2016/04/07

201604 荷蘭第五日 - Miffy 兔博物館,庫肯霍夫公園 (Keukenhof),阿積士球場 (Ajax ArenA Stadium)


禽日講過間酒店 Star Lodge Hotel Utrecht 真係麻麻地,但都仲有一個好處既,就係包早餐。佢個早餐好簡單,得幾款飽、芝士、火腿同蛋。我地黎緊幾日都係食呢個早餐。

早餐
烏得勒支四周見到最多既就係 Miffy 兔,係街頭海報見到,火車站見到,商店內又見到。原來烏得勒支係 Miffy 兔作者 Dick Bruna Huis 既故鄉,Miffy 兔既發源地。而當地仲有一間 Miffy 兔博物館,今早我地就去左呢個博物館探下 Miffy 兔。博物館入場費 €12.5,我地用博物館証就免費入場。Miffy 兔博物館唔好以為真係一個介紹 Miffy 兔歷史同展出 Miffy 兔珍貴展品既博物館,呢間博物館其實似一個兒童游樂場,四周佈置成 Miffy 兔色彩繽紛既世界,勁多小朋友開心地四圍走。如果比 €12.5 入黎,就真係好貴。

Miffy 兔博物館








11:00 由烏得勒支揸一個鐘車去到庫肯霍夫公園 (Keukenhof)。庫肯霍夫公園係今次旅程既重點,因為庫肯霍夫公園每年只由三月尾開到五月尾,我地去到剛剛開左一星期左右。庫肯霍夫公園佔地 33 公頃,係全世界最大既花園,園內種植左超過七百萬株不同種類既花,當中有超過八百總不同品種既鬰金香。

庫肯霍夫公園 (Keukenhof) 入口



庫肯霍夫公園入場費每位 €16,停車場就 €6 一架車。入到園內,好似去主題公園咁,先拎張地圖,然後計畫下點行。園內劃分了不同的區域,可能我地剛開園一星期就到,好多戶外既鬰金香都未開,好彩其他花都開得好靚。而荷蘭呢個時侯係櫻花季節,園內亦有不少盈開既櫻花。係園內有個好大既溫室,裡面有極多不同既鬰金香,雖然戶外鬰金香未開,呢個溫室既鬰金香都可滿足前來既遊客。

庫肯霍夫公園內

有櫻花







有間 Miffy 屋仔
溫室內有間餐廳,我地就係呢度求其食少少野,然後爭取時間去睇花。我地玩到下午 3:30,大約玩左三個半鐘,只係行左公園既大半。離開時,係公園附近既公路,可以停埋一邊,影下彩虹花田。

溫室



午餐既地方


花田
我地趕住就,係因為要去阿積士球場 (Ajax ArenA Stadium) 參加今日最後一場 4:30 出發既球場導賞團。導賞團每位 €16,參觀大約一個半小時。好多荷蘭名將都曾經效力阿積士,例如告魯夫、雲巴士頓、柏金、雲達沙、列卡特等。入到去球場,我地更係找尋呢班名將既腳毛啦!可能清潔工人打掃得太好,真係毛都冇條,唯有見到名將們既相片都照影!

阿積士球場 (Ajax ArenA Stadium) 

雲巴士頓

開記者會

更衣室



大約 6:00 ,我地揸車返烏得勒支 (Utrecht)。我地今晚又去返運河一帶食晚餐,我地是但入左一間叫 Fusto D'oro 既意大利餐廳,呢間餐廳同禽晚間餐廳一樣,係洞穴式倉庫改建。不過禽晚間餐廳裝修得靚好多。我地叫左沙律、薄餅、意粉等,整體黎講,都好正宗意大利味道,幾好食。

烏得勒支 (Utrecht)

城內有塊 Miffy 牌

烏得勒支舊城區




意大利餐廳






No comments:

Post a Comment