叫左個牛角飽夾蛋餅,一份好似早餐既太陽蛋煙肉麵包,未食入口都覺得個配搭有些少奇怪。

食唔到呢間 Dudok 既蘋果批,好失望!

海牙市內有電車

又有條河

午餐既小店
梅斯達格全景博物館 (Panorama Mesdag) 係一個幾特別既地方,大家入去主要係睇一幅 360 度既油畫,呢幅畫高 14 米,360 度一個圈就闊 140 米,以一比一既比例畫出 1881 年海牙海岸席凡妮根海灘既景色。呢幅畫更係世界上現存最精致、最大的全景圖。不過入場費要€10,都幾貴。好彩我地張博物館証包免費入場,否則真係要諗一諗。

梅斯達格全景博物館

張全景畫都好真



海牙另一個最著名既地方就係國際法庭,即係和平宮 (Vredespaleis)。和平宮有個導覽團,每位 €9.5,不過因為我上網見冇晒英語團,所以冇訂到。我地只係去到門口望下,影下相,跟住就揸車去席凡妮根海灘 (Scheveningen)。

國際法庭,和平宮

和平之火
席凡妮根海灘係荷蘭最有名既海邊度假勝地,我地去既時間天氣仲係比較寒,所以好少人。席凡妮根海灘有一座豪華宮廷式酒店 Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague,係呢度既地標,裡面有賭場。而酒店前門就係 The Boulevard 海邊大道,大道上有好多餐廳、酒吧及商店,不過因為唔係旺季,好多都冇開門。係海灘上有個大碼頭一直伸出海中心,碼頭有上下兩層,上層是露天步道,睇風景最佳,下層係一些商店及酒吧,不過都係冇開門。係淡季黎呢度,真係冇咩野睇,我地一個鐘多少少就離開去附近超級市場行下。

Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague

席凡妮根海邊

席凡妮根海灘

有得跳笨豬跳



超級市場掃貨

好多櫻花

開得好燦爛

大特寫
晚餐打算去席凡妮根海灘既一間米芝蓮餐廳,叫 CottonTree Mer。呢間餐廳位於海灘旁,向住日落美景,環境一流。但去到門口發現冇開門,唔通又係星期一休息?今日午餐及晚餐想去既餐廳都唔開門,好唔順利呀!

CottonTree Mer, 冇開門, 又冇得食!
唔知食咩好之下,決定揸半個鐘車返去鹿特丹一間係 Tripadvisor 第二位既餐廳,叫 Fjord Eat & Drink。今次醒啦,我地即刻打電話去睇下佢有冇開,順便訂左 8:30 既位。去到 Fjord Eat & Drink,佢有個三、四或五道菜既驚喜套餐 (3, 4 or 5 courses surprise menu),我地睇左好耐個菜單,有人想食套餐,有人想食單點。當點菜時,個侍應話如果叫驚喜套餐就要成檯所有人都叫,仲要大家一定要係同一數量既菜,咁我地就所有人食四道菜既驚喜套餐,每位 €36。等左好耐,第一道菜係一個海鮮拼盤,有魚生、生蠔及蝦。魚生同蝦都算可以,個生蠔就唔算新鮮。下一道菜係一個八爪魚腳,呢個煮到好軟身,好入味,不過有少少太咸。主菜就係牛扒,牛扒唔太厚身,所以做唔到外脆內軟既口感。最後個甜品係雪芭加一塊餅。雖然佢叫驚喜套餐,但係我唔太有驚喜,要比分我只係比 65 分!

Fjord Eat & Drink

食 surprise menu

頭盤有海鮮拼盤

另一個頭盤係八爪魚

主菜係牛扒



No comments:

Post a Comment