2018/04/04

201804 冬遊瑞典丹麥第十一日 - 菲英村 (Funen Village),哥本哈根 (Copenhagen)

今日會離開奧登斯,返去哥本哈根。返去前,我地先揸車去奧登斯附近既菲英村 (Funen Village),車程大約二十分鐘。我地 9:30 出發,準時係佢 10:30 開門時間到達!

菲英村門口泊車



菲英村係一個模擬安徒生時期既菲英 (Funen) 村落,即係大約十八世紀既時候。村落內有不同既木屋、池塘、圈養動物及農地,真實地重現當時既生活景象。不過,最大問題係冇人,成個村落得少少工作人員行黎行去,唔會好似斯德哥爾摩既斯堪森露天博物館 (Skansen)咁搵戲子扮下當時既人,又唔會有野賣下。間間都係冇人既空屋,好似一個荒廢左既舊村落。因為之前落左雨,村內既路變晒爛泥路,又四圍水氹,真係好難行。我對呢個菲英村有少少失望囉!















由菲英島揸車返去西蘭島,我地去左 Ringsted Outlet。呢度既野都算比出面平,我都係 Le Creuset、Superdry、H&M及 Nike 買到野。







係 Ringsted Outlet 揸半個鐘車,哥本哈根附近有另一個 Outlet,叫 Copenhagen Designer Outlet 。呢個 Outlet 係室內既,似一個大購物商場。裡面都有 Le Creuset 等舖頭,但唔夠 Ringsted Outlet 平。





我地本來打算返哥本哈根先食晚餐,但係 Copenhagen Designer Outlet 旁有間好大既宜家傢俬,我地黎左北歐十一日,都冇去過宜家傢俬,所以決定去呢間食晚餐。係宜家食野,都係肉丸、肉醬意粉、煙三文魚等,價錢同香港差唔多,以丹麥黎講,係超級平。




今晚我地住係一間叫 CPH Studio Hotel 既酒店。位置係機場同市中心中間,都算方便。酒店走工業風,房內有個少少開放式煮食地方。酒店外整條街都可以泊車,好多車位,不過亦都好多車,我地成 9:00 先去到,差不多要去到街尾先搵到位泊車。



有自助洗衣房,要比錢,唔太貴!

No comments:

Post a Comment