2016/01/24

201601 日本関東甲信寒冬遊第四日 - 長野,地獄谷野猿公苑,草津温泉

今朝一起身,即刻去窗邊睇下馬路既積雪狀況,比禽日仲嚴重,好可能去唔到今日要去既地方。今晚住既草津温泉旅館仲要係成個行程最好既一晚,一定要諗辦法去到!不過都係食完早餐先算啦!

長野早晨

成條路都有層雪
禽日講過,我今朝會先去酒店頂樓餐廳,睇下有咩食先決定係唔係呢度食。去到餐廳,180 度長野市雪景,未睇食物已經比個景吸引左。跟住睇見有好多地道日式美食,仲有當地鄉土菜式,真係唔錯喎!同埋出面天寒地凍,都係食埋先出發啦!咁我就走返去大堂,再問下會員有冇會員價食早餐,今次呢個職員又話有,好野!¥1000 一位!

有靚景既餐廳

同我間房個景一樣

日式早餐
9:30 我地出發啦!我地預計揸一個鐘車去地獄谷野猿公苑。上左上信越自動車道,然後駛去志賀中野有料道路,跟住去國道 292,沿路都係得兩旁積雪,車道中間未有問題。但到接近湯田中時,一離開國道 292,嘩!成條路唔見左,只係見到白色既雪。我唔敢行,唯有轉番上國道 292 搵另一個出口。呢一刻我不斷諗 Plan B,Plan C。未上山都已經咁惡劣,我地架車一定冇可能去到地獄谷野猿公苑門口。我記得係湯田中火車站有接駁巴士去地獄谷野猿公苑,咁我可以將架車停係火車話,轉巴士上去。我用 iPhone 入左火車站位置,然後跟住行。呢段路起碼見到條路,不過因為路上不時有冰,我都係超慢車咁行,真係唔快過 15 公里。本來一個鐘車程,我地花左一個半鐘先去到火車站。

條路白色一片
火車站有個旅客服務中心,我走去問下去地獄谷野猿公苑既時間表,個女職員話要下午先有巴士去。佢見我有車問我點解唔揸車去,我同佢講我冇雪軚,佢超驚訝!佢建議我地坐的士去,車程十分鐘左右。佢仲同我地叫埋的士,同的士司機講我地既目的地,跟住教我地回程時打電話去的士台叫的士返去火車站。我將架車泊左係火車站旁既停車場,跟住上的士出發。日本的士出左名貴,我地坐左唔夠十分鐘,¥2080。真係好貴,好彩四個人除,一人都係幾十蚊港紙啫。另外架的士上山時轉彎都跣軚,個的士司機好快手咁即時反軚去救車,人地架車有雪軚都跣,我架車一定炒硬!

坐的士去地獄谷野猿公苑
落車既地方旁邊有間餐廳「猿座-ENZA」,行前少少去到山路既入口,有一間賣行山用品及有關雪猴既精品。呢間小店仲有得租釘鞋及買釘鞋套,因為我著住隻跑鞋,頭先火車站位女職員已經同我講我隻鞋一定勁跣。佢咁幫我地,我更係信晒佢啦!所以我乖乖買左釘鞋套。一套左上隻鞋度,行雪地簡直如履平地,行步路都大步左,自信心都返晒黎!哈!哈!

賣行山用品及精品既小店
行呢段山路去到雪猴既位置,大約 1.6 公里,要行半個鐘左右。沿路個森林雪景靚到極點,加上冇咩風,其實唔太凍,我地不斷行下又停下影相,足足行左一個鐘先入到去。地獄谷野猿公苑入場費 ¥500 一位,我估冇咩人會行左咁耐入黎,而又唔比錢入去睇囉!


沿山路行去地獄谷野猿公苑

沿路都係好高既樹

好靚既雪山路

有間溫泉旅館

山谷景
地獄谷野猿公苑內好多雪猴,全部都唔怕人,佢地會失驚無神係你側邊行過。成個山頭,有一個地方,有成群人圍住係度,就係雪猴浸溫泉既池。池內唔係好多雪猴,聽聞係因為要猴王批准既雪猴先可以浸,所以好多雪猴只係附近走黎走去,冇得浸。係池側邊,聽到最多既說話係「卡娃兒呢!」「卡娃兒呢!」,講真,雪猴浸係熱水,爽爆既樣,又真係好「卡娃兒呢!」

