2016/01/22

201601 日本関東甲信寒冬遊第二日 - 河口湖

禽晚雖然好夜瞓,今日因為行程緊密,所以 7:30 就起身。東橫 INN 包埋早餐,不過就好簡單,得飯、粥、漬物同溫泉蛋。食完我就先去 Toyota 攞車,去到架車真係冇雪軚,成個東京都冇咩雪,咁我照租啦!不過佢要我簽一份免責聲明,話係冇雪軚,避免駛去雪地等資訊。

一早去租車

租左呢架  Prius α 
我地首先會揸大約一個鐘車去位於川崎市既藤子・F・不二雄博物館 (多啦 A 夢既作者)。呢個博物館買入場票好麻煩,要預先上網預約入場時間,再係入場前去是但一間 Lawson,搵部機印張入場票出黎。我預約左 10:00 入場,因為驚中途車程有阻滯或搵唔到停車場,所以冇一早係東京既 Lawson 印定張飛出黎。我去到川崎市,係市內一個停車場泊左車,然後去附近 Lawson 開始搞張飛出黎。我之前上網睇定部機點操作,點知去到一個位要入名,佢一定要我入日文名,我識鬼用佢地個鍵盤打日文咩!我叫 Lawson 個職員幫我,佢又好似唔係好知點搞,試左幾次,終於過左 10:00,部機話過左時,冇得買 10:00 既飛。專登揸車黎到,入唔到去好失望!我地唯有行去門口影張相當入左去啦!

泊左架車係呢個停車場

市內橋上面既欄都有多拉A夢果樣
去到門口,佢真係絕到一隻多啦 A 夢公仔都冇!我見其他人都好開心咁入去,好失望呀!好失望呀!門口檢查入場票果兩個日本妹都幾卡娃兒,我試下問佢地有冇計先。其中一個日本妹幫我用對講機問下人,然後佢話有另一個職員會出黎幫我。係唔知邊度,突然有個男人走出黎,叫我跟住佢去左一個辦公室既地方。佢即刻手寫左四張入場票比我,我就比錢佢。跟住我就開心到跳下跳下走返去搵個兩個卡娃兒既日本妹。唔係!係返去搵返我既團友們一齊入場啦!好多人都話日本人好有原則,但都好有人情味呀!

門口得個牌

真係一隻公仔都冇

市內既巴士好可愛

大巴士亦都好可愛
博物館入場票價 ¥1000,入到去有好多藤子・F・不二雄既真跡手搞,唔只有多啦 A 夢,仲有神奇小子及Q 太郎。最得意去到戶外區,有好多一比一大細既公仔黎影相,有個靚仔版胖虎係個井升上黎,又有大雄時常去有三條大水泥管既公園。經過餐廳門口,我地唔會入去食,但見個餐牌,每樣食物都整到好卡通樣,我仲見到有多啦 A 夢既記憶麵包呀!

靚仔版胖虎

好大部多啦 A 夢扭蛋機

神奇小子曬緊太陽

戶外既多啦 A 夢

當然唔少得隨意門啦

有三條大水泥管既公園

少靜香玩緊大水泥管

Q 太郎

多啦美

餐廳由胖虎接待

精品店好多野賣

四周既指示牌都好有心機去整
係博物館玩左一個鐘多少少,行番去攞車。11:50 開車,揸左半個鐘去到河口湖富士急遊樂場附近一間叫「ほうとう不動」既餐廳食午餐。先講講開車過黎既野先,我地一路行中央自動車動呢條高速公路,兩旁都有積雪,不過路中間因為灑左鹽,所以冇雪,我架車照高速行都冇事。但離開左高速公路,條路兩邊勁高積雪,條路又有少少雪,有時仲有冰。我見咁既情況,用超慢速去過都仲可以!

好彩條路冇咩雪
講番個午餐,ほうとう其實係烏冬既一種,以蔬菜及味噌黎煮,係山梨縣既郷土料理,更加係河口湖既必吃名物。「ほうとう不動」有四間分店,我地去呢間東恋路店比較特別,外型似一舊雲,位置在一個可欣賞富士山既地方。

似一舊雲既ほうとう不動

仲可以見到富士山
我地叫左一人一碗ほうとう,另外叫左一碟馬刺,即係馬肉刺身。馬刺先到,肉身有好分明既雪花,配薑蓉及芥辣,入口似牛肉。碗ほうとう以鐵鍋上,似係即刻係火爐煮完,原鍋上枱。鍋內有不同既蔬菜,湯底完全係蔬菜既清甜味,烏冬入口彈牙,唔會煮到爛溶溶。係冬天,食呢鍋熱辣辣既烏冬,真係最適合。

ほうとう不動 內

馬肉刺身及烏冬
午餐後,繼續向河口湖出發,沿路依然係有少量既雪同冰,我一見地下有冰,就唔比油,等架車慢溜過去,暫時都仲應付到!去到河口湖,泊好車,跟住坐纜車上天上山公園睇富士山。上到山係就係可以一望無際咁見到個富士山,不過個太陽係正富士山旁,影相背晒光。呢度應該係上午黎比較好。

去到河口湖

坐纜車上天上山公園

纜車上望見既河口湖

天上山公園睇見既富士山
逗留左一陣就坐纜車落山,然後係山腳間「河口湖芝士蛋糕公園」(河口湖チーズケーキガーデン)食下蛋糕。

河口湖芝士蛋糕公園

一人一件芝士蛋糕
心心不忿下,決定去埋大石公園睇富士山。因為要好專心睇清楚條路既冰,所以好小心咁慢慢揸去,短短十幾分鐘車程都好似好耐咁。黎到大石公園,呢度係湖既另一邊,下午時候太陽既位置係右手邊,完全冇影響到我地影相。另外呢個位置仲可以張富士山同河口湖一齊攝入鏡內!黎到大石公園,我地順便入埋去旁邊既河口湖自然生活館睇下,裡面有當地手信,農產製品等售賣。

大石公園睇富士山

同富士山合照
5:30 天開始黑啦!我唔想係入夜後揸車,因為睇唔到路面情況,好危險。所以我快快揸車去今晚住宿既「湖南荘」溫泉旅館。湖南荘正正位於河口湖遊覽船碼頭旁,我選呢間最主要係因為佢個大浴場可以睇見富士山。我地住係傳統日式客房,窗望湖景,可惜我地入到房時已經 6:00 ,天都黑晒,望出去咩都睇唔到。我地係房沖下茶,食下餅,跟住上左天台既足湯浸下腳,然後 7:00 就去旅館內既餐廳食晚飯。

湖南荘,我地去到天都黑晒,呢張係第二朝早影既相

我間傳統日式房間

窗口望出去晚上既河口湖

係房飲下茶,食下呢件好好食既蘋果餅

天台既足湯
我地被安排係一間獨立房內食晚餐,房內仲有一個私家洗手間。今餐依然跟以往住既溫泉旅館晚餐一樣,非常豐富。我最喜愛係佢有一味燒蟹蓋,個蟹蓋內有拆晒出黎既蟹肉,入口淡淡蟹香。另外仲有一碗味噌蟹湯,我覺得味噌同蟹係非常夾既食料,所以勁鮮味!

餐廳入口

我地食晚餐既獨立房

有杯餐前酒

前茶

有魚生

左手邊既蟹蓋好好食
食飽返房休息一陣就去浸溫泉,因為夜媽媽,我都睇唔到個大浴場係唔係真係睇到富士山,聽朝我要再黎浸過!

官網大浴場既相


No comments:

Post a Comment