2018/03/24

201803 冬遊瑞典丹麥

挪威、瑞典、丹麥、芬蘭及冰島,五個北歐既國家,好多人會一次玩三個以上,但因為我只去玩十五日,所以要取捨一下。我今次選擇左去瑞典及丹麥,因為搵到平機票去哥本哈根,所以丹麥係首選。另外要選多個國家,全因為哥本哈根旁邊就係瑞典,所以就比瑞典入選左今次旅程。



瑞典丹麥有咩玩,係編行程前,我只係知丹麥有曲奇餅同 Lego,丹麥首都哥本哈根係全球最快樂城市。瑞典就有 IKEA,而斯德哥爾摩有個病症叫斯德哥爾摩侯群症。



買左機票後,開始編行程,我先知道原來瑞典係三月都有北極光睇,所以立即將瑞典既行程偏重去睇北極光。而丹麥就會揸車去唔同既城市觀光。

交通

先講講瑞典,成個行程我地只係去斯德哥爾摩及瑞典北面基律納 (Kiruna) 一帶。係斯德哥爾摩會用公共交通工具,而北面基律納因為冰天雪地,而當地既公共交通工具又唔多,所以我覺得都係租架車方便好多。

而夜晚追極光,我地可以自己揸架車去睇,咁就可以慳番唔駛跟好貴既極光團。等極光時,如果太凍又可以走上車避寒。唯一要注意係冰天雪地下駕駛安全既問題。好好彩!我地去到租車公司時,佢比左架四驅車我,加上雪軚,係雪地上真係如履平地。去到丹麥,我地會去不同既城市,除左哥本哈根市內,其他地方我地都係租車自己揸去。





金錢

本來都諗住去到機場及火車站用提款卡取瑞典及丹麥既當地貨幣,但上網搵下,發現原來瑞典及丹麥唔興用現金,佢地咩都可以用信用卡付款。出發前我都有少少懷疑,係大城市只用信用卡都講得通,去到瑞典北面既 Kiruna 同 Asbiko,係唔係真係可以全用信用卡呀?

當我去到 Kiruna,我唔信邪,走去提款機拎左少少錢傍身,點知原來真係全瑞典及丹麥都可以只用信用卡,我後來係離開瑞典之前一日,夾硬用左未郁過既現金。不過後來去到丹麥,終於有一間小食店唔收信用卡,佢只係收手機付款,應該係好似支付寶既野。結論始終都係完全唔需要用現金,全用信用卡最好。

行程

  • 25/03 哥本哈根 (Copenhagen)
  • 26/03 基律納(Kiruna),阿比斯庫 (Abisko)
  • 27/03 納爾維克(Narvik)
  • 28/03 基律納(Kiruna),Jukkasjärvi 
  • 29/03 斯德哥爾摩 (Stockholm)
  • 30/03 斯德哥爾摩 (Stockholm)
  • 31/03 斯德哥爾摩 (Stockholm)
  • 01/04 奧登斯 (Odense)
  • 02/04 Legoland Billund
  • 03/04 奧登斯 (Odense)
  • 04/04 奧登斯 (Odense),哥本哈根 (Copenhagen)
  • 05/04 赫爾辛格 (Helsingor)
  • 06/04 哥本哈根 (Copenhagen)
  • 07/04 哥本哈根 (Copenhagen)
  • 08/04 哥本哈根 (Copenhagen)



2 comments:

  1. Hi Joseph,我想去北歐好耐,因種種原因未能成行,見到你寫去北歐二國,好開心呢!等我慢慢欣賞下又取下經先。☺

    ReplyDelete