一隻隻雪猴

呢隻玩緊水

呢隻企定定比人影相

溫泉池

好嘆既雪猴

捉蚤
回程冇一邊行一邊影相,真係半個鐘多少少就行番出去。我地去賣釘鞋套既小店,請佢地幫我打電話去叫的士返火車站,返到火車站都已經下午 2:00 。由湯田中揸車上返高速公路,再去不太遠既小布施公路休息站食個拉麵,大約 3:00 正式出發去今晚既目的地草津温泉。

小布施公路休息站

食拉麵
本來去草津温泉,行國道 292 只須一個半鐘就去到。不過因為國道 292 位於連綿既山上,仲會途經海拔 2172 米既日本國道最高點,冬天積雪問題嚴重,所以每年冬天都會封路。我地只好向南,經須坂長野東及上田菅平,轉一個大圈上去草津温泉,路途亦由一個半鐘變為兩個半鐘。

一駛出去就成地雪

好惡劣既路況
於須坂長野東IC離開上信越自動車道,再沿國道 144 行,呢段路既地面不時都有冰及雪,所以我唔敢開太快,同埋跟前車保持頗遠既距離,以防停唔切車。好彩既係,呢段路比較平坦,我成程保持唔快過 35 公里,慢慢地安全咁行。

其實揸慢車比揸快車仲消耗精神,我隻黃金右腳係個油門度就住就住咁比油,極度唔爽快!當揸左差唔多一個半鐘,我地駛離國道 144,轉去國道 59。成條國道 59  既情況都好惡劣,個地面全部都係冰雪,最嚴峻係呢段係又上山、又落山既路。黎到呢個位,四周都係荒蕪既雪地,冇得放棄,焗住繼續慢慢揸去。每逢轉彎,我都收到十幾公里既速度去過。上斜又唔可以比太大油,試過好似唔夠力,一比大少少油,錶板上面跣軚燈即著,我鬆返少少油,條軚爪番個地先冇事。落斜仲難,又唔可以踩死 break,要人肉 ABS ,一下一下細細力咁比 break,太大力驚會即時跣軚,然後成架車衝落斜。因為要好集中精神去揸車,不斷睇住路面情況既變化去應對,真係驚都冇時間去驚。

行得 30 km/h, 仲要用人肉 APS 落斜
係國道 59 既一條上斜既大斜路,我保持 25 至 30 公里既速度上去,前面輕微轉右,咁我就鬆少少油,等架車慢少少轉彎。轉完彎,我就比少少油出彎,點知比左油架車都唔去,仲越黎越慢,原來跣軚。今次因為上緊斜,比極油,條軚都只係跣住轉,架車完全唔向前。我嘗試慢慢比油,都係跣,比大少少油,亦係跣。點算呀?我開窗揮手示意後面既車行先,等冇咩車時,我留後少少再試,架車都係跣住唔肯行。我嘗試駛出絕招,我比大油,條軚跣住咁自轉,跣軚燈著晒,然後我快速地張軚盤左右扭動,嘗試令車軚咬到少少地。架車開始有少少起色,速度錶 4 公里、5 公里、6 公里咁慢慢提升速度。雖然係跣住軚咁行,起碼架車係慢慢向上行緊。我以呢個方法跣住慢慢上斜,終於去到頂,脫離呢個困境。

就係呢種路跣到上唔到斜
由國道 59 轉去國道  292,又係一條大斜路,架車又上唔到斜,又停左!今次因為地下太多雪,我用絕招都冇用。旁邊有間 7-11,門口有個空地,我留後,打橫架車,諗住打橫左之後,起到步再轉上斜,點知一轉上斜又跣軚,都係上唔到!我試左好幾次都唔成功,開始有放棄既諗頭。其實呢度仲有唔夠 5 公里就去到草津温泉,我諗住再試多一次,唔得就去 7-11 打電話去今晚既酒店求救。呢一試,我比油向前行,一轉上斜,我立即駛出左右軚絕招。喂!今次又得喎,架車冇減速,可以跣住上喎!又成功脫險!

打晒死火燈慢慢上斜
去到草津溫泉,以為目的地在望,點知草津溫泉市內既路仲惡劣,積雪非常嚴重。而加上天都黑晒,我好小心,好小心咁慢慢揸。當 GPS 指示仲有 350 米直路,前面就係今晚住既酒店時,又係一條大斜路,我地架車上左少少就上唔到。我又用絕招,但失敗!呢條路係落左斜先,然後上斜。我嘗試溜後到落斜既地方,然後先衝落斜,跟住用衝力既幫助上斜。我試左四次都唔成功,第五次我狠少少,比大少少油衝落斜,終於成功衝到上斜。但係原來只係上左第一段斜,仲有第二段,我好辛苦上左第一段,冇可能溜後落返去再衝過上黎。我唯有用絕招,但都係唔得。間酒店已經係眼前,我地仲差少少就到啦!我叫其他人落車行去酒店求救。當佢地落晒車,我入個低波,比少少油,架車冇跣喎,仲慢慢爬上斜,我估因為架車輕左。當去到酒店門口,終於因為太斜上唔到,又停左係度。



