2016/04/09

201604 荷蘭第七日 - 羊角村(Giethoorn),阿姆斯特爾芬櫻花祭典 (Amstelveen Cherry Blossom Festival) ,阿姆斯特丹 (Amsterdam)

今日去另一個旅程亮點地方羊角村 (Giethoorn)。由酒店去車程唔駛一個半鐘,去到羊角村,我地將架車停係旅客服務中心旁既停車場,免費既!

羊角村入村既水道
羊角村係一個有「荷蘭威尼斯」之稱既小村莊,村內冇汽車,冇馬路,取而代之就係小船及河道。而河道上有百多條小木橋,係當地各家各戶既主要出入通道。我地由旅客服務中心經河邊行入村,河邊有好多店舖租電動小艇比遊客自己揸,好似好好玩。我地決定先入村影左相先,然後再租艇玩。

農場博物館







入到村,好似去到童話世界。河兩旁青翠既草地,有不少童話世界出現既小屋,屋頂係舖滿蘆葦草既。最好係成個村都唔係太多人,好寧靜!有時屋裡既家貓仲會走出黎散步。






我地行左一個半鐘,跟住就去租艇玩。我地六個人剛剛好一架艇,由河道穿過不小木橋,再駛去一個大湖,再轉返入河道,駛一圈大約一個鐘。租艇費超平,一架艇都只係 € 15。係艇上欣賞羊角村又係另一種風貌,有時間一定要租架艇玩下!

自己係河道揸船



今日午餐真係超簡單,我地去返停車場旁邊既 SPAR 超級市場買麵包就算啦!

超簡單午餐
下午2:00 由羊角村揸車去阿姆斯特丹附近一個叫阿姆斯特爾芬 (Amstelveen) 既地方。我地專登黎係因為一個叫 Kersenbloesempark 既公園,今日剛剛有個櫻花祭典活動 (Amstelveen Cherry Blossom Festival)。去到公園附近,人山人海,四圍泊滿車,我地是但搵個唔阻人既地方泊左架車,跟住隨人潮行去公園。呢度多人既程度真係好似我地新年去行花市。

入到公園中間既櫻花祭典場地,好震撼!一大片草地上都係滿開既櫻花,好多人坐係櫻花樹下觀賞櫻花。係會場中間有個小場館,有日式既旗掛左係度,仲有打太鼓既人,同埋小攤檔賣日式小食,我仲以為自己去左日本!我真係估唔到,係荷蘭竟然都有咁多同咁靚既櫻花睇!

櫻花祭典

超多人

有日本既太鼓

櫻花

櫻花


5:15 我地就揸車去阿姆斯特丹,係阿姆斯特丹泊車又難搵位,又貴。所以我地將架車泊左係市中心外圍  Zeeburg 既泊車轉乘 (P+R: Park and Ride) 停車場。我地泊好車,再轉電車入市中心,就可以用電車票以 €1 泊 24 小時。由 Zeeburg 坐電車去市中心都只係 12 分鐘。

電車去到阿姆斯特丹火車站,一落車,正前面就係阿姆斯特丹最旺既 Damrak 大街,街頭左邊有個湖,湖後面既房屋,就係時常係阿姆斯特丹明信片出現既夾窄纖瘦房屋。

阿姆斯特丹火車站

明信片出現既夾窄纖瘦房屋


沿 Damrak 大街行,我地第一個見到既博物館係性愛博物館 (Sex Museum)。阿姆斯特丹以開放著名,吸食大痲及紅燈區都係合法既,所以性愛博物館都可以光明地座落於人來人往既大街上。唔知係唔係任何人黎到阿姆斯特丹都開放左,我地居然一家六口,一齊入去參觀下。性愛博物館因為係私人博物館,我地張博物館證就唔用得,入場費每人 €4。入到去,唔好似為係黑黑暗暗、神神秘秘咁,裡面光光猛猛,人來人往。各樣既裸露相片、性愛用具展現眼前。因為真係好多人,所以完全唔會尷尬。好難得咁多人正正經經咁去參觀有關性既展覽!

Damrak 大街

性愛博物館
Damrak 大街開滿不同既商店,當中係水壩廣場 (Dam) 旁有大百貨公司 de Bijenkorf。另外仲有一間排晒長龍既薯條店叫 Manneken Pis,大家可以去試下!

Manneken Pis 薯條店

de Bijenkorf 百貨公司
係人來人往既大街行到 8:15 左右,我地就去左水壩廣場附近一間叫 CAU Restaurant 食牛扒。CAU 全寫係 Carne Agentina Unica,係一間專食阿根廷烤肉既餐廳。餐廳以阿根廷傳統炭火烤肉,所以特別惹味。我叫左一份 500g 既大牛扒,兩個人食。塊扒以木板上,只係聞到炭火既香味,已經流晒口水。切開一睇,真係比到 Medium 我。入口都好得!有八十分左右!稍為輸少少比烏得勒支既 American Steakhouse Broadway。

CAU Restaurant 

CAU Restaurant 內

我叫既 500g 大牛扒

肉汁鮮嫩
黎到阿姆斯特丹既夜晚,更係去紅燈區啦!阿姆斯特丹既紅燈區位於Damrak 大街既東面,入夜後人頭湧湧,更見熱鬧!我地隨人潮而行,終於見到我地俗稱既「金魚缸」,係玻璃後面,迷幻霓虹光管下既就係荷蘭既性工作者。佢地真係燕瘦橫肥,咩野類型都有。我心諗當街當巷,仲咁多人係度行,邊會有人明目張膽行入去幫襯。說時遲那時快,就見到有個男人問價,跟住講啱左,行入去,個性工作者就拉埋個簾,開工啦!阿姆斯特丹果然係好開放既城市,真係大開眼界!

賣大麻既店

一棵棵大麻

紅燈區


人來人往,睇既多,幫襯既少


No comments:

Post a Comment