2018/03/27

201803 冬遊瑞典丹麥第三日 - 納爾維克(Narvik)

今日我地會揸車去挪威既納爾維克(Narvik) 小鎮行下。早上係旅館食杯麵、麵包及士多啤梨,然後 10:00 出發去納爾維克。



我本來編左幾個景點係去納爾維克既途中,但今日既天氣好差,不停落大雪,所以我都冇停車,直接揸左兩個多鐘車去到 納爾維克。由阿比斯庫 (Abisko) 去納爾維克呢段路既路況唔係太好,成條路都舖滿雪,又上落山,所以要好小心去揸。路既兩旁係高高既積雪,個地又白色,兩旁又係白色,有時跟本睇唔到究竟條路係邊。如果對面線有架摌雪車駛過黎,佢一經過你旁邊,所有地下既雪比佢摌左上天,天同地都白茫茫一片,跟本咩都睇唔到。呢段路真係要有豐富駕駛經驗既先好揸! (豐富駕駛經驗? 我講我自己?)



摌雪車
納爾維克係一個位於峽灣既小鎮,而佢既海水因為由溫暖既地方流過黎,所以零下十幾度既天氣下,海面都唔會結冰。我地係入鎮前,搵左個地方停一停車,影下個海同山峽。



去到納爾維克,我地將架車泊左係鎮中央既廣場,跟住去一間叫 Fiskehallen 既海鮮檔食午餐。呢間海鮮檔有一邊係賣鮮魚比人買返屋企整,另一邊就係餐廳。因為納爾維克近海,所以佢既海鮮好靚,尤其是挪威三文魚。




午餐我叫左個海鮮湯,湯底係忌廉湯,湯內非常多魚肉,好好味。另外仲叫左個雜魚肉炸既魚餅,好香口。同埋魚柳漢堡,魚柳漢堡既魚柳更係好過快餐店既好多。呢餐全魚宴真係好得,我地四個人食左 NOK920,大約港幣 HK$960。我地係 Fiskehallen 買左一塊三文魚,今晚係旅館既廚房整焗三文魚扒!






納爾維克有一座高少少既建築物,係一間叫 Hotel Scandic 既酒店。係酒店既頂層有一間叫 Narvik Sky Bar 既地方可以欣賞成個鎮既景色。不過我地去到酒店大堂,職員話間 Sky Bar 冇開。

Hotel Scandic



我地轉到鎮內一個大型購物中心 VELKOMMEN 行下商場。

VELKOMMEN 商場
4:00 左右,我地走左去公立圖書館既咖啡室,飲杯咖啡,差一差電,跟住就揸車返去瑞典。

係返到阿比斯庫之前,有一個係山上既 Bjorkliden 渡假村,我諗住揸上山,然後可以睇下阿比斯庫既冰湖景色。不過上到去,又落大雪,咩都睇唔到。


返到阿比斯庫,我地又走左去湖邊玩下同影相。


今晚我地係旅館整左煎牛扒,肉丸同焗三文魚。大約 9:30 左右,我地又出發去追極光,不過個極光指數預測 App 預測今晚係冇極光。我地本著咁遠黎到,點都出去博下,睇唔到未出去影下夜景,影下星囉!






No comments:

Post a Comment