用落斜既衝力幫助上斜但失敢

酒店門口既兩位職員走出黎,我同佢講我地訂左今晚係度住,佢叫我駛上斜,前面有停車場。我同佢講我架車冇雪軚,上唔到去啦!佢地個樣非常驚訝!仲用電筒照下我條軚。當佢地見到我真係冇雪軚都黎到,驚訝到個下巴都跌左落地!佢知我上唔到去,咁佢就叫我去後面一個停車位停低架車!終於我地用左超過三個鐘,驚險萬分咁黎到草津溫泉!

呢架車好叻叻,帶我地安全到達目的地,我都忍唔住拍拍佢,讚一句 「你好勁呀, 車車!」
驚險野講完,講返呢間酒店先。我地今晚住係「お宿 木の葉」溫泉旅館,呢間旅館不論係 Tripadvisor 或 Jalan 都非常高評價。整間旅館都舖上榻榻米,一入到去就聞到陣陣草香味。所有住客既鞋都要係旅館門口除低,然後放入門口旁既鞋櫃內。大家可以赤腳係成間旅館四圍走動,好 feel !我地 chcek-in 完先上房放底行李,然後即刻去位於地下既休息處「旭月」,呢度 6:30 前有免費點心供應,我地 6:30 左右去到,個嬸嬸好好人,整埋比我地食。

第二日朝影既「お宿 木の葉」門口

旅館全都舖上榻榻米

有免費點心
我地住係和式附床既房,大約 21 平方米,唔算太大。房內有廁所,有洗面盤,但冇浴室,我估預左大家都去大浴場沖涼。

我間和式附床房間
我地食完點心,係旅館四圍行下。呢度既大眾溫泉有兩個,古の湯及季の湯,古の湯係比較細既浴場,季の湯係好大既大浴場,仲連接有一個好大既露天風呂。呢兩個湯都會於固定時間男女湯交換,所以兩邊都可以試下。呢間旅館最特別係有三間免費既貸切露天風呂,分別叫「竹座」、「岩室」、「光林」,「岩室」係三個中最好,佢可以望到開揚既雪景。去浸呢三個風呂唔須要預先預約,只要去到貸切露天風呂入口處,會有個燈號顯示每一間風呂有冇人用緊,你見到冇著燈,即係冇人用緊,你就可以去用。係季の湯門口,有個雪櫃,裡面放滿不同味道既雪條,大家可以隨意拎黎食,我地浸完溫泉拎條食,行過又拎條食,好開心!

貸切露天風呂既指示燈

古の湯

季の湯 (酒店網頁照片)
酒店網頁照片

貸切露天風呂「岩室」(酒店網頁照片)

我地 7:30 就去食事處「遊山」食晚餐,晚餐係半自助式。去到我地張枱,上面已經放左我地既前菜、魚生及陶板燒。食完枱面既野,可以出去自已任拎沙律、天婦羅、炸物、漬物、生果及甜品等食物。不過我都係比較鍾意前晚河口湖既傳統日式會席料理。

晚餐

每人一份前菜、魚生及陶板燒

自助拎既食物
食完又四圍行下,休息一陣就走去浸溫泉。我浸完大浴場,仲走左去浸貸切露天風呂。其實大家都唔會係貸切露天風呂浸太耐,所以等一陣就到我啦!我今晚仲試左「竹座」及「岩室」呢兩個貸切露天風呂。

去浸溫泉啦
10:30 我地又走去休息處「旭月」,每晚 10:00 至 11:30,「旭月」都會提供免費拉麵及啤酒。住呢間溫泉旅館,真係食完就浸,浸完又食,食完又浸,浸完又食。真係比佢餵到我地飽飽咁入睡!

宵夜有免費拉麵

仲有啤酒
嘆完世界,臨瞓前都要打算下聽日點揸車走。如果聽日都好似今日既天氣,地面仍然積滿雪,我地揸架車落山會好危險。我上網搵下資料,好似話有得買雪鏈加落條軚度。我走去大堂問下旅館職員,佢立即比左一張幫人安雪鏈公司既單張比我睇,單張上面寫左普通車  ¥7000-¥13000,我拎左張單張返房,再上網研究下。睇睇下,都係瞓啦!有咩聽朝先算啦!

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete