2018/03/28

201803 冬遊瑞典丹麥第四日 - 基律納(Kiruna),冰酒店 (IceHotel)

黎到北極圈內,我想去玩下西伯利亞雪橇犬 (Husky) 拉既雪橇,同埋雪地電單車。我上網搵過玩兩個鐘雪橇,通常 SEK1,500 左右,而兩個鐘雪地電單車就 SEK1,250 左右。如果要玩晒兩樣,先由營地玩雪橇出去,跟住返營地,轉雪地電單車出去,跟住又返營地,來回兩次,成四個鐘以上,咁玩法都幾搞笑,而又浪費時間。後來我搵到一間可以出去時玩雪橇,回營地就玩雪地電單車,全程三個鐘,價錢只係 SEK1,250。我地志在玩下,一個價錢,玩晒兩樣,時間又慳左,價錢又平左,啱晒我地!



玩雪橇同雪地電單車既地方係接近返基律納 (Kiruna)。我地早餐食左杯麵及麵飽,執好行李就離開阿比斯庫 (Abisko),揸車返去基律納。由阿比斯庫去基律納呢條路既雪真係清理得好好,所以我可以以最高速既合法速度駕駛,一個鐘左右車就去到。呢個團個名叫 Dog sledding and snowmobile tour,我地先去換大會提供既禦寒連身衣褲、雪鞋及手套。呢個裝備真係超厚,著左成個人脹左好多,不過佢真係勁禦寒,就算高速玩雪地電單車,風吹過黎都唔覺得凍。



個人好脹
我地四個人,團友 V 及團友 W 先玩雪橇,我同老婆就玩雪地電單車。領隊揸雪橇,團友 V 及 W 做雪橇既乘客。我就揸雪地電單車,老婆坐後面,跟住雪橇行。雪地電單車唔難揸,我地跟住條路行,如果離開左條路,跌左入去鬆軟既雪地就要領隊黎救,我都試過一次轉彎時架車太側,跌左入雪地。玩左一段路,我同老婆就掉位,比佢試下揸雪地電單車,我就坐佢後面。




大約 45 分鐘左右,我地就到左一個帳篷營地。領隊整左熱茶同餅比我地食。呢個時侯,我地可以同雪橇犬玩下,影下相。大約休息左一個鐘,我地就回程。回程就輪到團友玩雪地電單車,我地坐雪橇。回程時可能雪橇犬都累,所以我覺得比去程時慢左。









呢個團個時間控制得好好,我地 9:45 到達,真係 12:45 走,剛好三個鐘!

午餐我地揸車返去基律納市中心一間叫 Pizzeria Sicilla 薄餅店,入到去店內冇咩人,明明 Tripadvisor 既評價好高分,點解冇人既,心諗會唔會中伏架。我地叫左三個薄餅,三個一齊整好送黎,好香!入口之後,唔伏喎!勁好味!間店少人可能因為我地太晏食午餐啫!呢一餐,我地四個人只係食左 SEK338,仲平過係香港食薄餅。



冰天雪地下,冇咩人會係街行來行去。所以我地都只係去左基律納教堂 (Kiruna Pastorat) 行個圈。然後就直接去今晚既酒店 check-in。








我地 3:00 去到今晚住既冰酒店 (IceHotel)。冰酒店位於基律納旁既 Jukkasjärvi 小鎮,揸車去十分鐘左右。世界各地好多地方都有冰酒店,但位於 Jukkasjärvi 既冰酒店係全世界第一間冰酒店。佢係 1990 年開幕,每年夏天時會溶掉,冬天時就由附近既 Torne River 河流取冰重建。酒店既冰房每一年每一間都由不同既設計師設計,所以年年既冰房都唔同。入去參觀冰房就好似去左冰雕藝術館咁。酒店內更有一間冰教堂及冰酒吧,大家可以去教堂參觀及去酒吧飲杯野。








冰酒吧


冰教堂

冰酒店有兩種房,分別係冰房及暖房。我地唔敢挑機住冰房 (Cold Room),所以選左暖房 (Warm Room) 既北歐小屋 (Nordic Chalet)。北歐小屋有兩間睡房、客廳、簡單既開放式廚房及一個浴室。冰酒店既住客可以免費參加 SEK349 既導賞團,領隊會帶我地去參觀冰酒店及講解冰酒店既製造過程。領隊講到最好笑係當地法規,酒店一定要有防火設施,但試諗諗,冰酒店好少會有火災,如果真係有大火警,間酒店都會溶左,消防設施都跌晒落地啦!

我地住呢間屋


導賞團
導賞團完左,我地仲係冰酒店內續間房去參觀,淨係影下相都玩左一個半鐘。所以住冰酒店唔係只係住一晚,仲要預多時間係冰酒店參觀既!

冰酒店入口


兩邊係房間








晚餐時間,我地走去酒店既餐廳睇下有咩食,佢個餐牌有個晚餐套餐,三個 courses,價錢係 SEK595。見個餐牌有馴鹿 (Reindeer) 食,好吸引,所以我地決定係呢度食。酒店既餐廳係屬於 Fine Dining,不過大部份光顧既都係遊客,所以唔駛話要穿著得好靚先可以入去。

酒店餐廳



頭盤我揀左煙馴鹿蘑菇湯,主菜就馴鹿扒。佢既煮法帶有少少分子料理既原素,不少伴碟都打成粉或泡狀。蘑菇湯好香濃,馴鹿扒第一次食,跟牛扒差唔多,多汁,好食。而甜品非常精緻,擺盤有心思。我覺得呢間餐廳有米芝蓮星級餐廳既水準,不論食物,服務及環境都係非常好!





晚上我地去左冰酒吧飲野!冰酒吧飲野最特別係用佢地自家既冰酒杯,我地四個人,每人都點左杯無酒精既 mocktail。因為我地掛住影相,杯 Mocktail 係個冰酒杯內凍到結左霜,好似沙冰咁!








No comments:

Post a Comment