2018/03/29

201803 冬遊瑞典丹麥第五日 - 基律納(Kiruna),斯德哥爾摩 (Stockholm)

我地住既冰酒店有包早餐,早餐去返我地禽晚食晚餐既餐廳,係自助餐。種類非常豐富,唔係平時歐陸早餐,得多士、芝士及火腿。

可以將架車停係我地住間屋門口,好方便

再影下相先走

早上既冰酒店入口

早餐
我地今日會坐 12:55 飛機,飛去斯德哥爾摩,所以早上都冇咩行程。食完早餐,係冰酒店四圍再行下,同影相。大約 10:30 就揸車去機場還車!我地 11:00 去到機場,順利地還車。但係我地真係太早去到,Check-in 櫃位都未開!

基律納 (Kiruna) 機場

還車

機場內唯一既食店



由基律納飛去斯德哥爾摩只需一個半小時,我地 14:30 就到達斯德哥爾摩機場。我一早上網訂左一個叫 Door to Gate 既專車接送服務,由機場接我地去位於市內既酒店,我地四個人,價錢一共係 SEK524。

Door to Gate 專車
我地係斯德哥爾摩會住係 Biz Apartment Hammarby Sjostad。我訂左兩間超大既房 (Apartment with Terrace),每間都有 45 平方米,仲有個大露台。係大堂辦好入住手續,拎鎖匙上房,一開房門,冇 45 平方米喎,好似比錯房我。咁我落去同大堂職員講,原來係佢地搞錯左,但而家又冇晒大房,咁佢話退返個差價比我。其實細個間房都有成 27 平方米,都幾大架!

Biz Apartment Hammarby Sjostad




係酒店附近有間 Adidas Outlet,我地走左入去睇,我都有收穫,買左對波鞋!個款香港冇,同埋價錢唔貴!


我地有諗過今晚係酒店附近搵餐廳食飯,定係去超級市場買野返去自己煮好!我見酒店附近有兩間大超級市場,所以不如今晚自己煮啦!煮完仲有時間可以拎衫去酒店免費既自助洗衣房洗!而我地今晚晚餐都幾豐富,有沙律、湯、焗雞肶、三文魚及雪糕。

超級市場買沙律


焗雞肶




No comments:

Post a Comment