2018/04/02

201804 冬遊瑞典丹麥第九日 - 比隆樂高樂園 (Legoland, Billund)

丹麥係樂高積木 (Lego) 既發源地,咁全球第一個樂高樂園 (Legoland) 當然係位於丹麥啦。今日我地就係去呢個全球第一個係 1968 年開幕既樂高樂園。



丹麥既樂高樂園位於比隆 (Billund),我地由奧登斯 (Odense) 去,車程大約一個半鐘。所以我地好早於房內自製三文治早餐,食完就 8:30 開車,10:00 去到樂高樂園。

入口
樂高樂園入場費每位 DKK389,泊車費就  DKK50。係亞洲既日本同馬來西亞都有樂高樂園,但我兩個都冇去過。我只係去過德國既樂高樂園,所以我只可以同德國既比較。呢度話晒都叫做全球第一個樂高樂園,所以裡面好多野玩,全園分左九個區域。最吸引既更係以 Lego 積木呈現出丹麥以及其他地方既名勝既 Miniland。

哥本哈根既新港





丹麥既火車





比隆樂高樂園仲有過山車、鬼屋、單軌車、小火車及水族館,真係好多野玩。









午餐我地係園內食漢堡及牛扒,係貴少少,DDK179 一個,仲唔包野飲!

食漢堡及牛扒餐廳







玩左成日,我地下午差唔多 5:45 先離開返去奧登斯 (Odense)。

之前上網見過北歐非常流行食自助餐,而價錢又唔貴,所以我地今晚就去試下。由 Legoland 回程既路途上,我地上 Tripadvisor 既網即刻搵下係奧登斯有邊間自助餐餐廳,當中有一間叫 Flammen 既都幾高分,我地就決定今晚去呢間。



BBQ 燒肉區


Flammen 餐廳 DKK199 一位。佢個沙律吧好多配料,佢話超過五十種。另外佢仲有個 BBQ 燒肉區,佢話最少有 15 款肉,我行去問,有常見既牛、羊、雞及香腸外,仲有火雞、鱷魚肉及班馬肉。味道就中規中距,勝在價錢唔貴,又多不同既肉比你食。如果去到北歐,不妨試一餐同我地香港唔同既自助餐。

沙律吧











No comments:

Post a Comment