2016/04/05

201604 荷蘭第三日 - 鹿特丹(Rotterdam),小孩堤防 (Kinderdijk)

今日將會去小孩堤防 (Kinderdijk) 睇風車,但天氣預報話早上有雨,下午先晴天,所以我地早上會去鹿特丹行下街先。

早上酒店附近都好好天
禽日下午係海牙光顧唔到憑蘋果批連續多年獲獎既 Dudok,原來佢係鹿特丹都有分店,所以我地一早 9:30 出門口就去鹿特丹。呢間 Dudok 好大間,樓底超高,一面係落地玻璃牆身,光線直射入室內,好舒適既環境。Dudok 主打係食簡單既食物,例如湯、沙律、飽點、甜品等。我叫左個招牌蘋果批,可以跟雪糕或忌廉,另外仲叫左份蛋煙肉腸多士。個招牌蘋果批外層鬆化,內裡蘋果既小小酸味再配小小甜既醬,非常美味。呢個蘋果批真係我食過最好味既蘋果批,而家講返都好想再食!

Dudok

內裡裝飾好典雅

大大份既蛋煙肉腸多士

極好味既蘋果批
我地係鹿特丹行下 De Bjenkorf 百貨公司及 Lijnbaan 商店街,大約 12:45 就出發去小孩堤防。

 De Bjenkorf 百貨公司

Lijnbaan 商店街
由鹿特丹去小孩堤防只係半個鐘車程,呢度入場費係 € 7.5 一位,包括可以入去睇風車,登上其中兩座風車及觀看一個有關小孩堤防歷史既影片。如果想坐船遊小孩堤防,就要另外再比 € 5。我地一到步首先食左野先,呢度附近其實冇咩餐廳,得小孩堤防旁邊一間小食店,我就係呢間店叫左個湯同三文治。

係小孩堤防外既商店門口,第一次見咁大隻木屐 (後來好多地方都有)

三文治午餐

小孩堤防
小孩堤防一共有十九座風車,大約係1740年左右開始建成。當時建做風車主要係抽取過多既水,令到呢一帶底於水平線既地方免去水患既問題。而家抽水既工作已經由電泵取代,呢十九座風車就為左觀光客而保留下。係 1997 年,小孩堤防更被納入為聯合國世界文化遺產。

終於親身見到荷蘭風車

荷蘭風車
遊覽小孩堤防可以坐船、踩單車,而我地就選擇步行,可以一路行一路影下相。好彩地,個天氣預報真係好準,下午天氣真係好轉,可以見到藍天!係天氣好下,影出黎既風車都特別靚。






過幾日,我地去埋風車村 (Zaanse Schans) 睇風車,我個人比較喜歡小孩堤防,因為呢度商業味冇咁濃。風車村內好多賣野既店舖,又芝士、又零食、又木屐。但小孩堤防真係只有睇風車,入去風車內部參觀,而小孩堤防四周既風景都比較大自然。因為真係太鐘意小孩堤防,我地都唔捨得走,係度足足玩左四個鐘有多。

我地 5:30 揸車返去鹿特丹,今晚去第一日因人太多,所以幫襯唔到既燒雞店 Alan & Pim's。我地 6:00 左右去到,店內已經超多人,我地等左一陣,好彩剛剛有最後一張六人檯。燒雞有四種口味,A&P 招牌口味、Provence 普羅旺斯 口味、Bitter Sweet 苦甜口味及泰式口味。可以叫一隻或半隻,半隻既價錢由 € 10 至 € 12。我地每人叫左一份半雞,有人揀招牌口味、有人揀普羅旺斯口味,另外再加左薯條同沙律。燒雞外層佈滿香料,我地睇見隻雞,都唔識分招牌口味同普羅旺斯口味,我是但拎一碟就食啦!因為外層既香料,入口好惹味,而雞肉又唔會太嚡,唔怪得成日都咁多人幫襯啦!

 Alan & Pim's 燒雞店

A&P 招牌燒雞



食完飯,我地就揸車去鹿特丹市場行下,仲行埋地庫既超級市場。跟住就出去市場外等天黑,影下市場既夜景。鹿特丹市場既天花壁畫,晚上係燈光影照下,原來真係好搶眼,好靚!

鹿特丹市場

鹿特丹市場旁摩天輪

入夜後既鹿特丹市場


No comments:

Post a Comment