2016/01/25

201601 日本関東甲信寒冬遊第五日 - 草津温泉,軽井沢

今朝起身,天氣依然寒冷,地上面既積雪比禽日仲多左,睇黎我地架車冇可能離開到草津温泉。唔理住,先去浸溫泉,日頭去大浴場浸露天風呂,可以睇住風景浸,真係冇得頂!我今朝仲去埋「岩室」同「光林」呢兩個貸切露天風呂。

窗口有掛冰

條路好似仲惡劣左

後面就係貸切露天風呂

貸切露天風呂

有人砌左兩個雪人仔
食早餐時,我地商討下,結論係我地架車一定要有雪鏈,先可以安全離開草津温泉。我先諗下有冇慳錢既方法,我嘗試走去大堂叫職員幫我打電話去最近草津既長野原草津口豐田,問下佢地有冇雪鏈租,佢地叫我打返去我租車既東京店,嘥氣!東京店既人點黎草津呀!咁我唯有叫個職員,幫我打去禽晚佢地比我張單張個電話,叫人黎幫我安雪鏈。係個電話度,對方話同佢地買真係要萬幾円,另外仲有安裝費要收。佢話可以租,租就幾千円,要黎睇左先可以報到價。有得租更係租好啦!買既話,條鏈用完都唔知點處置。

自助早餐

自助早餐
我約佢 9:30 黎到酒店,日本人真係超準時,呢位叔叔真係 9:30 黎到。我帶佢去睇下架車,佢報比我 ¥5000,如果要佢安裝就另外¥2000,一共 ¥7000,好抵!我諗都唔駛諗,即刻叫佢安雪鏈。大約 30 分鐘左右就安好左,然後個叔叔就教我點拆雪鏈,以及雪地行車要注意既地方。佢叫我落左山,去到長野原,路邊有個箱,張條雪鏈放入去就可以還返比佢。我同佢講,我要去軽井沢,因為去軽井沢要再行另一個山,所以我唔可以係長野原還雪鏈。佢好好人咁叫我去到東京,然後去郵局寄返比佢。雖然我唔知係東京寄條咁重既雪鏈返黎草津會唔會好貴,但為安全計,郵費幾貴都冇所謂!另外,因為我會用多兩日條雪鏈,位叔叔又冇再計多我錢,都係收我¥7000,太好啦!

安好雪鏈啦
上左雪鏈,一開車,架車好嘈,好震!基本上冇可能可以開得快過 50 公里,不過真係好輕易上到斜同停到車!因為我唔再須要好專注留意路面冰雪狀態,所以揸車時都輕鬆左好多,冇禽日咁嘥神。10:20 我地離開溫泉旅館,開車去草津市中心,沿路經過好多好斜同積左厚雪既路,條雪鏈真係發揮到作用。不過落斜時都唔好咁快,因為鬆散既積雪都有少少跣。

草津市內既路,全都係雪,有雪鏈,輕易落斜

呢條斜路就係禽晚上唔到去既地方

斜路旁既 7-11,我禽晚係係呢間7-11 門口嘗試轉上斜路好多次

我地去到草津既湯畑観光駐車場泊左架車,跟住先去熱乃湯睇「揉湯」表演。係草津,為左唔好令泉水變質,當地有兩種方法令水降溫,「揉湯」係其中一種。「揉湯」以木板,跟住草津民謠既節奏,一路跳舞,一路拍打泉水,令其降溫。係熱乃湯,大家就可親身體驗揉湯既樂趣。

熱乃湯門口

揉湯

仲有舞蹈表演

我地都揉湯
溫泉街中心的「湯畑」係草津地標景點,一個個整齊木箱組成既湯畑,其實就係另一種令泉水降溫既方法。泉水流過木箱,籍此降溫,然後再輸送到附近溫泉旅館。

湯畑

湯畑
係溫泉街行左一陣,大約逗留左一個鐘,我地就揸車去軽井沢。因為我地唔可以開太快,所以原本一個鐘既路程,我地用多十五分鐘先去到。我地首先去「村民食堂」食午餐。唔好一見食堂兩個字,以為係香港工廈級數既食堂。「村民食堂」係由星野度假村經營既餐廳,餐廳全落地玻璃,一路食野,可以一路睇景。食物方面,最特別係採用信州當地食材,所以口碑極佳。天寒地凍下,我地叫左火鍋黎食,另外有人試左燒銀鱈魚,肥美香滑!

村民食堂

村民食堂

我食火鍋
「村民食堂」後面就係「星野溫泉」,「星野溫泉」係一所大眾溫泉,比錢就可以入去浸,聽聞裡面有室內同露天溫泉,露天溫泉向住森林,冬天係飄雪下浸,簡直無得頂!我本來諗住今晚黎浸,不過唔知做咩,今日唔開門!所以冇得浸囉!

星野溫泉

星野溫泉旁雪景

星野溫泉旁雪景
石の教会 内村鑑三記念堂係軽井沢地標建築,呢個教堂外型獨特,係冬天舖左一層雪,我覺得好似灑左一層糖霜既牛角飽。教堂內部可以入去參觀,但唔可以影相。內部跟個外型都係咁獨特,陽光輕透入黎,好寧靜詳和既感覺。

石の教会 内村鑑三記念堂
係軽井沢有個叫「星野榆樹小鎮」既商店小鎮,小鎮建於淺溪旁。鎮內有餐廳,咖啡座及各式商店,係漫步購物既好地方。但係唔知係唔係因為太凍,成個鎮都冇咩人,好多店舖都冇開門,跟我想像中既悠閒小鎮相差好遠。本來諗住係度飲下咖啡,行下小店,見到咁既環境,都係走啦!

星野榆樹小鎮
雲場池係軽井沢另一著名觀光名勝,雖然叫做池,但佔地亦不少,所以應該叫做湖。我地冬天黎到,冇咩人,平靜的池水再配上四周雪景,景色壯麗。如果秋天黎到,漫天紅葉,更為艷麗。

雲場池

雲場池

又有人整左個雪人
軽井沢王子購物廣場係一個超大,品牌超多既 Outlet。呢個 Outlet 裡面有個湖,環境非常優美,同平時去開既 Outlet 好唔同。我地係 Outlet 行左兩個鐘以上,但呢度大到我地一半都行唔晒。去到呢個 Outlet ,大家一定要去買呢度獨有既年輪蘋果蛋糕。呢個蛋糕中間有個完整既信州蘋果,外層包左年輪蛋糕。帶微酸既蘋果跟外層軟甜既蛋糕,非常配合。

軽井沢王子購物廣場

年輪蘋果蛋糕

切開左既年輪蘋果蛋糕

都買左野呀
係 Outlet 行到 7:00,跟住就揸車去一間叫 「ろぐ亭」 既餐廳食燒和牛。係網上好多中文網頁都有介紹呢間舖,我地去到真係超多人,不過唔係多日本人,係好多台灣人,仲有台灣團成車黎食晚飯。餐廳既職員仲要識講國語,我以為自己係台灣。我地叫左頂級既和牛拼盤,有唔同部位既牛肉。食燒和牛最能食到和牛既精彩地方,未入口已經聞到焦香及牛油香,入口肉質軟滑,再配一碗用日本米煮既白飯,真係簡簡單單既極品。

燒和牛晚餐
食完飯,我地揸車去左一間叫 MATSUYA 既超級市場買下手信,跟左就揸車去今晚住既酒店 Chisun inn Karuizawa 。呢間 Chisun Inn 跟前晚係長野既 Grand Chisun 真係有分別,冇左個 Grand 字就真係變番普通既商務酒店,細細既大堂,細細既房。我地成 10:00 先 check-in,聽朝又一早走,所以選左呢間平平地既酒店,主要沖個涼,跟住就瞓啦!

Chisun inn Karuizawa,第二朝早影既

細細間房

No comments:

Post a Comment