2018/03/26

201803 冬遊瑞典丹麥第二日 - 基律納(Kiruna),阿比斯庫 (Abisko)

天未光就係酒店去機場,我地坐 7:00 既飛機,先飛去瑞典既斯德哥爾摩,跟住轉機去基律納 (Kiruna)。因為我地坐廉航內陸機,機上冇野食。上機前,我地就係機場既 Lagkagehuset 麵包店買左丹麥酥食。Lagkagehuset 係丹麥一間好出名既連鎖麵包店,你係丹麥時常都可以見到佢,真係總有一間係左近。咁佢既麵包又真係好好食,我地之後返黎丹麥都仲有幫襯佢幾次。

早上既哥本哈根機場


Lagkagehuset 麵包店


中午 12:30 左右,終於到達北極圈內既基律納,四周圍都冰天雪地。落機時,我地仲未穿著重裝備既禦寒衣物,但因為有太陽,又冇咩風,所以仲頂得到。基律納機場係超細既機場,落機要自己行入去機場大樓,而大樓真係一眼見晒,連餐廳都冇間。




我一早上網預訂左一架 Volkswagen Passat Varient 自動波車,攞車時,佢比左條 Volkswagen 車匙我,係一架 Golf Varient,我當時冇為意唔係 Passat,咁照出去停車場上行李。但一上車入波開車時,點解棍波車黎既?棍波車我識揸,但雪地棍波車,為大家安全計,我都係冇咩信心。咁我入返去同租車公司個職員講,佢問我可唔可以揸棍波,我照同佢講為安全,我唔想囉!之後佢搵到一架 SKODA Superb 自動波車比我,要加錢 Upgrade。咁呢架車又真係 Superb,四驅行政房車,好舒適,仲有大屏幕既 GPS 導航,司機及三位乘客都好滿意。

SKODA Superb 

我地首先揸車去基律納市區一個商場,然後用佢門口既提款機提左 SEK2000 蚊 (我之前都講過,係瑞典同丹麥真係唔需要用現金)。午餐我地去左一間叫 Annis Grill 既餐廳,間餐廳好美式風格,佢專賣漢堡及肉丸,即叫即整。

基律納市內

Annis Grill 餐廳



我地今晚會住係阿比斯庫 (Abisko),之前聽聞阿比斯庫冇咩野食,所以我地打算自己煮晚餐。但我地又聽聞阿比斯庫既超級市場冇咩野賣,同好貴,所以我地先係基律納市內既 Coop 超級市場買定今晚晚餐同聽日早餐既食材。後來去到阿比斯庫,原來佢都有一間好大既超級市場,價錢都係差唔多。

由基律納去阿比斯庫車程一個半小時左右,沿途道路既狀態都非常好,有摌雪車不停摌走路上既雪,仲有撒鹽防止路面結冰。全程我都用合法既最高速 (100km/h) 行駛,安全地一個半小時到達阿比斯庫。

由基律納去阿比斯庫

由基律納去阿比斯庫

阿比斯庫係一個小村莊,人口得幾十人,屋都唔知有冇二十間。我地預訂左 Abisko Fjällturer AB 旅館,呢間旅館有兩類房間,如果要便宜既,可以租佢地既床位,廁所及浴室就公用既。我地就訂左雙人房,有獨立廁所,但浴室都係公用既。旅館既浴室好開放,分男及女浴室,一入去就有張長椅比你放野,跟住直望有兩格淋浴既水喉,冇門冇浴簾,又係跌番梘唔好彎腰執果隻。當有人出入開門時,門外既人係睇到你沖涼架。不過我地雙人房係位於另一座建築物,住床位既人係唔會黎我地浴室,所以住兩晚,兩晚我都係一個人獨享成個浴室,好安全,跌番梘都唔怕執!


Abisko Fjällturer AB 旅館

共用廚房

Checkin 時個哥仔同我講床位果邊既建築有桑拿房,每晚指定時間開放,男女一齊,Nake 既!我好平淡咁答佢 OK!我估佢因為同我講 Nake ,而我地又唔係好驚訝既樣,佢又重覆講一次!而我都係好平淡咁重覆答佢 OK!我咁平淡係因為我一早上網睇過,知道佢又個男女全裸桑拿,旅館既伯伯會入去桑拿帶大家走出雪地裸跑。我地一行人因為覺得夜晚既時間去追極光好過去裸跑,所以都冇諗過去桑拿。

我地既房係二樓,房內有一張碌架床,有個小小廁所,同一個小小洗手盆。地方都夠大去開兩個喼。公眾廚房亦都係二樓,我地今晚就係度煮野食啦!




係零下十度左右既天氣下,我既預寒衣物要出場啦。上身由內層開始有 UNIQUO Heat Tech 內衣,一件衛衣,一件薄羽絨外套再加件 Columbia 防風防水外套。下身就一條 UNIQUO Heat Tech 長貼身褲加一條雪褲。鞋就一對羊毛厚襪加一對高筒防水雪鞋。手就一對防水雪手套。頸就有 fleece 頸套。頭就用返 Columbia 外套頂帽。入去室內有暖氣既地方就除左件 Columbia 及薄羽絨,呢幾日咁既裝備已經好夠暖,我帶左黎既手及腳暖包都冇用過。

我地襯天未黑,揸架車去湖邊,探定路。去到湖邊,個湖好大,湖面結晒冰,有人仲揸左架雪地電單車去到好遠既湖中心。我地係湖面撥開上面既雪,真係可以見到透明既冰面。


企係結左冰既湖上

見到湖面

我地返到旅館,換返輕便既服裝,跟住就去廚房準備晚餐,我地既晚餐係瑞典肉丸長通粉,又快又易整!

阿比斯庫超級市場



我既 iPhone 一早 download 左個極光指數預測 App,佢預測今晚 9:00 - 11:00 左右既指數係去到 4 KP。所以我地今晚大約 9:30,就出動去湖邊追極光。湖邊有幾家民居,所以有光源,唔算太黑。我地去到時,都有六七個人係度等緊。好好彩,我地等左幾分鐘,極光 show 就開始上演。一開始淡淡既極光,漫漫地越來越光及不斷改變形態。我地大家都超興奮,第一次去睇極光,第一日就睇到,非常開心。大約上映左 45 分鐘,極光 show 終於落幕,我睇一睇個極光指數預測 App,佢既指數已降到 4KP 以下,所以我地都返去旅館啦。






自己揸車去睇極光都幾方便,可以跟據 App 既預測,夠鐘先出發。去到目的地,太凍又可以上車避一避,睇到夠就隨時可以離開。雖然我未跟過追極光既團,但我覺得自己揸車去睇極光都好滿意啦!

5 comments:

  1. Hi Joseph, 架車的GPS準確嗎?用GPS是否需要加錢㗎?同埋點用㗎?用電話set location?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 架車的GPS好準架,尤其是呢度冇咩高樓大廈!本來要加錢,我冇加到話要 GPS,但通常架車都有 GPS!個 GPS 好易用,直接係 GPS 個螢幕入地址入去就可以!

      Delete
  2. 謝謝,你係什麼網book車呀?想參考下,將來用。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我直接係 Europcar 網頁租,用左 HSBC Visa Card 個 15% off 優惠。每次租車我都要格下幾個網既價,又要搵下咩信用卡有優惠。最近搵泰國租車,係 rentalcars.com 最平,但搵歐洲租車,rentalcars.com 反而貴,去返 Sixt.com 租仲平!

      Delete
  3. 謝謝,好清楚呢!

    ReplyDelete