2018/04/01

201804 冬遊瑞典丹麥第八日 - 斯德哥爾摩 (Stockholm),奧登斯 (Odense)

今日我地會離開瑞典,返去丹麥,目的地係奧登斯 (Odense)。由斯德哥爾摩去奧登斯,我有考慮過揸車、坐飛機或者坐火車。首先由斯德哥爾摩揸車去太遠,唔可行。飛機就冇直接去到奧登斯,只可以飛去哥本哈根再轉車。火車亦都係要先坐到去哥本哈根再轉。考慮左價錢同時間,我決定坐火車去哥本哈根機場,再係哥本哈根機場租車自己揸去奧登斯。
坐車去斯德哥爾摩火車站

由斯德哥爾摩去哥本哈根既火車,本來四個多小時就到。但因為剛剛有鐵道維修工程,所以所有快車都取消晒,我地只可選擇坐七個小時既 Snälltåget火車。為左比較舒適,我地買左頭等位坐,價錢係 SEK 318 一個人。

Snälltåget 火車

早上 7:15 出門口,先坐電車 22 號,再轉地鐵 17 號,大約 7:50 去到中央火車站 (T-Centralen)。我地班火車 8:30 開車,所以我地仲有時間係火車站買早餐上車食。

德哥爾摩火車站

買早餐
今日其實可以算係七日行程後既一個休息日,大家係架火車食下野,瞓下覺,玩下電話。大約下午 3:00 就到達瑞典邊境既 Malmo 站。跟住我地再轉坐 20 分鐘火車,經過連接兩個國家既松德海峽大橋 (Øresundsbron) 抵達哥本哈根機場。

頭等位



餐卡


沿途景色
瑞典邊境既馬爾默 (Malmö) 火車站

係機場既 Lagkagehuset 麵包店食左個包,跟住就去租車公司攞車。今次係租左架 Opel Insigna 旅行車,但租車公司升級左架 BMW X1 比我。我地有四個大行李,要放入去架 X1 既車尾係有少少難度。後來發現係尾箱底有個暗格,打開左個暗格就可以放晒四個大行李。

Lagkagehuset 麵包




四個大行李
由哥本哈根揸車去奧登斯,大約兩個鐘。途中要經過連接丹麥西蘭島和菲英島既大貝爾特橋 (Storebælt),過一次要 DKK245,差唔多 HK$300,勁貴。我地同租車公司買定橋費,去到收費站用條碼一掃就可以啦。

大貝爾特橋 (Storebælt)

去到奧登斯已經晚上 6:45 左右,我地租左一個兩房服務式住宅住三晚。呢間屋係市中心旁既一個小山丘,係一個全住宅既小社區,好寧靜,返去市中心都只係幾分鐘車。我地住呢間屋有四層,我地住最頂三及四樓,因為冇電梯,所以要自己拎行李上去,而個屋主都會幫手拎既。呢間屋既裝修好有簡約既北歐風,一入去已經好舒適。因為我地係屋既斜頂內,所有牆身都係斜既,對我地住開正正方方屋既人黎講,好新鮮!







大約 8:00 ,我地揸車返去市中心搵野食。係市中心有好多街邊泊車位,唔算難搵位,而夜晚時段唔駛比錢。我地泊好車,係市中心內走左入去一間叫 La Melisa Italiensk Restaurant & Steakhouse 既意大利餐廳,餐廳有五個套餐,包頭盤、主菜及沙律吧,佢既主菜主要係牛扒,而頭盤就有三文魚、蝦等可選擇,價錢由 DDK169 至 DDK299。當食物黎既時候,真係有驚喜,份量夠,賣相及味道都唔差,以呢個價錢,好滿意啦!

奧登斯











No comments:

Post a Comment