2018/03/31

201803 冬遊瑞典丹麥第七日 - 斯德哥爾摩 (Stockholm)

今早會先去舊城區既斯德哥爾摩王宮 (Stockholms slott) 參觀,跟住睇埋 12:00 既衛兵交接儀式,所以我地 9:30 就出發。斯德哥爾摩王宮係瑞典國王既官邸以及舉辦皇室接待活動既地方,內有超過 600 間房間,分佈於七個樓層,係歐洲規模最大既王宮之一。王宮既入場費係 SEK160,景點有王宮城堡、藏寶閣、三皇冠博物館、古物博物館及皇家教堂。














我地 10:30 開始參觀王宮,行左一個半鐘,只係夠時間睇左王宮城堡。12:00 就出返去王宮外既廣場睇衛兵交接儀式。個衛兵交接儀式跟其他國家既分別不大,但去到最後,奏樂隊會留底表演輕鬆既樂曲,與民同樂,係其他地方既衛兵交接儀式我未見過有呢個咁特別既表演。



斯德哥爾摩既市政廳 (City Hall) 係諾貝爾獎頒獎典禮及宴會的舉行地點。要入去參觀,一定要參加導賞團,由認可導賞員帶我地入去,入場費係 SEK90,大約需時 45 分鐘。行程第一個地方係 Blue Hall,Blue Hall 就係諾貝爾得獎者及賓客享用晚宴既會場。係 Blue Hall 有一條大樓梯,各得獎者就係由呢條樓梯慢慢步下到晚宴會場。

斯德哥爾摩市政廳





Blue Hall


上左二樓,可以參觀市政廳議政既議會大廳 (Council Chamber),每個星期三瑞典既 101 位議員都會係呢度開會。



議會大廳 (Council Chamber)

跟住就會去到諾貝爾獎頒獎典禮跳舞慶祝既 Golden Hall,成個 Golden Hall 都由金箔馬賽克砌成。可以幻想一下,係諾貝爾獎宴會時,各得獎者及賓客係閃爍燦爛既燈光下,大家一齊係呢度起舞,真係好夢幻。


Golden Hall
今日既午餐,我地去左位於Hötorgshallen市場地下既 Kajsas Fisk 海鮮店。呢間店係網上好多推介,因為價廉物美。而大家最推薦既係佢既鮮魚湯,每客 SEK120。魚湯用料豐富,有蝦有魚,飲完仲可以免費添飲一碗。如果只係飲湯就當然未必飽,佢既殺手鐧係麵包同沙律任食,所以一定可以食到飽飽!





我地今日要去既景點都去晒,剩低既時間就係 Drottninggatan 既一帶既商店區行下。講開又講,係瑞典七日,竟然未見過宜家傢俬,為左打張卡,我地係 Google Map 搵左附近既宜家傢俬,係門口影左張相。






行完商店區,我地坐地鐵返去舊城區 (Gamla Stan) 行下,係舊城區地鐵站對面有一間叫 The Flying Elk 既餐廳,佢門口有張米芝蓮星星餐廳既貼紙,仲要係三星喎。好!我地行完舊城區就黎呢度食晚餐。我地去舊城區主要係要搵一塊之前見過既口水肩比我個姪女,好彩呢度既舖頭都開得夜,我都買到呢塊口水肩。

舊城區

舊城區
我地走返去 The Flying Elk ,佢問我地有冇訂位,我答冇,佢話今晚滿左,有少少失望。跟住個職員同我講可以去旁邊一間叫 Gaston 既餐廳,都係佢地既,係同一個廚房,野食都差唔多,但比較 Causal 。

去到 Gaston,間餐廳唔大,只可容納二十人左右,佢既檯好細,似 pub 多過餐廳。我地坐係門口旁既檯,雖然張檯好細,但真係輕鬆好多,冇 Fine Dining 既嚴肅。我地叫左個煙挪威三文魚、帶子及鴨胸,個三文魚好好食,油份高又肉質柔軟,與數比係超級市場買既高好多。最驚喜係個鴨胸,佢個皮做到我地港式既香脆味,係西餐好少有既惹味。我地兩個人食物連兩杯酒,價錢係 SEK950,以米芝蓮三星既廚黎講,好平囉!







No comments:

Post a Comment