2018/04/05

201804 冬遊瑞典丹麥第十二日 - 希勒勒 (Hillerod),赫爾辛格 (Helsingor)

今日既行程係北上,先去希勒勒 (Hillerod),再去赫爾辛格 (Helsingor),晚上回哥本哈根機場還車。我地一早出發,揸車去搵早餐食,我地去到希勒勒,見到有間咖啡店,就停車入去食早餐。






係希勒勒既腓特烈堡 (Frederiksborg Slot) 擁有北歐凡爾賽宮的美譽,而又被稱為「水晶宮」。可想而知,一定唔野少!腓特烈堡入場費 DKK75,有哥本哈根卡 (Copenhagen Card) 可以免費入場。我地第一日買既哥本哈根卡,終於今日可以出場!(我之前第一日有介紹既張卡:張卡可以免費乘坐哥本哈根區域既交通公具,以及可以免費入去 86 個景點及博物館,就算係 Hillerød 既 Frederiksborg Castle ,以及 Helsingør 既 Kronborg 佢都包,所以好抵用。我地買左 72 小時既 Copenhagen Card,一個人 DDK659。)




腓特烈堡地方好大,除左城堡,仲有個超大既花園。我地係度玩左兩個鐘,都只係參觀左個城堡,冇去到個花園。腓特烈堡個城堡裡面真係好靚,尤其是裡面個教堂,金碧輝煌!其他既房間、通道及樓梯,不論地下,牆身及天花都有雕刻,油畫等裝飾品。









離腓特烈堡半個鐘車程左右,就去到路易斯安那現代藝術博物館 (Louisiana Museum of Modern Art)。我地黎呢度,除左因為張哥本哈根卡可以免費入場之外,佢剛剛好有個短期展覽,展出畢加索既陶瓷作品。畢加索既陶瓷作品都係帶有佢油畫膽鮮明線條既風格。係博物館仲有畢加索創作時既黑白短片,平時只係見過畢加索既相片,今次都係第一次睇見畢加索本人既影片。(原來 Youtube 都有呢段片:https://www.youtube.com/watch?v=X59U4mUqWtw)








我地再揸左二十分鐘車,去到赫爾辛格 (Helsingor)。大家去哥本哈根除左會去今早既腓特烈堡,仲會去埋位於赫爾辛格 (Helsingor)既克倫堡。克倫堡入場費 DKK90,用哥本哈根卡亦可免費入場。克倫堡係莎士比亞名劇「王子復仇記」劇情發生既地方,我對「王子復仇記」冇咩認識,所以冇咩野可以聯想。對比返腓特烈堡,克倫堡簡單好多,好多房間都只係四面白牆。如果安排同一日參觀腓特烈堡及克倫堡,先去克倫堡會冇咁失望。











參觀完克倫堡都已經係下午 4:00,我地竟然係未食午餐。係赫爾辛格有個叫 Værftets Madmarked 既地方,係一個船塢改建既街頭小食中心!我地泊好車係門口,突然落超大雨,由門口行入去Værftets Madmarked 個短短路程都成身濕晒。係Værftets Madmarked 內有不同既街頭小食店,因為時間又唔早又唔遲,所以冇咩人,我地叫左個阿根廷飽,快快食完就赫爾辛格市內觀光。





我地係市內既 Standgade 商店街行左一轉,再入左去一個叫 Bycenter 既商場,大約行左一個鐘左右,因為都冇咩特別野睇,所以大約 6:00 左右就揸車返哥本哈根。





車程大約一個鐘左右,我地揸車返去哥本哈根機場還車,然後坐火車返去市中心既 Norreport 火車站。我地去返第一日既 Torvehallerne 市場外搵野食。時間已經 8:00 多,眼見四周好多舖頭都關左門,附近有一間叫 Antipasti 餐廳,裡面都幾多人,咁我地就入去食晚餐。餐廳似我地香港既快餐店,先比錢買野食。我地一人叫左一個意粉,價錢大約 DDK 125 至 160。呢度既意粉,一份既份量都幾大,又有鑊氣,真係唔錯!




No comments:

Post a Comment