2018/03/25

201803 冬遊瑞典丹麥第一日 - 哥本哈根 (Copenhagen)

首先我地會坐瑞士航空去蘇黎世,再轉機去哥本哈根,中間轉機時間得一小時。不過我之前幾次坐漢莎都係得一至兩個鐘時間轉機,係冇問題既!所以我都好輕鬆但又急急腳咁去轉機。




去到哥本哈根已經係第二日既早上 9:00 左右。因為我地仲有兩位團友坐另一班機,要下午 1:30 先到,所以我地先去酒店放行李,然後出市區行下先。我地只係哥本哈根住一晚,聽日一早又坐飛機飛去瑞典北面既 Kiruna,所以搵左一間機場附近既酒店,由機場坐一個站火車,大約三分鐘去到 Tårnby 站,一出站行過馬路就到既 Copenhagen GO Hotel。

哥本哈根機場


先講下點係哥本哈根搭車,哥本哈根既鐵路好完善,有火車及地鐵。我地買左一張 DKK80 既 Copenhagen City Pass,可以 24 小時內任坐火車、地鐵及巴士。不過係機場買呢張 Pass 時就有阻滯,要買 Pass 一定要用自動售票機,而部機只收信用卡。不過係歐洲用自動售票機,好多時都要你入 PIN (密碼),我之前試過係荷蘭,好多銀行既信用卡都唔得,我今次都試左三張先得。後來我返香港打去銀行問,匯X同東X 銀行係唔得既,而我今次係用渣X 銀行既卡先買到。

唔易買既兩張火車飛

我地去到 Copenhagen GO Hotel,酒店好好咁即時比房我地。房間唔太大,好簡單咁得張床,一張檯,一張櫈。其實真係麻麻地,不過我地只係住一晚,聽日未天光就要返機場,所以平平地住近機場,冇咩要求。






由酒店坐 15 分鐘火車,我地就去到市中心既 Norreport 火車站。Norreport 火車站旁邊有個叫 Torvehallerne 既市場,市場由兩間玻璃屋及戶外地方組成,好似我地既街市加熟食中心,不過呢度就乾淨同靚好多。係玻璃屋內,我地要圍行下,睇下有咩食,我地係兩個檔口分別買左一份 Smørrebrød 及一份 Fish & Chips。Smørrebrød 可以叫做開口三文治,係丹麥既典型午餐,一份份唔同顏色既 Smørrebrød 放係玻璃櫃內,見到已經好吸引,好想食。Fish & Chips 既檔口,即叫即炸,我地完全比佢既香味吸引左去買。呢度有唔同種類既美食,地方又光鮮,真係午餐既好地方!

Torvehallerne 市場


Fish & Chips

Smørrebrød 開口三文治
食左野,加上時差,開始眼瞓。我地因為仲要搵有 Free Wifi 既地方搞上網 Simcard 既野,所以走左去市場對面既 Espresso House 咖啡店坐底,順便飲下野,提下神。

我地先坐火車返酒店會合另外兩個團友,跟住又出返去市區既哥本哈根火車總站 (Kobenhavn H),買一張叫 Copenhagen Card 既卡。我地一星期後,去完瑞典返黎丹麥就會用呢張卡。張卡可以免費乘坐哥本哈根區域既交通工具,以及可以免費入去 86 個景點及博物館,就算係 Hillerød 既 Frederiksborg Castle ,以及 Helsingør 既 Kronborg 佢都包,所以好抵用。我地買左 72 小時既 Copenhagen Card,一個人 DDK659。

哥本哈根火車總站


哥本哈根最旺既地方就係市政廳廣場 (Radhuspladsen) 一帶,由市政廳廣場可以行入去 Strøget 呢條商店街,而 Strøget 係歐洲其中一條最長既商店街。但係我地去到Strøget 時,已經五點幾,大部份店舖都開始關門。


Strøget 商店街

市政廳廣場

Tivoli 遊樂場


晚餐我地打算去一間係 Tripadvisor 好高分既餐廳,叫 Olive Kitchen & Bar。我地行到去,點知冇預訂,所以冇位。我見間餐廳環境幾好,又真係全場爆滿,應該真係好得。咁我就即時訂定十二日後,我地返黎哥本哈根時食晚餐。

我地係條街行來行去搵野食,係趣伏裡公園 (Tivoli) 旁有間牛扒屋叫 A Hereford Beefstouw,佢門口有塊 Banner ,上面寫住 Sunday Roast,一塊 1 公斤既西冷牛扒,跟埋配菜,只係 DKK595。我地被佢咁吸引既價錢吸左入去。呢塊一公斤牛扒夠晒我地四個人食,不過塊牛扒整得比較乾,冇咩肉汁,味道真係好一般。可能真係一分錢一分貨!






8 comments:

  1. Hi Joseph, 如果無信用卡,或用唔到,咪買唔到張Pass?好似有D危險。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!真係會買唔到!佢又冇櫃位比人買!

      Delete
  2. 咁對旅客真係幾唔方便喎,真係好奇怪。

    ReplyDelete
  3. Hi Joseph, 請問 "4數位密碼』pin" 係什麼? 我plan緊明年去北歐,見到討論區說可以櫃圓機提款,但需要輸入 "4數位密碼』pin",可以分享下經驗嗎?Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港既信用卡係冇呢個 4 數位密碼,不過可以試入 "0000"。你唔好用信用卡係櫃員機提款,會當你透支,即時收手續費用計利息。如果想用櫃員機提款,只可以用提款卡。

      Delete
  4. 謝謝你。用香港的提款卡在北歐提款,是否用回香港的6位數字密碼呢?我爬過文,有些人咁講。如果㩒唔到,去到用Euro對換當地錢可以嗎?Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用香港的6位數字密碼就可以,如果㩒唔到,搵第二部提款機。用 Euro 換個 rate 會仲差,不過去北歐唔駛拎現金,用晒信用卡就可以啦!

      Delete