2018/04/03

201804 冬遊瑞典丹麥第十日 - 奧登斯 (Odense)

今日既天氣好差,不時落毛毛雨。我地今日既安排係奧登斯 (Odense) 市內觀光。係房內食左早餐,我地就行去市中心。丹麥有童話王國之稱,而著名既童話書作家安徒生既故鄉就係奧登斯,所以係奧登斯市內可以搵到好多有關安徒生既足跡。

自家早餐


我地首先去參觀安徒生博物館 (HC Andersen's Museum),入場費 DKK110,包埋另外四個市內既景點,分別係安徒生出生地 (H.C. Andersen Birthplace)、安徒生兒時故居 (H.C. Andersen's Childhood Home)、歷史文化博物館(Møntergården) 及 打火匣兒童文化中心 (The Tinderbox)。講返安徒生博物館,入到去首先會見到安徒生既石像,安徒生名就聽得多,今次係第一次見到佢個樣,原來佢都好高,面長長,睇個樣比較瘦削。館內有介紹佢既一生,原來佢出身係貧窮既家庭,成長後喜歡出國旅行,一生都冇結婚。行完博物館真係可以了解多左呢個咁出名既人。








係安徒生博物館附近就係安徒生故居,呢度係安徒生 2 至 14歲成長既地方。間屋算細 (但都比香港既屋大好多),簡簡單單。

安徒生故居就係左手邊間屋

附近既屋都係保留安徒生時期既樣貌




係市中心有奧登斯市政廳及 St. Canute's Cathedral 教堂,市政廳冇得入去,所以係門口影張相。教堂就可以入去,教堂內好簡潔,唔太特別。


奧登斯市政廳

St. Canute's Cathedral 教堂





安徒生兒時故居亦都係一間好細既屋,不過屋後有個小小空地,據說安徒生幻想呢個空地係一個大花園。





屋後空地


今日我地有特別指定既地方食午餐,我地行過見到有個 Arkaden Food Market,入到去地方好整潔,我地就決定係呢度食午餐。話說我地去左一間買中東包 pita 既舖頭,點左一個 DKK75 既餐,咁個老細就開始整包啦!差唔多整好左個包,佢就收錢,咁我比張信用卡佢,佢話只收 Mobile Payment 或現金,我冇現金,就諗住比 Mobile Payment,即係 Apple Pay 啦。點知佢既 Mobile Payment 原來係指用 SMS 短訊黎比錢。我同佢講話我地冇,我問佢附近有冇提款機,佢同我講左,但好似都幾遠。佢見我地唔知點好,佢同我講請我地食,唔收錢,仲問我地要咩醬汁。嘩!我真係估唔到!好有愛呀!唔怪得丹麥可以成為最快樂既地方啦!咁我身上有少少港紙,我就比左佢就當紀念品!



好有愛既小店






奧登斯市主要有關安徒生既地方都去晒,我地買果張入場劵包埋個歷史文化博物館 (Møntergården),所以我地就走去睇下!歷史文化博物館主要介紹菲英島 (Funen) 地區既歷史,展現中古時期既生活,以及奧登斯既發展史。我對呢方面既博物館麻麻地,所以好快就行完。



奧登斯既商店街係位於 Vestergade ,我地行左一陣,入埋去 Magasin 百貨公司。跟住就去左一間叫 Riceteria 既咖啡店飲下午茶。













我地 7:30 左右去到 Gastroteket 餐廳食晚餐。Gastroteket 係一間主打健康飲食既餐廳,食材首選有機蔬菜及符合動物福利農場既肉。菜單由廚師以當日食材決定,兩道菜既套餐,價錢 DDK249。我地當日既頭盤係蝦沙律,唔知心理定係真係有機蔬菜既關係,沙律既蔬菜真係好新鮮同好甜。主菜就係牛仔胸肉,塊牛仔肉可能真係屬於生活係動物福利農場既牛仔,又真係幾好味。二百幾蚊,兩度菜,可能算中上價錢,不過我自己覺得以食材黎講,可以啦!





沙律

牛仔胸肉


返酒店時見呢條橋幾靚

橋上影落去


No comments:

Post a Comment